Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juni 2009, 12:36   #641
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Omdat het een leugen is, tiens.

Mijn link bevatte de nodige informatie die jouw bewering de prullenbak inwerkt. Dat jij enkel één zin wil lezen en de rest negeert verandert daar absoluut niets aan.

Ik weet dat het een heel moeilijk begrip is, maar er bestaat zoiets als context.

***zucht***
context?
nuanceren??

dat zijn woorden die in sommigen hun woordenboek niet voorkomen, Firestone. ge gaat echt wel moeten mee leren leven....
Oud 19 juni 2009, 12:38   #642
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weiße Rose Bekijk bericht
Ik merk eens te meer dat uw posts een hoog gehalte aan 'frustratie' bevatten. Steeds meer persoonlijke beledigingen/aanvallen jegens mijn persoon, terwijl die nergens voor nodig zijn. Ik neem u echter niets kwalijk, een teken van zwakte valt iedereen wel eens een keer voor (de ene al meer dan de ander natuurlijk).
Als ik al gefrustreerd zou zijn, dan is dat enkel omdat de evolutie helaas nog niet zo vergevorderd is dat er geen domme mensen meer rondlopen.

Citaat:
Vanaf nu ga ik ook niet meer reageren op uw ongegronde beledigingen en persoonlijke aanvallen. Ik zou niet graag hebben dat de situatie zou escaleren en dat u daardoor zou verbannen worden van dit forum.
Nee he, u zou dat natuurlijk heeeel erg vervelend vinden.

Maar blijkens uw gezever over persoonlijke aanvallen en beledigingen lijkt het wel alsof u ook al last begint te krijgen van die inmiddels bekende en beruchte ellenlange woestijntenen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 12:40   #643
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ja, vind ik ook. maar circe en sus moeten er ook inzitten hé. zij kennen de koran en de haddits en wat allemaal véél beter dan alle moslims samen! meer zelfs, zij zijn de enigsten die de juiste interpretaties kennen!

in feite moeten we vereerd zijn, in ons midden zijn de slimste mensen ooit. zij doen wat onmogelijk geacht wordt.
Als we trouwens hun definitie van een moslim hanteren, mogen we besluiten dat er in België geen moslims zijn, enkel in Yemen en nog zo'n paar onbeduidende zandstaten.

En dus ook geen probleem.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 12:40   #644
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U, een buitenstaander, zal die mensen dus eens snel gaan uitleggen wat islam is....
Wil u nu zeggen dat een buitenstaander niet kan lezen of redeneren ???? Integendeel zelfs ! Een gelovige is een irrationeel denkend iemand een niet-gelovige is dat niet.

Citaat:
Correctie: UW waarheid, NIET de waarheid . U bewijst trouwens niemand een dienst, ook uzelf niet. Daar komt un nog wel eens achter. Verstand komt met de jaren zeggen ze altijd.
Als u de bewijzen die in de iSSlamitische bronteksten opgeschreven staan die aantonen dat 'profeet' mohammed een crimineel/bedrieger was wil negeren omdat ze niet in uw iSSlamofiele kraam passen. Als u omwille van politiek correcte redenen die 7de eeuwse onvernaderde enige echte waarheid die onze vrije westerse samenleving bedreigd via dezelfde leugentjes om best wil wenst in stand te houden dan is dat niets om trots op te zijn.

Laatst gewijzigd door smiley : 19 juni 2009 om 12:41.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 12:41   #645
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Nog altijd vol rancune zo te zien. Ik moet zeggen dat dat mij een zeer goed gevoel geeft.

PS: kan iemand zo vriendelijk zijn deze post te citeren opdat mijn grote vriend(in) Sywen er ook van kan meegenieten?
graag gedaan hoor.

Ze (of is het nu weer een Hij) stond ook een tijd om mijn negeerlijst, maar je mist zoveel lol dan !

