![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met uwen emsie-intosh. Eerlijk gezegd, het komt een beetje belachelijk over om met mensen hun uitspraak te lachen, maar je mag ook geen te gesofistikeerd gehalte van politici verwachten op dat vlak, natuurlijk. Mochten het bekwame mensen zijn, ze zaten daar niet he. Citaat:
Als dusdanig zou ik zeggen dat we perfect te maken hebben met een veelbelovend bestuurspersoon. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit hoort in K&K.
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 17 mei 2023 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ik denk?
Ik wil geen parlement dat alleen maar uit juristen, artsen en ingenieurs zou bestaan. Mensen als Kittir, Stevaert en andere, qua opleidingsniveau, mogen en moeten ook kunnen verkozen worden. De belangrijkste flater is eigenlijk begaan door de parlementaire medewerken van ons vb-madammeke. Die wordt verondersteld haar te behoeden voor dergelijke flaters. En haar partij, in mijn ogen, moet haar ook ondersteunen. Zowel bij de keuze van een goede parlementaire medewerker, als bij de voorbereiding van dergelijke interventies. Verder zal de lijst van grappige versprekingen, die al lang is, nog langer worden. Luc Appermont had het ooit eens over iets met "Poets..." Terwijl het over een vereniging of zoiets was van dichters, maar dan in het Engels. Kent er iemand nog zo'n goeie?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest ze ooit zelf research naar McKinsey gedaan hebben zou ze zeer goed weten hoe dat uitgesproken wordt.
![]() |
![]() |
#625 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die wel weet waarover hij/zij praat zou beter een nuttige job doen he. Dus is het ideale dat we politici hebben die niet weten waarover ze praten, wat trouwens al veel langer dan vandaag het geval is. Hier was het enkel een uitspraak die dat verraadde, maar had ze het juist uitgesproken, dat zou niks veranderd hebben he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Het zou zonde zijn, die mensen kunnen elders nuttige zaken doen. Enfin, slechte juristen, mislukte artsen en onbekwame ingenieurs mogen uiteraard wel in 't parlement. Want anders maken die brokken he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://www.youtube.com/watch?v=qMuIa72M7ro |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kitir is dan weer het voorbeeld van het Peter Principle. Die heeft goed werk geleverd als Kamerlid maar een kabinet leiden was duidelijk te hoog gegrepen. En dat is geen schande, ik en vele anderen zou daar ook niet goed in zijn. En ja hier is het VB duidelijk tekort geschoten in de begeleiding. Ik zou toch tenminste verwachten dat iemand samen met haar die tekst eens (vocaal):zou doornemen, dat was deze katastrofe nooit gebeurd. Maar het VB investeert blijkbaar liever in vastgoed dan in bekwame medewerkers/studiedienst.
![]() |
![]() |
#629 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 17 mei 2023 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is het bewijs dat eens voorbij de kreten "makakken buiten" en "Vlaemen eerst" bij het VB nauwelijks mensen te vinden zijn die serieus kunnen meepraten over politieke items.
![]() |
![]() |
#631 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de privé schrijf je je vlug Stratemans als je niet rendeert!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie de pakjesafdeling die,in mijn geval toch,goed tot uitstekend werk aflevert...Dat zijn de logistieke en technische mensen die dat voor mekaar krijgen.....Dit is iets waar,voor zover ik begrijp,geen staatsgeld in betrokken is.
Over de krantenbedeling en wat nog rest van de geadresseerde post echter,waar ze WEL staatsgeld voor krijgen,kunnen wel twijfels geuit worden.... En toch bekruipt me een onaangenaam gevoel dat de toplagen van BPost een probleem zijn....er lopen er daar rond met andere belangen.....En wat die beheerrraad eigenlijk doet..........wie weet het? Laatst gewijzigd door kelt : 17 mei 2023 om 17:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#634 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk je dat de staatsschuld naar stratosferische hoogtes brengen in het belang van "de mensen" is? Vraag anders eens in Griekenland hoe goed de mensen het daar wel niet hadden na 2008
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 17 mei 2023 om 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bezie het zo: er zijn er die, behalve de kreten "de wereld is rond" en "de aarde draait rond de zon" weinig competente mensen hebben. Dat al die andere sofisten veel gecultiveerder zitten te lullen over de platte aarde in het centrum van het universum, is bijzaak he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik in die mogelijkheid geloof, maar het zou ooit wel eens mogen gebeuren, ja. Ik heb er al een flink aantal zien komen & gaan, maar ik heb er nog geen één gekend die er niet in de éérste (en tegelijk laatste) plaats voor zichzelf en 'de vrienden' was.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het kan dus 'beter' ! ![]() Citaat:
Het Blok heeft 0 Vlaamse schepenen, 0 Waalse schepenen (ja ja, VB komt op in alle Waalse kieskringen) 0 vlaamse ministers, 0 federale ministers, 0 député's, niets. Om de goeie reden dat heel het politiek milieu moet kotsen van die partij. Het mag dan al vermakelijk zijn dat ze tekstjes schrijven voor hun hersenloos politiek personeel om af te lezen in het parlement om te doen alsof ze enig nut & relevantie hebben, maar zowel de casting is fout, de capaciteiten zijn er niet en de begeleiding is blijkbaar onbestaande. En dan krijg je zulke pareltjes van billenkletsers. Benieuwd of we die ooit nog terug gaan zien. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#640 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut. Het is onmogelijk om binnen de kaste van "wij willen meer makakken" een VB-er op te nemen. Het zou aangeven dat er een barst zou zitten in het dogma van meer makak. ZELFS mocht die VB-er bereid zijn om een N-VAtje te doen en dus zelf ook lippendienst te bewijzen aan meer makak.
Laatst gewijzigd door patrickve : 17 mei 2023 om 19:16. |
![]() |
![]() |