Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 mei 2007, 10:12   #621
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

[quote=eno2;2659080]
Citaat:

Veel te lang.

Veel te lang.

En vooral veel te hard en de laatste zes jaar veel te weinig betaald.
Ik doe belachelijk zoveel ik wil, maar zot doen en de werkgever subsidiëren, dat doe ik niet meer.
Maar andere werknemers moeten jou dan maar subsidieren?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2007, 10:13   #622
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En wel de hele dag klagen hier op dit forum, ipv werk te zoeken via het net op de vdab site.
Oud 14 mei 2007, 10:14   #623
eno2
Banneling

Standaard

[quote=illwill;2659087]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht

Maar andere werknemers moeten jou dan maar subsidieren?
Ik dacht aan de baasjes die mij uitbuitten onder de armoedegrens en die mij op straat gooiden zonder vergoeding.

Tussen haakjes,als je de algemene solidariteit overboord wil gooien en saboteren, verlies dan niet machteloos je tijd op een forum. Doe er wat aan...

Laatst gewijzigd door eno2 : 14 mei 2007 om 10:16.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2007, 10:14   #624
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Je wil niet zeggen hoe lang je al gewertk hebt en je wil niet zeggen wat voor werk je wil doen of welk diploma je hebt...je bent gewoon een profiteur dus...en je wilt geen hulp, je wil gewoon geld krijgen?
hij hoeft u dat niet te zeggen. Tenzij u RVA-controleur bent hebt u geen recht op verantwoording .

net zoals u bvb niet het recht hebt om aan buitenlanders te vragen wat ze hier komen doen. Die bevoegdheid is enkel aan de politie en vreemdelingenpolitie.

indien u zo graag werklozen ter verantwoording roept raad ik u dan ook ten stelligste aan te gaan soliciteren bij de RVA.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2007, 10:17   #625
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=eno2;2659089]
Citaat:

Ik dacht aan de baasjes die mij uitbuitten en op straat gooiden zonder vergoeding.
Maar dat is het geval niet é. Werknemers zoals wij allemaal subsidieren u, en dat is wel ok? Daar zie ik u hier toch niet over klagen...a jawel, dat het niet genoeg is. Wij moeten dus nog meer afgeven om mensen zoals jij te subsidieren.
Oud 14 mei 2007, 10:18   #626
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
En wel de hele dag klagen hier op dit forum, ipv werk te zoeken via het net op de vdab site.
Nog zo'n geriatrische jobconsullent die zelf de hele dag productieve tijd op het forum verdoet, het zij op kosten van de baas, hetzij ten nadele van van zijn eigen zaak
Oud 14 mei 2007, 10:20   #627
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
hij hoeft u dat niet te zeggen. Tenzij u RVA-controleur bent hebt u geen recht op verantwoording .

net zoals u bvb niet het recht hebt om aan buitenlanders te vragen wat ze hier komen doen. Die bevoegdheid is enkel aan de politie en vreemdelingenpolitie.

indien u zo graag werklozen ter verantwoording roept raad ik u dan ook ten stelligste aan te gaan soliciteren bij de RVA.
Hij hoeft het idd niet te zeggen, maar hij heeft geen reden om het niet te zeggen. Als hij zegt dat hij veel te lang heeft gewerkt vraag ik mij af hoe lang dat dit dan is volgens hem.

Ik vraag niet aan buitenlanders wat ze hier komen doen...

Ik vraag geen verantwoording, ik stel gewoon de vraag hoe lang hij gewerkt heeft, wat voor werk hij zou willen doen en wat zijn diploma is, misschien kan ik hem helpen, is dat voor jou ook al een probleem misschien?

Indien werklozen zo graag klagen over het werkloos zijn zou u ook beter hen oproepen om te gaan solliciteren bij de vdab.
Oud 14 mei 2007, 10:21   #628
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog zo'n geriatrische jobconsullent die zelf de hele dag productieve tijd op het forum verdoet, het zij op kosten van de baas, hetzij ten nadele van van zijn eigen zaak
Ik ben mijn eigen baas en beslis zelf hoeveel tijd ik per dag besteed aan vrije tijd. Daar heb ik lang genoeg voor gewerkt om dat te kunnen, en durf erop te wedden dat het langer is dan jij.
Je klaagt over iets, als men jou dan vraagt om bepaalde info wil je die niet geven, tja, wat zeg jij in een interimbureau, ik wil werk maar ik zeg niet wat ik kan en wat ik wil? BOEHOE!!

Laatst gewijzigd door illwill : 14 mei 2007 om 10:22.
Oud 14 mei 2007, 10:21   #629
Werner
Burgemeester

Standaard

Illwil,

Maar dat is het geval niet é. Werknemers zoals wij allemaal subsidieren u, en dat is wel ok?

Wordt toch wakker, je bent slaaf van het systeem maar gaat vervolgens de parasieten verdedigen. De parasieten zitten boven in de maatschappij, niet onderaan.
Oud 14 mei 2007, 10:22   #630
eno2
Banneling

Standaard

[quote=illwill;2659098]
Citaat:

Maar dat is het geval niet é. Werknemers zoals wij allemaal subsidieren u, en dat is wel ok? Daar zie ik u hier toch niet over klagen...a jawel, dat het niet genoeg is. Wij moeten dus nog meer afgeven om mensen zoals jij te subsidieren.
Ik zeg toch, werp je op als leider van de antisociale beweging, zodat je elke vorm van werkloosheidsverzekering de grond kan instampen en de algemene solidariteit met de grond kan gelijk maken.