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 12:41   #646
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Als we trouwens hun definitie van een moslim hanteren, mogen we besluiten dat er in België geen moslims zijn, enkel in Yemen en nog zo'n paar onbeduidende zandstaten.

En dus ook geen probleem.
aja

we hebben hier geen moslims, maw, we kunnen er ook geen problemen mee hebben, laat staan dat we er door onderworpen worden!

waar klagen die mensen over??
Oud 19 juni 2009, 12:43   #647
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Omdat het een leugen is, tiens.

Mijn link bevatte de nodige informatie die jouw bewering genadeloos de prullenbak inwerkt. Dat jij enkel delen van één zin wil lezen en de rest negeert verandert daar absoluut niets aan.

Ik weet dat het een heel moeilijk begrip is, maar er bestaat zoiets als context.

***zucht***
je Duits is een pak beter dan het mijne, maar wat begrijp je niet aan de woordjes:

Unter anderem wurde Winter zwar wegen ihrer Aussage, wonach der Prophet Mohammed nach heutigem Recht ein "Kinderschänder" sei, verurteilt.

Eine ähnlich lautende Aussage in einer Postwurfsendung im Grazer Gemeinderatswahlkampf wurde vom Richtersenat aber nicht beanstandet. In dieser Postwurfsendung habe Winter ihre Vorwürfe ausreichend argumentiert und daher die religiöse Ehre nicht verletzt, hieß es.

je hebt me gisteren zelf nog verteld dat de ene keer de uitspraak wèl met 24.000 euro moest bestraft worden en de andere keer niet omdat ze meer uitleg had gegeven (Aishake was klaargekomen of zoiets).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 19 juni 2009 om 12:45.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 12:44   #648
smiley

Standaard

Citaat:
aja

we hebben hier geen moslims, maw, we kunnen er ook geen problemen mee hebben, laat staan dat we er door onderworpen worden!

waar klagen die mensen over??

http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=572
Oud 19 juni 2009, 12:45   #649
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
je Duits is een pak beter dan het mijne, maar wat begrijp je niet aan de woordjes:
wat begrijp jij niet aan het woord "context" ?

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 12:46   #650
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
ja, vind ik ook. maar circe en sus moeten er ook inzitten hé. zij kennen de koran en de haddits en wat allemaal véél beter dan alle moslims samen! meer zelfs, zij zijn de enigsten die de juiste interpretaties kennen!

in feite moeten we vereerd zijn, in ons midden zijn de slimste mensen ooit. zij doen wat onmogelijk geacht wordt.
Zo typisch die linkse afgunst. Zelfs niet kunnen verdragen dat anderen zich in de materie interesseren en verdiepen, analyses maken, studiewerk doen, debateren, of er een andere mening op nahouden. Zelfs niet kunnen verdragen dat er letterlijk uit de koran geciteerd wordt.

Nee hoor, het enige dat de nuttige idioten van links kunnen verdragen is dat de politiek correcte suikerversie van hun partaai wordt gevolgd.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 12:47   #651
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Citaat:
mijn buren zijn vriendelijke mensen die denken dat zij moslims zijn.
er zijn geen moslims in België. alleen mensen die "denken" dat ze moslim zijn.

Laatst gewijzigd door Sywen : 19 juni 2009 om 12:49.
Oud 19 juni 2009, 12:47   #652
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

dubbel

Laatst gewijzigd door Sywen : 19 juni 2009 om 12:47.
Oud 19 juni 2009, 12:47   #653
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Crap. ben jij ook weer terug...
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 12:47   #654
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
wat begrijp jij niet aan het woord "context" ?
2.4. De reddende kontekst

http://koenraadelst.voiceofdharma.co...oorongel2.html
Oud 19 juni 2009, 12:48   #655
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimensie Bekijk bericht
Zo typisch die linkse afgunst. Zelfs niet kunnen verdragen dat anderen zich in de materie interesseren en verdiepen, analyses maken, studiewerk doen, debateren, of er een andere mening op nahouden. Zelfs niet kunnen verdragen dat er letterlijk uit de koran geciteerd wordt.

