![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De man is uiterst verbolgen op de NV-A wegens de weinig kieze en laag bij de grondse methodes die de NV-A gebruikte tegen het ACW. Ik denk zelfs dat de NV-A nog niet lang van hem af is. Laatst gewijzigd door system : 18 december 2013 om 21:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Banneling
|
![]() Ik noteer vooral het woord 'verbitterde'. Is dat zoiets als 'verzuurde'?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Banneling
|
![]() Develtere ging nochtans niet met modder gooien. M.a.w. ik ga het potje nu zo goed mogelijk gedekt proberen te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Banneling
|
![]() Dat heeft hij ook niet gedaan. Hij heeft zich heel sereen gehouden na alle modder die het ACW over zich heen kreeg gegooid. Maar wie goed keek en goed luisterde, zag en hoorde dat de man zeer kwaad is op de NV-A.
Laatst gewijzigd door system : 18 december 2013 om 21:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Banneling
|
![]() Alle misdadigers zijn geen goede maatjes met de flikken.
Laatst gewijzigd door Pjotr 2691 : 18 december 2013 om 21:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
.. onmiddellijk nadat peter dedecker het ACW aanpakte; hielden de bobo's van het nv-a; de zwette jambon op kop; hun handen af .. heeft iemand ooit de grote gouwleider gezien of gehoord in dit dossier .. peter dedecker moest alleen peentjes zweten.. bij malheuren - nu dus - krijgt hij de zwette piet doorgespeeld .. gesjareld door sjarlatans ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 18 december 2013 om 21:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het gesjoemel werd nog erger... Via "de vrienden" (Leterme op kop) in de ontslagnemende regering in 2008 werd nog gauw gauw een waarborg vanwege de regering losgepeuterd. Wat eigenlijk gelijk stond met het afsluiten van een brandverzekering op het ogenblik dat dat barak reeds in lichterlaaie stond. En alsof het nog niet genoeg was: de N-VA gaat eens spitten in het dossier rond de dividenden die de Dexia-winstbewijzen in de lade brachten. En kijk! Die dividenden werden afgeleid naar een andere organisatie! Eentje met een mooie en, o zo "sociale" naam "sociaal engagement" ![]() Conclusie: die ACW-kliek komt er nog véél te goedkoop vanaf! Gelukkig zal er nog wel een laattijdige factuur binnenvallen, de Europese Commissie namelijk. Ze heeft reeds laten weten dat ze de in dubieuze omstandigheden afgepingelde staatswaarborg aan een zéér kritisch onderzoek onderwerpt. Wordt vervolgd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is het probleem trouwens dat we alleen de versie van het ACW horen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Deze zaak zal onze Peter ofwel "maken" ofwel "kraken".
Volgens mij gaat het ACW deze zaak een stille dood laten sterven, er komt nog een pak shit op hun af met oa Arco. Vergeet niet dat er ook nog een juridische uitspraak moet komen over deze affaire. Neen neen ACW gaat dit niet meer te boven komen, een naamsverandering kan een beetje helpen maar hun "prominente" rol in onze samenleving is uitgespeeld en zal ook gekortwiekt worden de komende jaren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zoals ik reeds zei, ik denk niet dat het ACW goesting heeft om in de perceptie 'diegenen te zijn die een boete voor fraude krijgen en daartegen dan procederen'.
![]() |
![]() |
#632 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 |
Minister-President
|
![]() Het klassieke nationalisme is collectivistisch, dat is evident. Het gaat uit van 'ons het volk'. Niet van 'ik het individu'. Vandaar dat ik een onderscheid maak tussen het klassieke - collectivistische - nationalisme en het independentisme waar ik voorstander van ben (omdat kleine staten er nu eenmaal toe leiden dat men kan 'stemmen met de voeten'; in een libertarische ideaalwereld zijn er veel kleine staten).
![]() |
#634 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het gaat ermee eindigen dat Peter Dedecker later gaat kunnen zeggen : 'mannen, ik ben droog gepakt in de kakker, maar 't was niet door ACW maar door mijn eigen mentor in de politiek'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#637 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit het interview op Terzake bleek ook dat we de huidige stand van zaken alleen door de mond van het ACW vernemen. Ook blijkt dat er geen inhoud op tafel werd gelegd. De dossiers blijven netjes dicht voor de pers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Banneling
|
![]() Inderdaad, Jan, waarom zouden we Develtere op zijn al niet zo betrouwbaar woord geloven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 |
Banneling
|
![]() Jij zit toch in die zuil, kan jij nergens aan geraken?
|
![]() |
![]() |