Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 februari 2010, 14:16   #641
Bert Deckers
Parlementsvoorzitter

Bert Deckers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bottenskrapet Bekijk bericht
Nee, louter een herdenking aan de kruistochten - genocides, als je wil - enkele honderden jaren geleden. Onze vrome katholieken hebben indertijd waarschijnlijk meer moslims afgemaakt dan de afstammelingen van die moslims - in hoeverre die nog moslim zijn weliswaar - ons nu af en toe eens doen schrikken op den téévéé. Als het echt zo'n verovering was zou het er hier nu al lang niet meer zo westers aan toe gaan, me dunkt.
Westers inderdaad, West-Europees allang niet meer!
Oud 18 februari 2010, 16:30   #642
Marlboro
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alberto Bekijk bericht
De Winter is geen aandachthoer, dat zijn de moslims en de zogenaamde democratische partijen, alles doen om toch maar in de aandacht te komen.
Touche.
Marlboro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 17:01   #643
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Vreemdelingen, ook wel vluchtelingen geheten. Doet geen belletje rinkelen zeker? Alsof zij zelf als individu instaan voor de miserie die in "hun land" aan de gang is. Bij mijn weten is het Westen beginnen oorlogje spelen, en voor wat hoort wat. Alsof België k�*n "neen" zeggen tegen de meeste immigranten. Er bestaat een Europese grondwet voor zo'n dingen, en de Europese Unie is er voor een reden.
Besides, multiculturalisme toelaten en vreemdelingen toelaten is een tamelijk groot verschil. Vreemdelingen vluchten (naar ons) ten gevolge van het multiculturalisme dat de wereld opgedrongen wordt door de onderdrukker. Als ge uw gezond gestand wilt gebruiken, doe dat dan en bekijk het eens vanuit die hoek en kom vervolgens tot het besef dat ge de mensen zélf niet moet straffen. Als ge daartoe niet bereid zijt leeft ge een dikke 60 jaar te laat om puurheid binnen eigen land te handhaven.
Als ge zo nuchter en actueel wilt overkomen zou ik die achterlijke "de islam verovert ons land"-uitspraken achterwege laten. De bevolkingstoename wat betreft vreemdelingen wordt van hogeraf bepaald en niet door het volk zelf (want je zegt zelf dat 110 nationaliteiten onmogelijk kunnen samenleven, dus laat staan samenwerken). Als ge uw Obama-like CHANGE wilt, probeer te weten te komen wie de topmensen zijn (probeer eens bij joodse topbankiers en multinationals), maak die af, wacht nog een 20-tal jaar al nietsnuttend in uw luie zetel en laat die jaren van herstel over aan ons, en de boel zal wel opgelost geraken. Tegen die tijd raad ik u ook aan om af en toe eens een bladzijde meer om te slaan dan louter die van uw gazet, zodat ge niet meer verward wordt als het om politiek gaat.

Eindelijk nog wat mensen met open ogen.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 17:21   #644
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Ma menneke toch, googel eens en kijk op YOUTUBE.

De zaalwachter is wel degelijk bij haar geweest.

Maar ja het gaat om een VBer dus zet je maar even een andere bril op.

Voor je gemak hieronder de link.

Je moet zelfs niet het hele filmpje bekijken, kijk op seconde 57, 58, 59, 60, 61.

http://www.youtube.com/watch?v=IZDDbGUSgXM
Kunt misschien zelf even naar uw filmke kijken. De zaalwachter waar u mee komt aandraven was een MP, een mannelijke MP. Het gaat om een allochtoon, dan zet de NVA juist als de andere "zogenaamde" democratische partijen een bril op maar dan wel een zwarte bril. NVA, ze willen Vlaanderen vrijwaren van de oprukkende Franstalige landgenoten. Maar voor het oprukken van de islam, de toegevingen die worden gedaan aan de islam, nee daar heeft een NVA geen bezwaar tegen. Hoe zou dat nu toch kunnen komen?

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 18 februari 2010 om 17:21.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 17:59   #645
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vreemdelingen, ook wel vluchtelingen geheten. Doet geen belletje rinkelen zeker? Alsof zij zelf als individu instaan voor de miserie die in "hun land" aan de gang is. Bij mijn weten is het Westen beginnen oorlogje spelen, en voor wat hoort wat. Alsof België k�*n "neen" zeggen tegen de meeste immigranten. Er bestaat een Europese grondwet voor zo'n dingen, en de Europese Unie is er voor een reden.
Besides, multiculturalisme toelaten en vreemdelingen toelaten is een tamelijk groot verschil. Vreemdelingen vluchten (naar ons) ten gevolge van het multiculturalisme dat de wereld opgedrongen wordt door de onderdrukker. Als ge uw gezond gestand wilt gebruiken, doe dat dan en bekijk het eens vanuit die hoek en kom vervolgens tot het besef dat ge de mensen zélf niet moet straffen. Als ge daartoe niet bereid zijt leeft ge een dikke 60 jaar te laat om puurheid binnen eigen land te handhaven.
Als ge zo nuchter en actueel wilt overkomen zou ik die achterlijke "de islam verovert ons land"-uitspraken achterwege laten. De bevolkingstoename wat betreft vreemdelingen wordt van hogeraf bepaald en niet door het volk zelf (want je zegt zelf dat 110 nationaliteiten onmogelijk kunnen samenleven, dus laat staan samenwerken). Als ge uw Obama-like CHANGE wilt, probeer te weten te komen wie de topmensen zijn (probeer eens bij joodse topbankiers en multinationals), maak die af, wacht nog een 20-tal jaar al nietsnuttend in uw luie zetel en laat die jaren van herstel over aan ons, en de boel zal wel opgelost geraken. Tegen die tijd raad ik u ook aan om af en toe eens een bladzijde meer om te slaan dan louter die van uw gazet, zodat ge niet meer verward wordt als het om politiek gaat.
Vriendelijk bedankt voor je multiculproza, maar meer dan dat is het niet!
Van alle vreemdelingen die hier binnenwaaien zijn er misschien een goede 5% procent "echte asielzoekers"! De rest zijn economische migranten die vaststellen dat het hier beter leven is dan in hu n eigen land, en met een duwtje in de rug van dikbetaalde mensensmokkelaars komen ze hier aan, worden hier afgezet! Letterlijk en figuurlijk!
De rest van het probleem + oa mijn opmerkingen ivm de "veroverende islam"kun je vinden in de nieuwe draad op binnenland: "De islamist Sami Zemni". Uitgelegd door een "inside-kenner"...
Onnodig om telkens en overal hetzelfde te herhalen!
Veel leesplezier!
http://forum.politics.be/showthread.php?t=135380

Laatst gewijzigd door andev : 18 februari 2010 om 18:17.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 18:03   #646
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht

Eindelijk nog wat mensen met open ogen.
Met open ogen maar grote oogkleppen die blijkbaar toch het zicht beletten...
Laat ons inderdaad "nog 20 jaar wachten tot zij de boel hier hebben opgeknapt"! De boel zal eerder naar de bliksem zijn, vrees ik...
Oud 18 februari 2010, 18:13   #647
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht

Dat kan tellen, als samenvatting van de democratische gevoelens van andev...
...
Oorspronkelijk geplaatst door andev
je hebt geen zakens met wat er in ons parlement gebeurt. In die richting zal het moeten gaan ofwel wachten we gewoon tot we geen parlement meer van doen hebben. Zo simpel is het.

... dat was in verband met de hoofddoekdame in het parlement en moslims die ons uit de doeken gaan doen wat democratie is!

Ik ben zo vrij hier te verwijzen naar de draad "de Islamist Sami Zemni",vers in de rubriek "binnenland"...

Na dat weer gelezen te hebben zie ik echt niet hoe er iets schort aan mijn "democratische gevoelens"! Ik wens gewoon die democratie niet naar de bliksem te zien gaan door lieden zoals die Sami Zemni + companen!
Samengevat komt zijn bewering hierop neer: wij islamisten/moslims volgen (een beetje) de democratische wetten van dit land zolang... we nog niet in de meerderheid zijn! En daarna... foetsie democratie!
En dat is zeker niet de eerste keer dat we "geruchten" in die richting opvangen...

Laatst gewijzigd door andev : 18 februari 2010 om 18:18.
Oud 18 februari 2010, 18:24   #648
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Discriminatie op basis van geloof dus.
Een katholiek mag geen petje op hebben maar een moslima mag wel een hoofddeksel op hebben.
Welk is het verband tussen katholiek en pet?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 18:27   #649
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
...
Oorspronkelijk geplaatst door andev
je hebt geen zakens met wat er in ons parlement gebeurt. In die richting zal het moeten gaan ofwel wachten we gewoon tot we geen parlement meer van doen hebben. Zo simpel is het.

... dat was in verband met de hoofddoekdame in het parlement en moslims die ons uit de doeken gaan doen wat democratie is!

Ik ben zo vrij hier te verwijzen naar de draad "de Islamist Sami Zemni",vers in de rubriek "binnenland"...

Na dat weer gelezen te hebben zie ik echt niet hoe er iets schort aan mijn "democratische gevoelens"! Ik wens gewoon die democratie niet naar de bliksem te zien gaan door lieden zoals die Sami Zemni + companen!
Samengevat komt zijn bewering hierop neer: wij islamisten/moslims volgen (een beetje) de democratische wetten van dit land zolang... we nog niet in de meerderheid zijn! En daarna... foetsie democratie!
En dat is zeker niet de eerste keer dat we "geruchten" in die richting opvangen...
Spartel, spartel, andev.
Oud 18 februari 2010, 19:02   #650
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Kunt misschien zelf even naar uw filmke kijken. De zaalwachter waar u mee komt aandraven was een MP, een mannelijke MP. Het gaat om een allochtoon, dan zet de NVA juist als de andere "zogenaamde" democratische partijen een bril op maar dan wel een zwarte bril. NVA, ze willen Vlaanderen vrijwaren van de oprukkende Franstalige landgenoten. Maar voor het oprukken van de islam, de toegevingen die worden gedaan aan de islam, nee daar heeft een NVA geen bezwaar tegen. Hoe zou dat nu toch kunnen komen?
De discussie gaat niet over zaalwachter of MP, het gaat erom dat de vrouw erop gewezen is dat ze moet zwijgen. Dit werd ontkent door ancapa.

Maar ja, een VBer mag in het parlement iets meer, zeker als hij daarbij ook nog Dewinter heet.

En zever voor de rest gerust nog verder en wentel u maar in uw groot gelijk. Je zal er ver mee komen. Je doet je niet eens de moeite om alles te lezen, gewoon reageren op één opmerking. Goe bezig ze.

Laatst gewijzigd door guido 007 : 18 februari 2010 om 19:05.
guido 007 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 19:08   #651
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Spartel, spartel, andev.
en geen klein beetje.

Citaat:
... dit niet uit z'n context rukken hé Artisjoc!
Ik ben een groot voorstander van een ernstige uitgebouwde democratie! Maar sommigen die hier binnenwaaien zijn er vooral op uit hun eigen programma, gewoontes, godsdienst-rariteiten enz op te dringen. Vegen, dat is nog erger, hun voeten aan wat onze democratie zegt en wil, vb houding tov vrouwen, homo's, enz MAAR zouden volgens jou het recht moeten hebben zich met de regeltjes van onze democratie te bemoeien???
Doe niet alsof aub: is het nog niet genoeg gezegd en door hen bewezen dat ze hun voeten vegen aan onze democratie, die enkel bovenhalen als het past in hun kraam en voor de rest zal Allah het wel beter weten!
Wel, ik herhaal dus:
"je hebt / dat soort lieden hebben geen zakens met wat er in ons parlement gebeurt. In die richting zal het moeten gaan ofwel wachten we gewoon tot we geen parlement meer van doen hebben. Zo simpel is het.
In de weken en maanden die voorbij zijn en waar de hoofddoekjes hun glansrol hebben gespeeld op de tribune van het parlement gaan zitten met een hoofddoek is die democratie weer misbruiken door ze uit te dagen! Ik zou eens willen weten hoeveel keer die dame vroeger reeds interesse heeft betoond in wat er in dat parlement gebeurde?
Voor dezelfde reden verschijnen er meer hoofddoekjes ook in het straatbeeld van dames die dat vroeger niet opzetten! Of dames die op verlof in hun thuisland daar geen behoefte meer aan hebben maar hier weer aangekomen wel!
We hebben zeer onlangs ergens gelezen dat we hier met 110 nationaliteiten zitten: enkel met de moslimgevallen is er zogoed als elke dag ergens zever!
Allah en democratie? Water en vuur?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Nu nog schoner.
Als jij mij zegt
"We zijn hier in een Westers democratisch land, we bepalen hier zelf onze levenswijze en bepalen zelf wat we aanvaardbaar achten en wat niet!
.....
Kort samengevat Artisjoc: je hebt geen zakens met wat er in ons parlement gebeurt. In die richting zal het moeten gaan ofwel wachten we gewoon tot we geen parlement meer van doen hebben. Zo simpel is het."

Bedoel je eigenlijk dat ik mijn voeten veeg aan de democratie,...
Wat heb ik misdaan?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 19:26   #652
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Welk is het verband tussen katholiek en pet?

Ik wou enkel maar aantonen dat dat moslim's meer mogen enkel en alleen al omdat ze moslim zijn.
Maar een ongelovige of katholiek heeft niet dezelfde rechten, kan ook niet natuurlijk , want hij of zij is geen moslim.

Dus moslima's of moslims krijgen op die manier dus meer rechten en kunnen we dus gerust spreken van discriminatie op basis van geloof.

Laatst gewijzigd door daiwa : 18 februari 2010 om 19:27.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 19:50   #653
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wou enkel maar aantonen dat dat moslim's meer mogen enkel en alleen al omdat ze moslim zijn.
Maar een ongelovige of katholiek heeft niet dezelfde rechten, kan ook niet natuurlijk , want hij of zij is geen moslim.

Dus moslima's of moslims krijgen op die manier dus meer rechten en kunnen we dus gerust spreken van discriminatie op basis van geloof.
Klacht indienen bij het centrum Dewitte
Oud 18 februari 2010, 20:06   #654
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Klacht indienen bij het centrum Dewitte
U zou toch al moeten weten dat het CGKR er niet is om autochtonen te verdedigen, eerder om ze te vervolgen.

Laatst gewijzigd door daiwa : 18 februari 2010 om 20:06.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 20:08   #655
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:

En nonnen hebben dus ook meer rechten, enkel en alleen op basis van hun geloof?
Oud 18 februari 2010, 20:13   #656
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Spartel, spartel, andev.
Sorry, maar ik kan je hier niet volgen...
Kun je me zeer kort verduidelijken waar en waarom ik volgens jou "spartel"????
Oud 18 februari 2010, 20:16   #657
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
en geen klein beetje.
Zelfde opmerking als bij filo: kun je me duidelijk maken waar ik "spartel"?
Ik zie veel "blauw" in je posting maar... geen duidelijke markering waar er "gesparteld" wordt! Welke zinnen zijn niet duidelijk of spreken elkaar tegen?

Indien jullie willen "spelen" met het zinnetje:Kort samengevat Artisjoc: je hebt geen zakens met wat er in ons parlement gebeurt
... dan slaat dat op jou als "vertegenwoordigster" van het moslimgedoe dat je zit goed te praten en van zijn duidelijke bijbedoelingen wil ontdoen!
Gezien het gedoe tijdens de laatste weken/maanden heeft een "hoofddoekje" een heel andere betekenis gekregen dan een nonnetjeskap,een keppeltje of een tulband!

Waar "begrijpen" we elkaar niet?

Laatst gewijzigd door andev : 18 februari 2010 om 20:25.
Oud 18 februari 2010, 20:27   #658
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En nonnen hebben dus ook meer rechten, enkel en alleen op basis van hun geloof?
Nonnetjes blijven vergelijken met moslima's+hoofddoek, is dat geen "spartelen", Filo?
En hierop geen commentaar geven, en doen alsof dat er niet staat, is dat ook geen vorm van "spartelen" ofte "negeren wegens wat vervelend"?

Laatst gewijzigd door andev : 18 februari 2010 om 20:35.
Oud 18 februari 2010, 20:29   #659
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nonnetjes blijven vergelijken met moslima's+hoofddoek, is dat geen "spartelen", Filo?
Neen: daarover gaat die wet.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 februari 2010, 20:39   #660
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Neen: daarover gaat die wet.
Die wet die niet klopt met de werkelijkheid? Wetten aanpassen aan de werkelijkheid duurt veel langer dan burgers die merken dat er iets niet klopt!
En "de wet" moet natuurlijk weer meetellen als het past in het kraam, anders mogen we er onze voeten aan vegen?
Het "misbruiken van onze democratie" dus...
Onze democratie als Paard van Troje...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be