Nee hoor, het enige dat de nuttige idioten van links kunnen verdragen is dat de politiek correcte suikerversie van hun partaai wordt gevolgd.
jaja, dimensie, je mag ook in die jury zitten!

ik ga er vanuit dat je al die citaten correct uit je hoofd kunt zeggen, in de originele taal en met de enige juiste interpretaties erbij?

en wanneer kom jij eens naar de moskee om je ideeën uit te leggen?
Oud 19 juni 2009, 12:49   #656
Dimensie
Banneling

Standaard

Citaat:
jaja, dimensie, je mag ook in die jury zitten!

ik ga er vanuit dat je al die citaten correct uit je hoofd kunt zeggen, in de originele taal en met de enige juiste interpretaties erbij?

en wanneer kom jij eens naar de moskee om je ideeën uit te leggen?
Zo voorspelbaar.
Ook uit het partaaiboekske zeker.
Dimensie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 12:50   #657
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
ik zou graag eens hebben dat jij bij ons in de moskee jouw ideeën over islam en moslims komt uitleggen. hilariteit verzekerd. geen schrik, ze gaan je niets doen, enkel vierkant uitlachen.
Misschien geen slecht idee om zoiets in onze Westerse beschaving op te nemen.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2009, 12:50   #658
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
er zijn geen moslims in België. alleen mensen die "denken dat ze moslim zijn.
Ik heb helemaal niet gezegd dat er buiten moslims in naam geen moslims in Belgie rondlopen. Integendeel !
Oud 19 juni 2009, 12:51   #659
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Unter anderem wurde Winter zwar wegen ihrer Aussage, wonach der Prophet Mohammed nach heutigem Recht ein "Kinderschänder" sei, verurteilt. Eine ähnlich lautende Aussage in einer Postwurfsendung im Grazer Gemeinderatswahlkampf wurde vom Richtersenat aber nicht beanstandet. In dieser Postwurfsendung habe Winter ihre Vorwürfe ausreichend argumentiert und daher die religiöse Ehre nicht verletzt, hieß es.
Ze hebben mij op school geleerd alle woordjes in een zin te lezen, en alle zinnen in een alinea. Ik lees dus ook de woordjes die ik hierboven blauw en groen gekleurd heb, beste circe.

Ze bewijzen:

1. Susanne Winter is voor méér dan een "Mohammed is een pedofiel" uitspraak veroordeeld.
2. De uitspraak "Mohammed is een pedofiel" is in Oostenrijk niet verboden.
Oud 19 juni 2009, 12:52   #660
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:

Unter anderem wurde Winter zwar wegen ihrer Aussage, wonach der Prophet Mohammed nach heutigem Recht ein "Kinderschänder" sei, verurteilt.

Eine ähnlich lautende Aussage in einer Postwurfsendung im Grazer Gemeinderatswahlkampf wurde vom Richtersenat aber nicht beanstandet. In dieser Postwurfsendung habe Winter ihre Vorwürfe ausreichend argumentiert und daher die religiöse Ehre nicht verletzt, hieß es.

je hebt me gisteren zelf nog verteld dat de ene keer de uitspraak wèl met 24.000 euro moest bestraft worden en de andere keer niet omdat ze meer uitleg had gegeven (Aishake was klaargekomen of zoiets).
Wat mij vooral opvalt zijn de woorden: die religiöse Ehre nicht verletzt.

De religieuze eer niet aangetast...

Het gaat dus om aantasting van de religieuze eer als men zegt dat mohammed naar huidige juridische maatstaven een pedofiel was. Als men zegt dat de islam een vijandige godsdienst is. Iets wat GVD zwart op wit in de heilige geschriften van die religie staat.

Die rechter(s) daar is/zijn werkelijk waar niet goed snik. Echt compleet van de pot gerukt.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be