Ik subsidieer in elk geval geen enkele baas meer die mij onder de armoedegrens drijft tesamen met de criminele belastingen van de overheid die door haar financiële terreur-politiek werkende armen en werlkende daklozen bijmaakt.

Wie mij daarentegen een job geeft van mijn keus boven de armoedegrens,
heeft prijs.
Oud 14 mei 2007, 10:23   #631
Werner
Burgemeester

Standaard

Illwill,

Daar heb ik lang genoeg voor gewerkt om dat te kunnen, en durf erop te wedden dat het langer is dan jij.

Als je als werknemer fraude ontdekt in een bedrijf en je zegt er iets over, dan vlieg je gewoon buiten. Zo simpel gaat dat.
Oud 14 mei 2007, 10:24   #632
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Werner Bekijk bericht
Illwil,

Maar dat is het geval niet é. Werknemers zoals wij allemaal subsidieren u, en dat is wel ok?

Wordt toch wakker, je bent slaaf van het systeem maar gaat vervolgens de parasieten verdedigen. De parasieten zitten boven in de maatschappij, niet onderaan.
Dat kan wel zo zijn maar je steelt geen eurocent van deze parasieten door het van de gewone mensen af te nemen.

Ik ben geen slaaf, ik kies hiervoor. Ik klaag niet.
Oud 14 mei 2007, 10:27   #633
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

[quote=eno2;2659110]
Citaat:

Ik zeg toch, werp je op als leider van de antisociale beweging, zodat je elke vorm van werkloosheidsverzekering de grond kan instampen en de algemene solidariteit met de grond kan gelijk maken.

Ik subsidieer in elk geval geen enkele baas meer die mij onder de armoedegrens drijft tesamen met de criminele belastingen van de overheid die door haar financiële terreur-politiek werkende armen en werlkende daklozen bijmaakt.

Wie mij daarentegen een job geeft van mijn keus boven de armoedegrens,
heeft prijs.
Ik heb niets tegen solidariteit, ik heb wel iets tegen mensen die niet willen werken, en het is al lang duidelijk dat jij niet wil werken, dus ik ben blij dat je klaagt. Profiteren loont dan toch niet altijd.
Je klaagt profiteurs en parsieten aan aan de top, maar zelf kom je op voor de parasieten aan de bodem. Goe bezig. Nogmaals, ik ben blij dat het niet loont en dat je klaagt.
Oud 14 mei 2007, 10:28   #634
Werner
Burgemeester

Standaard

Illwill,

Dat kan wel zo zijn maar je steelt geen eurocent van deze parasieten door het van de gewone mensen af te nemen

Begrijp echt niet wat je hiermee nu wil zeggen. Kan je dat wat verder toelichten ?
Oud 14 mei 2007, 10:28   #635
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Illwill,

Daar heb ik lang genoeg voor gewerkt om dat te kunnen, en durf erop te wedden dat het langer is dan jij.

Als je als werknemer fraude ontdekt in een bedrijf en je zegt er iets over, dan vlieg je gewoon buiten. Zo simpel gaat dat.
Dat kan...heeft geen zak te maken met mijn punt hier.
Ik kom hier niet op voor alles wat verkeerd is é, ik zeg enkel dat niet willen werken om wat voor reden ook, ook niet goed is en dat je daardoor enkel de middenstand in de problemen helpt.
Oud 14 mei 2007, 10:30   #636
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Illwill,

Dat kan wel zo zijn maar je steelt geen eurocent van deze parasieten door het van de gewone mensen af te nemen

Begrijp echt niet wat je hiermee nu wil zeggen. Kan je dat wat verder toelichten ?
De meerbelasting die de gewone man moet betalen voor mensen die niet willen werken schaden hen meer dan de grootverdieners of de door jou benoemde parasieten.
Oud 14 mei 2007, 10:30   #637
Werner
Burgemeester

Standaard

Illwill,

Je klaagt profiteurs en parsieten aan aan de top, maar zelf kom je op voor de parasieten aan de bodem

Tenminste getuigend van enig moraliteitsgevoel dan ? Zelf help je dan mee aan de verdere uitbuiting van de zwakkeren of niet dan ?
Oud 14 mei 2007, 10:31   #638
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Laatste keer, wat diploma heb je, wat voor werk wil je doen, ik kan misschien helpen...doe je het of wil je niet? Ben benieuwd.
Voor mij moet je het niet doen, ik heb jou niet percé nodig...
Oud 14 mei 2007, 10:31   #639
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb niets tegen solidariteit, ik heb wel iets tegen mensen die niet willen werken, en het is al lang duidelijk dat jij niet wil werken, dus ik ben blij dat je klaagt. Profiteren loont dan toch niet altijd.
Je klaagt profiteurs en parsieten aan aan de top, maar zelf kom je op voor de parasieten aan de bodem. Goe bezig. Nogmaals, ik ben blij dat het niet loont en dat je klaagt.
Proficiat! Niet alleen kan je slecht lezen, je doet bovendien ook nog eens je nick alle eer aan. Als werknemer die zijn eigen baas is, heb je in ieder geval veel tijd om je ressentimenteel gezeik hier te plaatsen.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 mei 2007, 10:32   #640
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Illwill,

Je klaagt profiteurs en parsieten aan aan de top, maar zelf kom je op voor de parasieten aan de bodem

Tenminste getuigend van enig moraliteitsgevoel dan ? Zelf help je dan mee aan de verdere uitbuiting van de zwakkeren of niet dan ?
Nee, ik vraag geen frank van deze klasse. Degene die niet willen werken helpen mee aan de uitbuiting van de zwakkeren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be