![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'Douchetoezicht' op kinderen op vakantiekamp door leiding: 'normaal' of 'pervers' Als er medeleerlingen - clubleden andere pesten onder de douche , wie moet er dan ingrijpen bij dit soort geweld op dat ogenblik ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En op de keper beschouwt: is het juist niet 'pervers' te denken en er vanuit te gaan dat een begeleider 'kwaad in de zin' heeft wanneer hij noodzakelijk toezicht houdt ? Overigens moest je bij ons minimaal met twee begeleiders toezicht houden, uiteraard mannelijke begeleiders enkel bij jongens en vrouwen bij meisjes. En ook de wek van de bedplassers en het terug in bed leggen van de slaapwandelaars moest steeds door twee mensen gebeuren. Niet omdat wij onze individuele begeleiders niet vertrouwden, maar juist om 'valselijke' beschuldigingen achteraf te vermijden, want als je in dit klimaat (volledig ten onrechte) - zeker als volwassen man - beschuldigd wordt aan een kind te zitten, dan heb je echt al wel op voorhand de boter gevreten. Laatst gewijzigd door freespirit : 10 augustus 2014 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor ons lijkt dat waarschijnlijk evident zulke zaken op die leeftijd te kunnen , maar vele kinderen groeien op in andere 'milieus' waar die zaken dus allemaal niet zo vanzelfsprekend zijn. Op kamp gaan was dus voor sommigen ook altijd een beetje 'opvoeden", hoewel dat uiteraard niet de bedoeling zou mogen zijn. Maar het is nu eenmaal zo. Los van de hygiënische en andere redenen, is ook het reeds meermaals aangehaalde argument van de 'veiligheid' en het vermijden van aansprakelijk te worden gesteld als leiding bij een 'accident' een item waardoor douchetoezicht wel degelijk te verantwoorden is. Als uwe klein van tien in de douche bij uw thuis een slippertje maakt en zijn bekken breekt dan is dat allicht voor jullie een jammerlijk ongeval. Maar wedden dat u de eerste zal zijn die als ouders klacht zullen indienen wanneer uwe kleine hetzelfde tegenkomt op vakantiekamp ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Minister-President
|
![]() Ik wil u eens een paar uurtjes zetten tussen pakweg dertig niet goedgewassen mensen in een kleine ruimte bij temperaturen van dertig graden en meer. U zal dan wel anders denken !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zoals al werd geopperd, betasten is absoluut niet hetzelfde als 'toezicht houden'. Begeleiders met kwaad in de zin, zullen allicht ook andere momenten prefereren om hun 'prooi' te benaderen en hun slag te slaan. Toch bij ons, waar het toezicht gebeurde door minstens twee begeleiders en de deuren van de douchezaal wagewijd bleven openstaan, net om 'sociale controle' te blijven garanderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie garandeert mij dat U zich wel goed wast? Wie houdt er douche-toezicht op de leiders? Geloof mij: indien deze zich niet goed wassen bij + 30° geeft dat overlast hoor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de organisatie waar gij uw kinderen aan toevertrouwd
ik wil in je logica meegaan om toezicht in verschillende situaties gewoon af te schaffen, maar wie is er verantwoordelijk als het compleet misgaat en de volwassenen niet kunnen ingrijpen als het fout gaat (of ze mogen niet of ze weten het niet/te laat) Laatst gewijzigd door 1207 : 10 augustus 2014 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als jij die wel ziet doe je er beter aan jezelf eens te bevragen. De (voor)oordelen hier over jou geuit zijn gebaseerd op je eigen stellingnames in andere draden die ook met de benadering van naakt bij kinderen te doen hadden. Moest je klacht indienen, al dan niet tegen mij, hoor ik graag hoe dat afloopt. Het al dan niet failliet van onze moraal is een onderwerp dat mij sterk boeit... en een hoofdonderwerp in deze draad... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....ht=buren+keren vindt u hierover zijn (en anderen) hun uitgebreid standpunt daarover. Ook zal u daar merken dat hij, in die draad, het persoonlijke belang van reeds veroordeelde kinderverkrachters hoger stelt dan het belang van mogelijke toekomstige slachtoffers. Verder kan u uit die draad opmaken dat mijnheer zo geen voorstander van seksuele contacten met kinderen er in alle geval geen tegenstander van is... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ freethinker, wees nu verstandig en ga niet happen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het is niet aan mij om die trend als een wetenschappelijk feit aan te brengen en te stellen dat alle homo's pedo zijn, want zoiets kun je onmogelijk bewijzen. Maar het is ook niet aan jou om te ontkennen dat er een trend is, want je weet het niet. We zullen nooit met zekerheid weten hoeveel homoseksuelen ook pedofiel zijn. Misschien 3%, misschien 15%.. Maar als je 1000 random homoseksuelen op een rij zet, en 1000 heteroseksuelen, en je zou in beide groepen onderzoeken hoe veel er pedofiel zijn, dan zul je er aanzienlijk meer vinden in de groep homoseksuelen. Dat zeg ik op basis van mijn eigen research over kindermisbruiknetwerken in België en Nederland, waar ik me al jaren in verdiep. Enorm veel concrete namen van klanten van kinderbordelen in Amsterdam, uitgebaat door Lothar Glandorf die kinderen uit Oost Europa importeerde en prostitueerde, zijn mannen die voordien in een homoseksuele relatie zaten. Idem voor de zaak Zandvoort, die internationale proporties aanneemt Ik weet dat jij dat gaat ontkennen, of het misschien zelfs discriminatie noemt, maar daar neem ik vrede mee Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 10 augustus 2014 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |