![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() idd! die van het Kiel sparen huur uit terwijl wij cheapskaten om rond te komen, je moet niet vragen wat we daarmee niet mislopen, maar wij zijn de "profiteurs" dat wel, re-beurk zeg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Banneling
|
![]() Als jullie gingen werken moesten jullie niet in concurrentie gaan met andere randmarginalen voor een sociale woning....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#625 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ecigaretten zonder nicotine = 100% gezonder Ecigarette met nicotine = 95% gezonder Geen teer meer. Mijn zuigkopje wordt nu al enkele dagen gebruikt en is nog even proper als ik het kocht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik kan verbaal sterk over iets gaan, maar ik keer meestal de linkerwang. Ge zou verschieten van mij. Ik zou Carma nooit geslagen hebben, wel bang gemaakt ![]() Maar nu benk gestopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk ineens aan die jongen op mijn werk in het copycenter. Heeft vanwege een mentale handicap buitengewoon onderwijs gedaan, maar heeft wel werk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#633 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat dacht je maar, dat is gebonden aan inkomen, maw. iedereen die onder een bepaald barema valt 'zij het uitkering of loon' heeft daar in principe recht op, "in principe" want die van het Kiel bvb. kennen veelal de weg - in tegenstelling tot gedupeerden die pas na een lange lijdensweg er beroep op doen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Anders altijd Belgen, die gaven meer en wogen het voor mijn neus af. Wel erg, die marro's hebben coffeeshops en wij moeten naar huisadresjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
Banneling
|
![]() Er is eentje met appelsmaak.
Kweetni of ge rookt? Maar het is sowieso vele gezonder dan een sigaret. Er komt geen teer mee vrij en andere schadelijke chemische stoffen. De verkoper zij met nicotine 95% maal en die zonder 100% gezonder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je zegt het zelf: zijn handicap werd reeds vroeg vastgesteld, bij mij pas veel later, ook heeft die jongen naar alle waarschijnlijkheid reeds van in het begin compensatie daarvoor gekregen, ik niet by the way, feitelijk zou dat met terugwerkende kracht dienen te gaan, want mensen waar het later werd vastgesteld zijn nu wel de dupe en worden onterecht als parasieten bestempeld, re-beurk zeg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat voor rare logica s dat nu weer ? Jouw handicap is er gekomen toen dat voor jou goed uitkwam om van de VDAB af te zijn. |
|
![]() |
![]() |