![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6401 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De normalisatie van de betrekkingen tussen de VAE en Israel is overigens vooral het werk van Netanyahu. En de onderhandelingen zijn al in 2015 begonnen, dus voor Trump. Het is ironisch eigenlijk aan Obama (en zijn appeasement van Iran) te danken dat Israel en de VAE zich nader kwamen. Om dit een triomf van Trump te noemen is die idioot teveel krediet geven. Citaat:
Citaat:
step 1: Blame capitalism step 2: Adopt some policies to "fix things". step 3: When those policies make things worse, return to step 1. ... repeat ... Laatst gewijzigd door Zwitser : 15 oktober 2020 om 10:58. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6402 | ||
|
![]() Citaat:
Wat hij natuurlijk wel doet is indirect aan zijn presidentschap verdienen. En dat behoorlijk. Citaat:
![]() |
![]() |
#6403 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Correctie: de prez verdient jaarlijks $400.000. Citaat:
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 15 oktober 2020 om 11:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6404 | |
|
![]() Citaat:
Jullie hebben nog geen enkel concreet voorbeeld gegeven van iets dat die man grof fout gedaan heeft in die vier jaar. Als ze tegen mij over Trump beginnen zeveren in RL vraag ik steeds wat die man hun misdaan heeft en dan is er stilte. Ik zal het u ook eens vragen, wat heeft die man u of de uwen misdaan?
![]() |
![]() |
#6405 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6406 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik betaalde meer belasting dan hem de voorbije 4 jaar, dus Netto kan je zeggen dat ik (en de meeste mensen) het beter deed dan Trump. Ik verdiende meer dan ik spendeerde. Trump niet. En dat hij op indirecte manier aan zijn positie verdient, net als de helft van zijn familie, is geen fictie maar gewoon realiteit. De man is een oplichter, dat is algemeen gekend en bewezen. Laatst gewijzigd door parcifal : 15 oktober 2020 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6407 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar inderdaad zoals elke goede zakenman betaamd hebben de bedrijven van Trump schulden je zou dom zijn geen schulden te maken. Dan is er het feit dat Trump zelf geen schulden zal hebben hoor, harder aan je duimpje zuigen. ![]() Maar toch knap van u dat u inkijk heeft verkregen in Trumps financiële toestand. PS Waar staat de "parcival tower" ![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 15 oktober 2020 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6408 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de laatste rechte lijn naar de verkiezingen zijn er meer en meer weardo's en gekken die zich willen moeien met de stembusslag blijkbaar. Ant-vaxxers, conspirationisten, militia's...
https://www.theguardian.com/world/20...-red-pill-expo |
![]() |
![]() |
![]() |
#6409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 15 oktober 2020 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6410 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
I.e. er zijn een paar mensen die massaal veel van dit soort onzin posten maar het is effectief een enorm kleine minderheid, ook op dit forum. Als je de threads soms bekijkt lijkt het wel alsof de helft van de mensen op het forum volledig meegaan in alle MSM hysterie. Zet 2 trolls op ignore en je krijgt al een heel ander beeld van hoe de verhoudingen liggen.
Roman soldiers were paid a silver denarius per day. About the size of a silver dime. Job description: brutal hand to hand combat against barbarian hordes. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 15 oktober 2020 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6411 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen kan ik die niet aflossen 10 jaar later als de schulden maturen. Dan wordt dat Deutsche Bank Tower. Zoals Trump zal overkomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6412 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6413 | |||
|
![]() Citaat:
Aan "lopende zaken" bleek hij al een hele poos eigenlijk niks te verdienen. Al zijn hotels en golfclubs zijn verlieslatend. Maar hij heeft er wel wat op gevoden. Ten eerste was er zijn verkiezingskampagne. Die heeft hem behoorlijk wat opgebracht. Hij schepte er zelfs me op, dat hij de eerste presidentskandidaat was die aan zijn kampagne geld zou verdienen. https://www.forbes.com/sites/michela...vate-business/ En zijn presidentschap weet hij ook ten gelde te maken. Hier een link die ik al eerder gepost heb: https://www.nytimes.com/interactive/...ies-swamp.html Citaat:
Je positie bij de overheid gebruiken voor geldelijk gewin, dat heet, letterlijk, corruptie. Trump is corrupt op een nooit vertoonde schaal. Dan hebben het nog niet gehad over de manier waarop hij de hele Covid pandemie mismeesterd heeft. Citaat:
- Corruptie - Belastingontduiking. - Machtsmisbruik. Van die corruptie heb ik al voorbeelden gegeven. Wat de belastingontduiking betreft, dat blijkt uit de belastingaangifte van Trump waar de NY Times haar handen heeft op kunnen leggen. Wat machtsmisbruik betreft: Bijvoorbeeld het inzetten van soldaten tegen VS burgers. Dat is iets wat hij grondwettelijk niet mag. Maar een zittende president wordt niet voor de rechter gedaagd. Vandaar dat hij zo bang is niet herkozen te worden. Als Trump niet herkozen wordt verwacht ik dat hij snel naar een ander land (Rusland?) zal vluchten omdat hij anders wel eens in het gevang zou kunnen belanden.
![]() |
![]() |
#6414 |
|
![]() Als je meer passiva dan activa hebt dan houdt het op een gegeven moment toch wel op hoor. Trump lost dat op door gewoon zijn bedrijven failliet te laten gaan, maar in dit geval zijn het blijkbaar schulden waar hij zelf persoonlijk garant voor zou staan. Dat kan wel eens een probleem worden. En een president die gechanteerd kan worden door buitenlandse banken, wil je dat echt?
![]() |
#6415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wat je er niet bij zegt is dat hij al een veelvoud van dat 'salariske' gekost heeft aan de belastingsbetaler aan extra beveiliging voor zijn zoveelste extra privé uitstapkes....
![]() |
#6416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ... waarvan hij tot nu toe alleen maar intresten betaald heeft en nog genen dollar afbetaald. Niet echt gezond te noemen.
![]() |
#6417 | |
|
![]() Citaat:
Jongens toch.
![]() |
![]() |
#6418 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6419 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6420 |
|
![]() Wel, ik weet het niet onder welke steen je jezelf de laatste dagen verstopt hebt. De NY Times heeft haar hand kunnen leggen op Trump zijn belastingaangiftes.
Trump zijn reactie was natuurlijk dat het allemaal "fake" was, maar als dat inderdaad zo zou zijn, wat belet Trump om met dan met de "echte" papieren naar buiten te komen...