![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#623 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#624 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou me persoonlijk steendood vervelen als ik altijd thuis zat. Dan zit je toch echt 90% van je leven door te brengen achter een tv-scherm of een computerscherm. Ik kies net voor een job die ik interessant vindt en voor het contact met mensen en de internationale mogelijkheden; dat zijn slechts enkele dingen die bij een job komen kijken. Je weekends en vrije dagen krijgen ook meer waarde, als je altijd maar thuis zit dan zijn dat dagen zoals de anderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#628 | ||
Minister
|
![]() [quote]
Citaat:
Ken er genoeg die hoge diploma's hebben en die er volledig voor gegaan zijn en die nog nergens staan door onverwachte omstandigheden die hun pad gekruist hebben, maar ik ken er ook die amper lager of hoger middelbaar hebben afgemaakt, maar die wisten waar piertje zijne mosterd ging halen en die zitten er nu warmpjes in. Tis allemaal relatief en je moet dat allemaal niet zitten te veralgemenen. Als je een beetje verstand in uwe bol hebt zou je dat toch moeten weten, dat je in het leven ook een dosis geluk moet hebben. Citaat:
Leven is onvoorspelbaar en doet vaak haar eigen zin dus niemand heeft voor 100% zijn leven volledig in de hand. Je kunt het wel wat sturen maar dat is ook alles. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | ||
Minister
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#631 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#632 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#633 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben vroeger een tijdje werkloos geweest en heb die tijd goed besteed door mezelf wat bij te scholen en om wat interessante boeken te verslinden, waar ik toch veel kennis heb kunnen uithalen. Ook heb ik eens goed kunnen nadenken over bepaalde dingen waar ik anders nooit de tijd voor gehad zou hebben. Nu achteraf bekeken ben ik heel content dat ik die tijd positief heb ingevuld, want het heeft niet alleen een meerwaarde gegeven voor mij als persoon maar ook voor mijn omgeving. Maar je hebt een punt, als je werkloos wordt en je doet voor de rest niet meer dan wat t.v kijken of wat op de p.c liggen te chatten of wat dan ook, dan ben je je tijd aan het verdoen natuurlijk. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 2 augustus 2008 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#634 |
Minister
|
![]() Wel,gans de spektakel maatschappij is opgezet opdat de mens niet enstig zou bezig zijn maar idd zijn tijd zou verdoen.Het opzet van een staat is de veratnwoordelijk van het bestaan te struktureren los van het echte leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De bedoeling van de staat is om ons bezig te houden met brood en spelen zodat men niet teveel gaat nadenken over bepaalde dingen, want de meerderheid moest zo maar eens het spel doorprikken. Het zou voor de rijken (elite) betekenen dat ze de touwtjes van hun popjes moeten loslaten en dan valt hun macht en hun rijkelijk inkomen weg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#638 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#639 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sfax is één van de mensen die veel, zelfs zeer veel risico's heeft genomen om andere op een aangename manier deftig hun boterham te laten verdienen. |
|
![]() |
![]() |