![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu, van mij mag deze coalitie even doorgaan. Het goedkeuren van de europese dictaten zal de verrotting ten goede komen, want fundamenteel verandert er niks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Banneling
|
![]() Ik zei nergens dat er geen derde partij bijkomt. Ik zeg het nu dat Kouvalis erbij komt.
Iemand zei al dat de eurocrisis nu echt ten einde is. (B Warrior) Maar de EU is een work in progress en daardoor in continue crisis. Maar de ergste, de acuutste dreiging is nu ontmijnd. Dat geeft tijd voor verdere hoogstnoodzakelijke aanpassingen, die echter niet mogen uitblijven. Laatst gewijzigd door eno2 : 17 juni 2012 om 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je dacht toch niet dat Griekenland het 'accute probleem' was. Verre van. Griekenland is eerder een groeiende tumor, of beter gezegd, het feit dat er weer een pro-europese regering komt is de tumor, niet enkel vanuit politieke zin (volgende verkiezingen zullen heel veel pijn doen in Brussel) maar ook economisch: de fundamenten van de crisis blijven gewoon verder woekeren en spreiden nu lekker uit naar Spanje, Italië en Frankrijk.
Dan ga je pas 'accute problemen' zien. Accute problemen waar eurofascisten geen raad meer mee zullen weten. Er zal uw soort niks anders opzitten dan ofwel ten ondergaan ofwel openlijk de ware fascistische aard tonen en de democratie in zijn geheel opdoeken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De verschillen tussen ND en de communisten zijn toch echt miniem. Wat een oneerlijk systeem dat de winnaars een bonus van vijftig zetels geeft.
http://ekloges.ypes.gr/v2012b/public/index.html?lang=en#{%22cls%22:%22level%22,%22param s%22:{%22level%22:%22epik%22,%22id%22:1}}
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Banneling
|
![]() Alléz, Obama mag op zijn twee oren slapen. Bij een overwinning van Tsipras kwam zijn herverkiezing in gevaar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In een democratie zijn 2.4 punten voldoende om te winnen. Je moet ergens iets doen om tegen de fragmentatie van het democratische veld in een stabiele meerderheid te kunnen vormen. Ik vind dit beter dan een tweepartijen-systeem of uitbulkende, krachteloze coalitie-regeringen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Banneling
|
![]() Stand nu:
ND-Pasok 162 zetels van de 300 |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Banneling
|
![]() Huppa, en Spaanse rente op 7.12%...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Banneling
|
![]() Jamaar heren, de fiscal compact die de beurzen willen, is op komst...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() laat maar komen. Je beseft precies zelf niet wat dat gaat betekenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Banneling
|
![]() En de eurobono en de monetaire interventies van de centrale bank
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Soms moet je als individu de crisis zelf een duwtje in de rug geven. Ik ben momenteel met een project bezig om alle mogelijke manieren om van de euro af te raken in kaart te brengen.
Behalve de klassiekers zoals goud en zilver, LETS netwerken en het in het leven roepen van een lokale munt (zoals steeds vaker gebeurt) zijn er ook dankzij het internet heel wat digitale oplossingen. Zoals Bitcoin: een mogelijkheid om op termijn zelfs volledig eurovrij te leven. Een doel dat ik nastreef voor binnen dit en vijf jaar, tenminste moest de euro tegen dan geen zelfmoord gepleegd hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Verder is het nogal wiedes dat Duitsland erg kritisch en aarzelend is,zij moeten de bulk van de 'bail out' betalen; dat de Vlaamse overheid de Waalse overheid zou moeten helpen, zou in Vlaanderen niet controversieel zijn. Sterker als vergelijking zou ik bijna zeggen; Vlaanderen staat tot België als Duitsland tot de Eurozone. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk gaan de Grieken hun verplichtingen niet nakomen, dat hebben ze nooit gedaan. Maar voor het welzijn van allen is het beter dat we doen alsof dat we ze geloven, en ze alleen het hoogstnoodzakelijke geven onder de strengste condities. Dat isi trouwens de huidige politiek van Duitsland met de hele €-zone. Hoe zoudt ge zelf zijn, als ge alles zelf moet betalen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zou maar niet teveel zeggen in dat geval. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar ja, als de argumentjes ontbreken, volgt de P.A. We kennen dat ![]() Ga elders liegen en lasteren, en de mond snoeren. Laatst gewijzigd door eno2 : 19 juni 2012 om 09:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ga alleen maar af op topics die u hier zelf geopend hebt: http://forum.politics.be/showthread.php?t=106536 http://filesforum.politics.be/showthread.php?t=147445 http://forum.politics.be/showthread.php?t=129972 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je hier zelf hebt gezegd dat je een professionele steuntrekker bent (waar ik verder niks van afweet) dan is de opmerking volkomen terecht hoor.
|
![]() |
![]() |