Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 19 september 2008, 23:04   #6541
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
En dit sterfgeval zal dan ook wel verklaard worden zoals altijd.
Natuurlijk mijn beste,ik heb toch niet anders beweerd,U hebt direkt Uw conclusie hier neergezet ,niet ik en diegene die het gepost heeft ook niet ,ik heb mij alléén vrolijk gemaakt omdat U voor U zelf zo snel weet te zeggen dat er niets mysterieus aan is,als U al zo zeker zijt ......

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dit hier plaatsen door believers is enkel bedoeld om te suggereren dat er iets meer aan de hand is. Niet meer en niet minder en dat weet je goed genoeg.
Nee meneer, deze persoon is een getuige in die hele tragedie,en diens dood in deze draad vermelden suggereert helemaal niets, het is gesteld als een fait divers,enkele paranoïde personen gaan daar direkt conclusies aan vasthangen,en U was nét de eerste.....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht

Wat geloof ik dan dat er uit officiele hoek komt?
Ah ,U wéét het niet,zou het kunnen dat U alles zonder slag of stoot gelooft omdat er een officieel stempeltje opstaat....
Tja ,Uw posts laten dit inderdaad vermoeden,let wel vermoeden....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Euhm, ik heb WEL het recht om te denken wat ik wil en daar ga jij helemaal niets aan veranderen.
Er al eens aan gedacht dat wij hetzelfde recht hebben,en daar ga jij ook niets aan veranderen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Probleem bij jullie is dat jullie domweg NIETS geloven van wat er uit officiele hoek komt. Voor mij persoonlijk maakt het niet uit wie wat zegt, wel wat er aangetoont word en voorlopig is er nog helemaal NIETS aangetoont van de verhalen vanuit de believers hoek.
Wij geloven heus wel dat er vliegtuigen in de twin towers gevlogen zijn...

Maar wij kunnen geen rapporten zoals FEMA en NIST produceren die bol staan van aannames en veronderstellingen zonder écht bewijs om hun theorie te verklaren en die er niet voor terugschrikken om hun simulaties aan te passen,en hun officiële versies om de haverklap aan te passen zoals in de eerste maanden na de aanslag het geval was...

En voor ons is het vetgedrukte een omgekeerd probleem mijn beste....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Wat moet ik bewijzen dan?
Ik heb U gevraagd met een link met foto's naar de brand in madrid en om dat te vergelijken met WTC7 en zijn beperkt brandje,zodat U hier eens mag uitleggen waarom in madrid een héél uitgebrand gebouw is blijven rechtstaan,en in NY er eentje volledig ineendonderde...
Oorverdovende stilte is hier mijn deel,en op trolliaanse wijze danst U eromheen om mij persoonlijk te gaan attaqueren...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Met persoonlijke aanvallen kom je niet ver hoor. Hoe meer en meer duidelijk word dat believers onzin spuien hoe meer en meer ze met persoonlijke aanvallen beginnen. Zegt genoeg en is ook eigen aan forumtrollen
Natuurlijk mijn beste,daar weet U alles van....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2008, 23:05   #6542
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.985
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eti1777 Bekijk bericht
Neen dat zegt hij niet, al vermoed hij wel iets, volgens mij.

Over lezen gesproken...

Kunnen jullie echt niet zonder leugens debatteren?
Nee, geen vermoeden, zekerheid. Leer zelf lezen, leugens zijn eerder iets voor de conspiracy theorists
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2008, 23:19   #6543
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Nee, geen vermoeden, zekerheid. Leer zelf lezen, leugens zijn eerder iets voor de conspiracy theorists
wéér een fan van black sabbath.....

Natuurlijk mijn beste,conspiracy theoristen zijn allemaal leugenaars volgens U ....

Toch heerlijk als je er een eindje weg op los gaat generaliseren.....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2008, 11:26   #6544
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Natuurlijk mijn beste,ik heb toch niet anders beweerd,U hebt direkt Uw conclusie hier neergezet ,niet ik en diegene die het gepost heeft ook niet ,ik heb mij alléén vrolijk gemaakt omdat U voor U zelf zo snel weet te zeggen dat er niets mysterieus aan is,als U al zo zeker zijt ......
Ontken wat je wil. De posting hier plaatsen was niets anders dan suggereren dat de amerikanen achter de dood zaten van deze fictieve man.

