![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij een goed evenwicht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit voorgehad dat ge dacht dat ge het vuur onder de kom water had aangestoken, maar op dat ogenblik deed de kat iets vallen, ge raapte dat op, en dacht ge nadien dat ge wel het vuur hebt aangestoken ? Het punt is niet dat ge niet meer weet dat ge uwe kleine hebt meegenomen, het punt is dat ge denkt dat ge DIE AL HEBT AFGEZET maar er is iets tussengekomen. Gij DENKT dus dat, zoals die 500 keer daarvoor, ge uwe kleine al aan de creche hebt afgezet. Ge DENKT dat 'em op dit ogenblik zijn papfles aan het drinken is in de creche. Terwijl ge om een of andere reden iets gedaan hebt dat anders was deze morgen, en ge die dus niet hebt afgezet. Laatst gewijzigd door patrickve : 10 juni 2023 om 07:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke zogezegde Vlaamse partij leverde ook weer de minister van Verkeer en wie was dat alweer?
Tip: momenteel helpt hij het Onderwijs naar de kl*ten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#624 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik snap het alvast niet. Draadverkloter eerste klas zou een mooie titel zijn voor sommigen op dit forum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Breaking Bad-acteur Mike Batayeh (52) overleden
Hopelijk gaan ze de serie nu niet opnieuw uitzenden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 | |
Minister
|
![]() Dat zou algemene kennis moeten zijn voor iedereen die ooit een baby vervoert.
Zie bijvoorbeeld Kind en Gezin: Met de auto: Citaat:
https://youtu.be/FM-cuT-wzw8?t=46
![]() |
![]() |
#627 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil wel opmerken dat het kleinkind wat ik regelmatig van school haal geen baby is. Het is een kleuter en zit dus op de achterbank in een kleuterstoel en goed vastgegespt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#628 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn oprechte deelneming. Een kind hoort nooit te sterven voor diens ouder. Ik had eigenlijk nog niet zo over nagedacht over deze draad. Dan is er natuurlijk wel een connectie met de forumleden. Dat vind ik nog iets anders. Het is zelfs zo dat door personen te vermelden die noch een link met forummers hebben noch erg bekend zijn, opmerkingen zoals die van jou in het belachelijke getrokken worden, en het is net dat dat ik daar mee wilde aankaarten.[/quote] Dank je wel Ijsboer! |
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn kleinkind (3j) zit altijd te prutsen aan de hendel om het portier te openen. Oplossing; kinderslot geactiveerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik geloof ook niet opzettelijk maar wel dat materiële dingen zoals smartphone, laptop, handtas op de eerste plaats staan. Ik bedoel dat mensen daar eerst aan denken wanneer ze uitstappen.
En ja, dat vind ik erg, héél héél erg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#632 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan scheelt er echt iets . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou anders niet weten hoe NN het kind in de gaten kan houden in de autospiegel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#635 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het nog nooit nodig gehad als herinnering, het geeft me wel een geruststellend gevoel en ik hoef niet steeds in de achteruitkijkspiegel te kijken (Ranger en Fiesta), ik kan me met andere woorden concentreren op de weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#636 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#637 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() BMX-legende Pat Casey sterft op 29-jarige leeftijd in tragisch ongeval
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ted Kaczynski, beter gekend als de "Unabomber", 81 jaar. Dood gevonden in zijn cel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#639 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij zou eigenlijk redelijk gepast hebben in de "weg met ons" (extinsione rebellion)-beweging denk ik...hoewel hij hen misschien een beetje slappetjes zou vinden. Laatst gewijzigd door kelt : 11 juni 2023 om 07:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja hij was ook al op leeftijd he, den bak zal beter geweest zijn dan die brak waar m in woonde. |
|
![]() |
![]() |