![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Overtreedt ge uw eigen eerste regel niet als ge zoekt naar uitvluchten om de wet rond discriminatie van vrouwen te omzeilen? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ge blaast constant warm en koud en het is niet eenvoudig om uit te maken wat nu juist uw mening is, en wat gespeeld is.
![]() |
![]() |
#622 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
|
![]() Is ook mijn idee.
Wat vanuit mijn standpunt perfect verdedigbaar is. Ik neem ook zaken uit de Islam, Christendom en Boeddhisme over als ze mij goed lijken, dus ik zou hypocriet zijn mocht ik anderen daarop aanspreken.
![]() |
#624 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
|
![]() Heeft Artisjok al gedaan.
![]() |
#626 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
|
![]() Zoals ik al schreef, aan een wedstrijdje om ter verst pissen doe ik niet mee, voor mij is het allemaal gezeik.
![]() |
#628 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Banneling
|
![]() Blijf van mijn uitspraken, want je verkakt de discussie door ze verkeerd weer te geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | ||||||
|
![]() Citaat:
Ik heb het namelijk zonet gedaan. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Door die foute aanname bouwt ge eens tropop met als doel de argumenten van die persoon op basis van die foute aanname te kunnen weerleggen. 'blij dat ge toegeeft dat...' is iemands een mening toeschrijven. Citaat:
Ik heb het al gezegd, indien iemand u zegt dat ge fout aannames doet over de mening van die persoon, dan zijn excuses op hun plaats en geen uitvluchten daarover. Dat weet ik, ik zou er de getuigenissen van die personen moeten bijzetten om uw stelling onderuit te kunnen halen, maar het geeft we weer dat ik weet dat uw stelling fout is.
![]() |
![]() |
#631 |
Banneling
|
![]() Waarmee ik terugkom naar een van mijn eerste posten. Als moslims willen participeren in de maatschappij, zullen ze er eerst zelf voor moeten zorgen dat ze hun parallelle, gesloten maatschappij openbreken. Dat zou kunnen door racistische religieuze geboden in vraag te stellen en ook hun religieus gelegitimeerd eigen volk eerst mentaliteit. Je kan niet verwachten dat de autochtone gemeenschap hen tegen de borst drukt, als je zelf als gemeenschap er een apartheidsattitude op na houdt en in stand houdt door de praktizering van regeltjes uit duistere, vervlogen tijden en de praktizering van culturele praktijken die hier niet thuis horen en niet gewenst zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En ook dat valt terug op regel 1. Wilt ge moedwillig een werkgever geld kosten?
![]() |
![]() |
#634 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kijk maar in deze posting: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=411 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=413 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=418 Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 november 2011 om 12:17. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | ||||
|
![]() Citaat:
Ook Breivik had een gegronde reden vond hijzelf. Citaat:
Als ge een vrouw discrimineert omdat ze vrouw is (wat hier het geval is) dan zijt ge in overtreding met uw regel 1, want ge zegt zelf dat ge zelf niet graag gediscrimineerd wordt. Citaat:
En wetgeving a la carte gaan doen is even hypocriet als godsdienst a la carte imho. Citaat:
![]() Elke werknemer kost een werkgever moedwillig werk.
![]() |
![]() |
#637 |
|
![]() Goed, Paulus.
Gezien ge me niet halverwege wilt tegemoet komen en blijft liegen en woordspelletjes spelen, vervalt mijn aanbod. Mocht ge er op terug willen komen, dan sta ik tot uw dienst.
![]() |
#638 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar uw eigen redenering betreffende 'stropop' doe je dat nu zelf want je zegt dingen over mij die niet kloppen. Maar uiteraard is het geen stropop. Het is gewoon een verkeerde weergave van mijn mening. En dat alles heb ik al gezegd. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 13 november 2011 om 12:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 |
Banneling
|
![]() Neen, door je verkeerde weergave raak je aan mijn uitspraak.
Je negeert mijn vraag Hoe kan je daarop reageren? Voor de 175 keer tegenspreken en schrijven en uitleggen wat je wel bedoelt. |
![]() |
![]() |