Citaat:
Nee meneer, deze persoon is een getuige in die hele tragedie,en diens dood in deze draad vermelden suggereert helemaal niets, het is gesteld als een fait divers,enkele paranoïde personen gaan daar direkt conclusies aan vasthangen,en U was nét de eerste.....
Ja, en daar blijf ik bij. Deze man bestaat gewoon niet. Misschien loopt er iemand rond of niet meer met die naam maar er bestond geen man die een kroongetuige was ivm explosieven in de torens die nu plots is gestorven.

Citaat:
Ah ,U wéét het niet,zou het kunnen dat U alles zonder slag of stoot gelooft omdat er een officieel stempeltje opstaat....
Tja ,Uw posts laten dit inderdaad vermoeden,let wel vermoeden....
Mijn posts doen dat vermoeden? Ook al heb ik pas nog voor de 1000ste keer gezegt dat ik niet weet wat er op 9/11 precies is gebeurt. Vreemd vermoeden dan.

Citaat:
Er al eens aan gedacht dat wij hetzelfde recht hebben,en daar ga jij ook niets aan veranderen...
Tuurlijk, maar wie was degene die hier poste dat ik dat recht niet had? Jij of ik?

Citaat:
Wij geloven heus wel dat er vliegtuigen in de twin towers gevlogen zijn...

Maar wij kunnen geen rapporten zoals FEMA en NIST produceren die bol staan van aannames en veronderstellingen zonder écht bewijs om hun theorie te verklaren en die er niet voor terugschrikken om hun simulaties aan te passen,en hun officiële versies om de haverklap aan te passen zoals in de eerste maanden na de aanslag het geval was...
Believers doen niets anders dan dat.

Citaat:
En voor ons is het vetgedrukte een omgekeerd probleem mijn beste....
Onzin, tzijn de believers die enkel zeggen...mainstream media. Alle anderen proberen met feiten aan te tonen wat er wel en niet klopt. Die moeite doen de believers niet eens.

Citaat:
Ik heb U gevraagd met een link met foto's naar de brand in madrid en om dat te vergelijken met WTC7 en zijn beperkt brandje,zodat U hier eens mag uitleggen waarom in madrid een héél uitgebrand gebouw is blijven rechtstaan,en in NY er eentje volledig ineendonderde...
Oorverdovende stilte is hier mijn deel,en op trolliaanse wijze danst U eromheen om mij persoonlijk te gaan attaqueren...
Dit kan je niet vergelijken. Pas als je alle feiten hebt kun je vergelijkingen maken. Je hebt niet eens een lijst van alle materialen die in Madrid aanwezig waren en die in NY aanwezig waren. En dan wil je gaan vergelijken?
Wat heb je om in je vergelijking te zetten...? 2 gebouwen en een brand. Dat is het. SUc6 met je berekeningen.

Citaat:
Natuurlijk mijn beste,daar weet U alles van....
Ik zal enkel iemand persoonlijk TERUG aanvallen mijn beste.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2008, 12:02   #6545
fox
Secretaris-Generaal VN
 
fox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 februari 2007
Berichten: 31.985
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
wéér een fan van black sabbath.....

Natuurlijk mijn beste,conspiracy theoristen zijn allemaal leugenaars volgens U ....

Toch heerlijk als je er een eindje weg op los gaat generaliseren.....

lees de post waarop ik reageer mijn beste. ik doe gewoon wat die persoon doet
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2008, 13:12   #6546
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
lees de post waarop ik reageer mijn beste. ik doe gewoon wat die persoon doet
Zijde gij dezelfde of wat heb jij ook al met "mijn beste"?
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2008, 13:35   #6547
terzijde
Burger
 
terzijde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
wéér een fan van black sabbath.....
Natuurlijk mijn beste,conspiracy theoristen zijn allemaal leugenaars volgens U ....
Toch heerlijk als je er een eindje weg op los gaat generaliseren.....
Zeg dames, hou eens op met dat idiote "complotters" versus "niet-complotters"-gedoe. Zelfs de conventionele pers is er inmiddels uit dat ook de officiële verklaring voor 9/11 een samenzweringstheorie is. Dat polariserend, strak discriminerend discours heeft zijn tijd echt wel gehad. Op drukker bezochte fora als NuJij is zo'n platte achterkeukendemagogie inmiddels verboden en dat is maar goed ook. Het 9/11-vraagstuk zal er wel bij varen. Al worden blogs en internetfora natuurlijk sowieso met de dag irrelevanter, nu in steeds meer landen de politiek en de pers dan toch eindelijk hun verantwoordelijkheid opnemen.
__________________

