![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dat er minder mensen op deze betoging waren wil helemaal niet zeggen dat er minder mensen voor het homohuwelijk dan tegen zijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Waarom steken jullie eigenlijk zo verschrikkelijk veel energie in het proberen ontzeggen van een recht aan bepaalde mensen die met het verwerven van dat recht werkelijk niemand kwaad zouden doen? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Kerk maakt geen enkele uitzondering. Wat zondig is, blijft zondig. Ongeacht wie de persoon is die de zonde begaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de presidentsverkiezingen betreft, die meerderheid is flinterdun. 't Gaat immers om 51,64% van de stemmen. Daarnaast ging het bij de presidentsverkiezingen om veel meer dan alleen Hollandes voorstel tot wijziging van de huwelijkswetgeving. Als men echt de overtuiging van het Franse volk wil te weten komen over dit onderwerp, is er maar één weg, nl. een volksraadpleging. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er wordt voortdurend gezwaaid met "homofoob dit en homofoob dat", maar kunt u mij eigenlijk eens uitleggen wat u met dat woord bedoelt? Mij komt het eerder voor dat het een inhoudloos etiket is geworden, een beetje van dezelfde orde als "racist". Daarmee ging men indertijd ook de discussie uit de weg over de integratieproblemen. Met de tegenstanders af te knallen als "racist" hoefde er geen inhoudelijke discussie te volgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, net zoals het veel mensen ook ontzegd wordt gebruik te maken van het sociaal tarief voor elektriciteit, of het gehandicaptenstatuut, enzovoort. U schijnt dus "alle burgers zijn gelijk voor de wet" te verwarren met "de wet is gelijk voor alle burgers".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De wetgeving heeft het niet over "geliefde". Wat als iemands "geliefde" immers minderjarig is bijvoorbeeld? De overheid kan de huwelijkswetgeving reglementeren en daardoor ook het statuut omschrijven en er voorwaarden aan koppelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wordt wetgeving dan geschreven op basis van "niemand kwaad doen"? Doet men "iemand kwaad" als men de regeling op het sociaal tarief voortaan voor om het even wie openstelt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 |
Minister-President
|
![]() De mens achter de holebi is van geen tel voor pilarenbijters.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Welnu, niet alleen hebben de christenen de Tora verandert, meer nog, ze hebben de Tora gewoon afgeschaft! Laatst gewijzigd door system : 29 januari 2013 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij u valt dat ernorm op. U heeft nog op geen enkele argumentatie ingepikt. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik trek mij het verlies aan dat een hele groep mensen moet lijden, dag in, dag uit. Dát is belangrijk voor mij. Met uw zelfingenomen soort valt niet te discussiëren en waarom niet? Omdat de discussie over mensen gaat en laat dat nu net die ene factor zijn waar uw soort geen uitstaans mee heeft. Het gebrek aan respect voor holebi's is walgelijk.
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De persson ik kwestie tot wie ik me richtte, had dat onmiddelijk begrepen. Ook iedereen anders. U bent blijkbaar de enige die daar problemen mee heeft. Weet u dat? Citaat:
Als er dan een tegenbetoging georganiseerd wordt die nog veel minder deelnemers kent, dan krijgen ze dat argument van "het zijn er eigenlijk maar weinig" als soep uitgeschept. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar als u het daarmee niet eens bent, zoals u zegt, lag dan eens uit wat het huwelijk voor u is en voor u betekent. Zeer benieuwd. Citaat:
Citaat:
1 Het is onzin dat het om een strijd gaat voor gelijke rechten. Homofielen hebben evenveel recht om te trouwen als iemand anders. Velen hebben dat ook gedaan en velen hebben zelfs kinderen bij iemand van het andere geslacht. Het is dus onzin dat ze gediscrimineerd zouden worden. Wees maar zeker, dat heel wat heteroseksuelen ook liever met iemand anders waren getrouwd. 2 Omdat men op die manier het huwelijk laten verworden tot een samenlevingscontract, terwijl het huwelijk zo veel meer is dan dat. Ik zie niet in waarom we het huwelijk als antropologisch gegeven zouden moeten laten degraderen voor een minderheidsgroep, die dat toch niet kan invullen zoals waarvoor het huwelijk bedoeld is. Paulus. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar het u om gaat is het treffen van mensen met een andere mening dan die van u, door zo veel mogelijk het debat te storen met allerhande onzinnige beledigingen. De waarheid is dat u zich wil profileren als was u een strijder voor mensenrechten en u het heil hebt gezien bij homoseksuelen die zich gediscrimineerd voelen, maar het in sé niet zijn. Maar als je kijkt naar echte mensenrechtenactivisten, denk maar aan Ghandi, Mandela, Lincoln enz... dan zien we dat ze altijd in debat gingen. Altijd. Ze wonnen het pleit met argumentatie. Niemand van deze deed wat u doet. Beledigen, beledigen en elk eerlijk gesprek daarover onmogelijk maken. Ik zal geen namen geven van mensen uit de geschiedenis die dat ook deden, zogezegd in naam van de mensenrechten, op dezelfde wijze als u. Want dan zou u zeker ook beledigd zijn. Ik ga er van uit dat uw kennis ver genoeg reikt om dat zelf in te zien. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 29 januari 2013 om 12:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw halfbakken beledigingen raken mij totaal niet. Ik zal altijd strijden voor mensen die geviseerd worden door uw en andere soort. Altijd. Een gelijke behandeling voor iedereen hoéft geen betoog.
|
![]() |
![]() |