![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat heeft niets te maken met het feit dat een Belgicistische partij zulke score niet zou kunnen halen.
Bovendien heeft respublica het duidelijk over Vlaanderen. Je zit weer eens zwaar naast de kwestie te l*llen, maar ik had ook niets anders verwacht. Laatst gewijzigd door poekieJ : 17 september 2010 om 19:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoeveel % hebben zeg maar als voorbeeld de sossen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kon niet missen: de agressor is cipier, Franstalig ... en zit al een jaar werkloos thuis wegens 'depressie' na een aanval van een gedetineerde ... die ontkent aangevallen te hebben.
Worden cipiers niet psychologisch getest op ontbreken van agressieve aanvallen ? Zit maar eens in een gevang bij zo'n Retour �* Liège-militant, als Vlaming .... link: http://www.nieuwsblad.be/article/det...leid=G6T2VIHLB beetje tekst uit het Nieuwsblad: Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De vleesgeworden waal, quoi. ![]()
![]() |
![]() |
#626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() die jan toch, eftjes iemand zijn vrije mening de mond willen snoeren en nadien nog de groten uit te hangen in de krant. Je moet al een serieus kater hebben wil je de doorgestoken kaart hier niet in zien.
![]() |
#628 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat moet nog een groter monster zijn he Jack?
Ja, dat moet want anders is het rascisme ofzo...
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 18 september 2010 om 14:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is Peumans nu van zijn blauwe plekken af ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() schoonke ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Banneling
|
![]() zegt Robert tegen Icbrahi : "zeg kunde gij eens iets doen voor mij ? want met al die interviews kan ik hier ni weg"
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
Minister-President
|
![]() Geen idee Henri.
Er zijn wel meer dan 500.000 Vlamingen die met een trauma zitten of tenminste met een wrang gevoel. Leer meer hier: http://video.canvas.be/arm-wallonie Het gaat mij niet over geld en ook niet direct over de taal. Maar wel over de onmenselijke behandeling van de Vlamingen door de Walen. Er waren zelfs mensen bij die nog niet eens fatsoenlijk te eten kregen. En reeds toen was de Waalse pers opruiend. Het gaat mij over de vernedering en de onmenselijkheid. De Waalse kerkhoven liggen vol met Vlamingen. Ze moesten nog eens een documentaire maken over hetgeen gebeurd is met de Vlaamse soldaten aan den IJZER in 14-18.... Zie ik dan gisteren op tv (Ter Zake) ergens in Wallonië op een zonnig terrasje een paar jonge gasten een "meter borrels" drinken... Ze hadden tijd zei er eentje, ze waren werkloos dus.... Ik weet niet wie hier DOM is geweest Henri: de makers van de reportage of die twee gasten. Het zegt me wel iets over schaamteloosheid, het lef of de brutaliteit en de mentaliteit van die 2 kerels. Heel simpel gezegd: "Ah, kijk, daar gaat ons Vlaams geld naar toe". Voor mij is het genoeg geweest Henri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Partijlid
|
![]() De Vlamingen werden inderdaad als het ergste "schorremorrie" behandeld.
Pijnlijk dat zo weinig Vlamingen dat vandaag nog weten. Toch moeten we niet té hard van stapel lopen, want mochten de rollen omgekeerd zijn dan zou het waarschijnlijk ook min of meer hetzelfde geweest zijn. Het was een ander tijdperk. Neemt echter niet weg dat heel wat Vlamingen Wallonië hebben opgebouwd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |