![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het staat in een van de discussies onder dit item, over die man die en vrouw onder de bus duwde of over die Marokkaanse die een vel oudere man is getrouwd, je hebt zelf mee gereageerd maar je weet het niet meer??? Ga maar even in die twee discussies kijken wanneer je me niet wilt geloven. En nooit wat vrouwonvriendelijk gelezen? Dus gehoorzaamheid en opvolgen van bevelen, corrigerende tikken vind u niet vrouw onvriendelijk? Tja....wat moet je zeggen tegen iemand die zo over vrouwen denkt? Daar gaat het over Arti, wanneer je "bewijzen " wilt omdat je me niet gelooft ga je maar lekker zelf op zoek, roep maar wanneer het het gevonden hebt, Porpo zegt zelfs dat één van de plichten jezelf mooi maken is voor je man! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Vreemdeling
|
![]() Dit is gewoon een nieuwsartikel om depressief en wanhopig van te worden om na een nacht gedësilluioneerd naar foto's van de puurheid en oogverblindende schoonheid van Zweedse meisjes en dames met hun Engelachtige Blonde haar wiens mooie en knappe verschijning deel uitmaakt van de persoonlijke idëologie dat je tegen de zon opkomt zo gefrustreerd en haatdragend gedrag vertoont als wat dan ook tegen alles wat nog maar iets met die islam te maken heeft of personen die dat iets teveel een links stemgedrag heeft.
Ik wil het nog altijd niet opblazen en overdreven problematisch voorstellen maar nieuwsberichten zoals dit zijn voor mij persoonlijk allemaal tekens, hints, boodschappen en verwijzingen naar het geloof hechten en voor waarheid aannemen van het controversiële en omstreden onderwerp 2012. |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat al dan niet vriendelijk is wordt binnen eigen overtuiging bepaald, maar indien het van buitenaf geforceerd wordt, dan is het onvriendelijk zelfs wanneer het op zich vriendelijk is want men onderwerpt zich niet aan deze externe factor buiten eigen overtuiging en wereldbeeld. Ik zeg tegen jou bijvoorbeeld: lindaistisch moet je eerst je gezicht gaan wassen voordat je begint te eten. Dit is een huisregel bepaald door Mama Linda en moet gerespecteerd worden door haar 2 dochters en 1 zoontje. Indien Linda niet jouw mama is en als je deze Linda niet graag hebt, dan is dit regeltje onvriendelijk. Hoe mijn gezicht wassen? Wie geeft jou het recht om mij te bevelen? Wie ben jij? ..... Ja, jij gelooft in deze mama niet, of het is gewoon niet jouw mama, of je hebt niets te maken met deze Linda, natuurlijk is dat regeltje onvriendelijk zelfs wanneer het gezicht wassen an sich vriendelijk is want jij gelooft niet in deze bron van bevel en jij hebt geen vertrouwen in deze bron en je hebt niets te maken met deze bron, het is dan onvriendelijk voor jou, en niet voor degene die in Linda gelooft, die Linda vertrouwt, die Linda graag ziet, die Linda wijs vindt, die in haar autoriteit gelooft en deze autoriteit accepteert en volgt etc ... Haar twee dochters en één zoontje worden sowieso onderdrukt met dit reglementje (gezicht wassen) want een wet respecteren is sowieso onderwerping en dus onderdrukking. Een van haar dochters (Ikma) voelt zich niet lekker met deze regel; veel Europeanen voelen zich ook niet lekker met veel wetten van hun staten, maar toch moeten ze het accepteren, toch moeten ze zich onderwerpen aan deze wetten, ze zijn verplicht, deze onderdrukking is m.a.w negatief. De onderwerping van Ikma aan de regels van haar mama is een negatieve onderdrukking. De onderwerping van de tweede dochter (Nicha) en het zoontje (Idam) is een posistieve onderdrukking want ze geloven heel diep in hun Linda mama, ze zijn er overtuig van haar autoriteit en dat ze het beste voor hen wilt, en dat ze daarmee beloond worden, en dat ze door het volgen van deze regels gelukkig worden en een fijn leven leiden en dat er niemand anders in de wereld is die beter dan Mama kan zijn, die wijzer dan mama kan zijn, dus met deze overtuiging en met dit geloof en met deze goede relatie met hun mama zijn ze heel gelukkig en heel tevreden met de wetten van haar mama, voor hun is het absoluut schitterend en mooiste onderdrukking die er in de wereld bestaat. Is dat duidelijk of moet ik met een piano uitleggen? Ik zeg tegen geen enkele vrouw dat zij verplicht is om zichzelf mooi te maken voor haar man, en ik zeg tegen geen man dat hij verplicht is om voor zijn vrouw te zorgen ook al heeft de vrouw inkomen. Ik zeg dit of dat binnen de leer van hun eigen overtuiging en wereldbeeld, indien ze ermee akkoord gaan en hetzelfde begrijpen en aannemen, natuurlijk. Er is een groot verschil tussen iets zomaar verplichten enerzijds en anderzijds iets vanuit eigen overtuiging verplichten. Laatst gewijzigd door porpo : 17 juli 2010 om 03:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik vind het enkel een goede en gezonde mentaliteit om niet beschaamd te zijn om de eigen cultuur en bovendien niet éénzijdig aan pulp van één andere cultuur te klampen. Meer is het niet hoor. En ja, ik merk dat die houding sterker aanwezig is bij onze noorderburen (en hulde voor hen daarvoor). En geloof me of niet, Alboreto, tóch is men er over het algemeen nog steeds opener voor andere culturen bovendien! Terwijl jij een onderschrift hebt, hoe absurd ook, die een zekere schaamte voor het Nederlands insinueert. Wees toch voorzichtig alvorens anderen 'incest' of 'bekrompenheid' te verwijten. Overigens valt het me op dat je eenzijdig citeert. Om maar te zwijgen hoe zwart-witdenkend je jezelf hier wel toont.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 17 juli 2010 om 04:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | ||||
Banneling
|
![]() Het nut is; dat ik dan weet wat iemand werkelijk geschreven heeft.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zo kan je je reinste onzin vertellen over wat een ander schreef; en dan moeten anderen bewijzen wat correct is en wat niet! Op de rest van mijn post reageer je niet; betekent dit een stilzwijgend akkoord gaan? Of wens je enkel de focus te verleggen? |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus jezelf mooi maken is verplicht voor Islamitische vrouwen net zoals het opvolgen van bevelen die je moeder je aanleert, uit liefde.. Nou ik denk het niet!Dat leg je ook niet uit met een verhaaltje over een piano! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Partijlid
|
![]() Vlaamse vrouwen worden lastig gevallen in moslimbuurten, deze vrouwen hebben het volgende oplossing gevonden: Wanneer zij bij één moslimbuurt aankomen die zij moeten doorkruisen, trekken deze Vlaamse vrouwen aan een hoofddoek om een allure te hebben als één moslima, zo worden zij met rust gelaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De verzuurde HAAT-Vlamingen zitten weer op hun paard hoor...... Waar is dit dan wel het geval????? Zie dagelijks dames in minirok door buurten met een hge concentratie Moslims lopen! Gewoon pure leugens! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
|
![]() Klopt, geen enkele man die u zal lastig vallen als u door de handelsstraat loopt.
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe die anderen door uw broeders behandeld worden weet jij niet hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
|
![]() Ik weet daar alles van. Ik loop daar ook soms met volk die geen hidjaab draagt mevrouw Alice.
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vindt ik ook dat de Handelstraat best meevalt voor ongesluierde vrouwen, zeker overdag wanneer de winkels open zijn en het vele volk voor sociale controle zorgt, een ander paar mouwen wordt het wanneer winkels dichtgaan, er minder sociale controle is, dan zie je amper nog vrouwen op straat van allochtone origine en al zeker niet degenen met hoofddoeken, wat je wel ziet zijn mannen, meestal van allochtone origine en indien "jong" en in groep niet bepaald aardig tegenover vrouwen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik begrijp wat je wilt zeggen...... maar heb je het nu niet over (een klein aantal) onopgevoede ettertjes die iedereen het leven wil zuur maken? Die roepen hetzelfde naar Afrikaanse dames...., of naar elke voorbijrijdende auto... Daar ga je je nu toch niet aan ergeren....? Die worden ook wel groot hoor, wijsheid komt met de jaren.... Weet je nog die provo's?? (maar ja die waren wit hé) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#656 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als jij er met je kopschaamlap naast loopt, weet je niet hetzelfde als Alice.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Banneling
|
![]() Hoeveel blodines zijn er al verkracht door 'Moslims'????????
bron? Cijfers? |
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een klein aantal, Op de totale moslimbevolking, uiteraard! Maar wanneer er in iedere wijk een honderd ettertjes wonen verpesten ze wel het leven van nogal wat buurtbewoners of toevallig passerende vrouwen, die hebben er geen boodschap aan dat het toch niet de meerderheid is..het is zelfs vrij respectloos voor slachtoffers van steaming, beledigende opmerkingen, verbale en fysieke agressie of een beschadigde auto, om over andere vormen van overlast maar te zwijgen...ah; u vertelt nu vast dat die mensen verdraagzaam moeten wezen! |
|
![]() |
![]() |