Laatst gewijzigd door terzijde : 20 september 2008 om 13:47.
terzijde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2008, 16:53   #6548
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door terzijde Bekijk bericht
Zeg dames, hou eens op met dat idiote "complotters" versus "niet-complotters"-gedoe. Zelfs de conventionele pers is er inmiddels uit dat ook de officiële verklaring voor 9/11 een samenzweringstheorie is. Dat polariserend, strak discriminerend discours heeft zijn tijd echt wel gehad. Op drukker bezochte fora als NuJij is zo'n platte achterkeukendemagogie inmiddels verboden en dat is maar goed ook. Het 9/11-vraagstuk zal er wel bij varen. Al worden blogs en internetfora natuurlijk sowieso met de dag irrelevanter, nu in steeds meer landen de politiek en de pers dan toch eindelijk hun verantwoordelijkheid opnemen.
een internationaal tribunaal waarom vraag ik me af?
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2008, 20:46   #6549
terzijde
Burger
 
terzijde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
een internationaal tribunaal waarom vraag ik me af?
http://search.japantimes.co.jp/cgi-b...0080617zg.html
__________________
terzijde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2008, 21:12   #6550
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door terzijde Bekijk bericht
omdat er een of andere jap de idiote filmpjes ala loose change gelooft moet er een internationaal onderzoek komen bedoel je dat?
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2008, 22:02   #6551
terzijde
Burger
 
terzijde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door terzijde Bekijk bericht
Zeg dames, hou eens op met dat idiote "complotters" versus "niet-complotters"-gedoe. Zelfs de conventionele pers is er inmiddels uit dat ook de officiële verklaring voor 9/11 een samenzweringstheorie is. Dat polariserend, strak discriminerend discours heeft zijn tijd echt wel gehad. Op drukker bezochte fora als NuJij is zo'n platte achterkeukendemagogie inmiddels verboden en dat is maar goed ook. Het 9/11-vraagstuk zal er wel bij varen. Al worden blogs en internetfora natuurlijk sowieso met de dag irrelevanter, nu in steeds meer landen de politiek en de pers dan toch eindelijk hun verantwoordelijkheid opnemen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
een internationaal tribunaal waarom vraag ik me af?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door terzijde Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
omdat er een of andere jap de idiote filmpjes ala loose change gelooft moet er een internationaal onderzoek komen bedoel je dat?
Lol. Ja.
__________________

Laatst gewijzigd door terzijde : 20 september 2008 om 22:05.
terzijde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2008, 22:39   #6552
Eurasko
Vreemdeling
 
Geregistreerd: 8 augustus 2008
Berichten: 73
Standaard

[quote=terzijde;3701006]Zeg dames, hou eens op met dat idiote "complotters" versus "niet-complotters"-gedoe. Zelfs de conventionele pers is er inmiddels uit dat ook de officiële verklaring voor 9/11 een samenzweringstheorie is.[quote]

Lol ok , dit is weer zo typisch voor de complotwierdo's. Heb jij dat artikel wel gelezen?
__________________
Those who can't , blog.
Eurasko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2008, 23:29   #6553
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Dit kan je niet vergelijken. Pas als je alle feiten hebt kun je vergelijkingen maken. Je hebt niet eens een lijst van alle materialen die in Madrid aanwezig waren en die in NY aanwezig waren. En dan wil je gaan vergelijken?
Wat heb je om in je vergelijking te zetten...? 2 gebouwen en een brand. Dat is het. SUc6 met je berekeningen.
Het gaat er om het verschil in brand mijn beste.....
En het op dit gebied te vergelijken én antwoord te geven in plaats van rond de pot te draaien...

Ik vraag U niet naar een complete wetenschappelijke studie én de materialen
van die gebouwen....

Ik vraag U gewoon,hoe komt het dat WTC7 instort na een beperkte brand,terwijl windsor towers na een hels inferno nog blijft rechtstaan...
Beide gebouwen zijn steel highframes van ontwerp,en daarop mag je gerust vergelijkingen maken....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 13:24   #6554
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Het gaat er om het verschil in brand mijn beste.....
En het op dit gebied te vergelijken én antwoord te geven in plaats van rond de pot te draaien...

Ik vraag U niet naar een complete wetenschappelijke studie én de materialen
van die gebouwen....

Ik vraag U gewoon,hoe komt het dat WTC7 instort na een beperkte brand,terwijl windsor towers na een hels inferno nog blijft rechtstaan...
Beide gebouwen zijn steel highframes van ontwerp,en daarop mag je gerust vergelijkingen maken....
Idd, mijn beste, het gaat om het verschil in alles mijn beste. Vandaar dat je het niet kan vergelijken mijn beste.
Rond de pot draaien is nu net hetgeen jij doet mijn beste. Je vraagt om 2 dingen te vergelijken maar dan wel enkel door 99% van de factoren niet mee te nemen mijn beste. Dat is onzin mijn beste en ronduit tijdsverspilling met een uitkomst waar je niets aan hebt mijn beste.

Idd, mijn beste je vraagt niet naar een complete wetenschap mijn beste, je vraagt naar iets irrelevant mijn beste.

Kijk naar de bbc reportage mijn beste waar het mooi word uitgelegd mijn beste. Maja, daarop zeg je gewoon mainstream media e mijn beste

Jou theorie. 2 gebouwen, 2 branden. 1 gebouw blijft staan. Ander niet. mmmmmmmmm verdacht, dan moeten er wel explosieven aanwezig zijn geweest.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 21 september 2008 om 13:25.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 15:03   #6555
terzijde
Burger
 
terzijde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 150
Standaard

[quote=Eurasko;3701882][quote=terzijde;3701006]Zeg dames, hou eens op met dat idiote "complotters" versus "niet-complotters"-gedoe. Zelfs de conventionele pers is er inmiddels uit dat ook de officiële verklaring voor 9/11 een samenzweringstheorie is.
Citaat:

Lol ok , dit is weer zo typisch voor de complotwierdo's. Heb jij dat artikel wel gelezen?
Ja.
__________________
terzijde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 15:35   #6556
terzijde
Burger
 
terzijde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 150
Standaard

http://www.jpost.com/servlet/Satelli...ticle/ShowFull
__________________
terzijde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 19:47   #6557
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Idd, mijn beste, het gaat om het verschil in alles mijn beste. Vandaar dat je het niet kan vergelijken mijn beste.
Rond de pot draaien is nu net hetgeen jij doet mijn beste. Je vraagt om 2 dingen te vergelijken maar dan wel enkel door 99% van de factoren niet mee te nemen mijn beste. Dat is onzin mijn beste en ronduit tijdsverspilling met een uitkomst waar je niets aan hebt mijn beste.

Idd, mijn beste je vraagt niet naar een complete wetenschap mijn beste, je vraagt naar iets irrelevant mijn beste.

Kijk naar de bbc reportage mijn beste waar het mooi word uitgelegd mijn beste. Maja, daarop zeg je gewoon mainstream media e mijn beste

Jou theorie. 2 gebouwen, 2 branden. 1 gebouw blijft staan. Ander niet. mmmmmmmmm verdacht, dan moeten er wel explosieven aanwezig zijn geweest.
Tja, als je weigert te antwoorden op mijn vraag of het normaal is dat een gebouw helemaal uitbrandt én blijft rechtstaan met een gebouw dat ondanks een beperkte brand instort ,al niet met elkaar wil vergelijken...
Twee torens waarin het brandt,met telkens een ander eindresultaat,het vergelijkbare object tussen beiden is de oorzaak,namelijk brand...
Dat jij hier weigert te antwoorden is al véélzeggend,stop dan dus ook maar met anderen te bashen omdat ze er hier een andere mening op nahouden dan U....

Tja dan stopt deze discutie helemaal,en lul je voortaan maar tegen iemand anders....

Laatst gewijzigd door Svennies : 21 september 2008 om 19:56.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 19:54   #6558
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

dubbelpost....

Laatst gewijzigd door Svennies : 21 september 2008 om 19:54.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 20:34   #6559
terzijde
Burger
 
terzijde's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 juli 2008
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Kijk naar de bbc reportage mijn beste waar het mooi word uitgelegd mijn beste. Maja, daarop zeg je gewoon mainstream media e mijn beste
Barry Jennings uit de Third Tower is inmiddels dood. 53.
__________________
terzijde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2008, 21:56   #6560
Dixie
Secretaris-Generaal VN
 
Dixie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2004
Locatie: Antwerpen
Berichten: 21.083
Standaard

een der laatste conpiracyfabels ontkracht in deze video van het nist http://www.nist.gov/public_affairs/r...tc_videos.html
__________________
sus antigoon pfff, die Belgische kaart geeft toch enkel wat
sociale en politieke voordelen, maar van onze
roots doen we geen afstand, dit zou verraad
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be