![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | ||
Minister
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 3 augustus 2008 om 12:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Banneling
|
![]() Je hoort vaak zeggen dat je aan je toekomst moet denken en daarom hard moeten werken om veel geld te verdienen. Ik moet daar altijd mee lachen als mensen dat zeggen. Je moet aan je toekomst denken. DE MENS ZIJN TOEKOMST IS HET KERKHOF.
Laatst gewijzigd door Plantival : 3 augustus 2008 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar in je eigen levensonderhoud voorzien, zonder dat andere solidiare de helft van hun inkomen daarvoor moeten afgeven, is geen schande.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik leef niet in de toekomst maar ik leef NU! De toekomst (tijd) is slechts een projectie van je eigen denken, maar bestaat in werkelijkheid niet, daarom profiteer ik NU. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=kamiel spieces;3606205]
Citaat:
Damiaan was nu niet direct een goed econoom en een bekwaam iemand in de arbeidswereld. Damiaan heeft trouwens ook maar enkel naam gemaakt dankzij de ellende van andere. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | ||
Minister
|
![]() [quote][quote=Jantje;3606421]
Citaat:
Of het moeten aantrekkelijke knappe vrouwelijke ex-collega's zijn natuurlijk. ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 3 augustus 2008 om 14:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=kamiel spieces;3606442][quote]
Citaat:
Blijft het feit dat hij naambekendheid er mee gekregen heeft. Hij was immers een rebel tegen de gevestigde macht van de RKK en zijn kloosterorde. Beide hadden hem verboden zijn leven in gevaar te brengen door tussen de melaatsen te gaan leven. Hoewel ze hem NOOITverboden hebben om melaatsen te helpen en te verzorgen. Laatst gewijzigd door Jantje : 3 augustus 2008 om 14:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Minister
|
![]() [quote=Jantje;3606455][quote=kamiel spieces;3606442]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 3 augustus 2008 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorlogen voeren of ontdekkingsreiziger worden waren voor hem geen mogelijkheden als pater. Met eenvoudig missiewerk zou hij enkel op de lijst tussen de vele andere namen gekomen zijn. Zijn enige mogelijkheid om een duidelijke plaats in de geschiedenisboeken te verwerven, was juist zijn leven opofferen aan iets waarvan iedereen wist dat het dodelijk was en dus zelfopoffering. En als pater was het dus helemaal niet uitgesloten dat hij doelbewust zijn leven opofferden om HEILIG te kunnen worden verklaart, om zo een plaatsje dichter bij zijn heer te verwerven. Zij beweegreden kunnen dus weldegelijk zuiver egoïstisch geweest zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In sommige diensten kom je zelfs niet binnen zonder minstens 2 of 3 kleine miss titels of 1 grote miss titel. Gewoon omdat de bodygards de aandacht van de te beschermen persoon moeten afhalen. Veel knappe vrouwen die als mede vip een ere gast begeleiden zijn bodygards en makendus deel uit van een veiligheids en bewakingsdienst. De sector waar ik het over heb, heeft een nood aan slanke vrouwen( die dan meestal ook nog een lust zijn voor het oog) omdat deze minder zuurstof verbruiken dan mannen of dikkere vrouwen en omdat deze lichter zijn in hun lichaamsgewicht en dus makkelijker op en af te laten zijn met handtouwwerk. Daarbij kunnen zij vaak op plaatsen komen waar mannen en struisgebouwde vrouwen niet geraken door hun lichaamsbouw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Van moeder Teresa zijn er ook al genoeg dezelfde geruchten de revue gepasseerd, maar als je je heel leven in dienst stelt voor een ander en gaat opofferen zoals Moeder Teresa en pater Damiaan heeft gedaan, dan kan ik me moeilijk voorstellen dat ze dit gedaan zouden hebben uit eigen belang, om toch maar Heilig te worden verklaard of een plaatje te kunnen veroveren in de geschiedenis boeken. Trouwens ik zie niet in wat je daar nog aan zou hebben als je dood bent? We zijn serieus off topic aan't gaan! Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 3 augustus 2008 om 15:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | ||
Minister
|
![]() [quote]
Citaat:
Maar dan heb je het al over het beveiligen van bekende personen, maar ik dacht dat je wou bedoelen statische beveiliging in fabrieken/bedrijven/firma's/winkels/geldtransporten etc. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Banneling
|
![]() [quote=kamiel spieces;3606571]
Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Minister
|
![]() [quote=Chipie;3606586]Ik heb wel al gehoord van off topic gaan, dus gelieve on topic te blijven als u er niet wilt uitgegooid worden.
Statische bewaking is niet alleen camera/video surveillance maar wordt ook "nog steeds gedaan" door beveiliginsagenten. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 3 augustus 2008 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Minister
|
![]() Citaat:
kort en bondig! ![]() Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 3 augustus 2008 om 18:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar idd er zijn een pak schijnjobs gecreëerd door de regering Verhofstadt, zodat het voor veel ongeschoolden en medisch geschoolden heel moeilijk word om nog een verschil te kunnen maken tussen de echte volwaardige en de schijn-statitieke jobs. Citaat:
In veel bedrijven zijn de onthaaldiensten namelijk bemand door veiligheidagenten en toch zijn het wegens verkoop en presentatieredenen bijna altijd mooie dames die deze job uitvoeren in de kantoorgebouwen. |
||
![]() |
![]() |