![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Burger
|
![]() Citaat:
djees..
![]() |
![]() |
#642 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Die is natuurlijk zalig - alhoewel ik me toch een beetje afvraag of zijn historische tot standkoming van de staat wel zo clear/cut is.
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Minister-President
|
![]() Pieter Huybrechts is zeker geen puber. Misschien, wie weet is er door zulke personen nog een "TOEKOMST".
![]() |
#644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Minister-President
|
![]() Ik vergis me misschien, al staat die ook wel op wikipedia bij de Frankfurter Schule vermeld. Wel zetelde ie alleszins aan de universiteit waar de Frankfurter Schule deel van uitmaakte. Hij zal dus alleszins wel geconfronteerd geweest zijn met hun ideeën en die ook wel beïnvloed hebben.
Nu ja, ik weet niet hoe strikt men lidmaatschap moet zien natuurlijk.
![]() |
![]() |
#646 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door AdrianHealey : 4 december 2008 om 19:52. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Minister-President
|
![]() We zouden het eigenlijk eens aan Kritische Theorie moeten vragen. 'k ben eigenlijk ook wel benieuwd wat ie over die tekst van Patterson denkt.
![]() |
![]() |
#648 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En hoe gaan wij ons noemen ?
![]() |
![]() |
#649 |
Minister
|
![]()
![]() |
#650 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Ter verduidelijking: Liberalisme, de historische vijand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Félicien Bwanatongo : 5 december 2008 om 08:13. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |||
|
![]() Citaat:
En blijkbaar meet jij welzijn aan hoe rijk je bent dus. Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
|
![]() Citaat:
Ik zie je al afkomen met de EU (eeg) verklaring over de palestijnen, die de VS , rusland, china, ... in 74 in de VN ook aanvaarde. Geen eurabia dus maar een panabia.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je stelt nu 'liberaal' gelijk aan 'kiezen' en 'een keuze hebben'. Als 't op de praktijk aankomt dan kies jij ook welk WC papier ge in huis wilt. Welke huisarts dat ge 'wilt' raadplegen. Zelfs welke 'ideologie' dat ge wilt aanhangen. Welke schoenen dat ge wilt dragen. In welke politiek dat ge u 'wilt' engageren. Overal waar een individu een wil heeft, en kom niet af dat gij de stem van een collectief zijt met een collectieve interpretatie, is er sprake van kiezen en een keuze 'willen' hebben. Jij kan en 'wil' daar niet aan ontsnappen.
![]() |
![]() |
#659 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 5 december 2008 om 12:02. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wij, N-SA zijn antiparlementair en toch democraten, nationaal-democraten omdat wij er net als Plato en de democratie in het oude Griekenland ervan uitgaat dat het volk een etnische basis heeft en dat een open veranderlijke elite beslist. Parlementarisme daarentegen is een liberaal uitvindsel om lobby's, machtsgroepen,... de werkelijke macht te geven en het volk te laten verkommeren met een verblindend aalmoesje van om de 4 of 5 jaar een bolletje te mogen kleuren achter een gordijntje. |
|
![]() |
![]() |