Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2012, 15:40   #641
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Allez,

Wie heeft die bezetting georganiseerd?
Wie was de praeses ven NSV op dat moment?
Wie is met zijn "troepen" gewapend met stokken en buizen naar buiten gekomen, en geeft dat zelf toe?
Wie koos er voor de confrontatie (al of niet uitgedaagd)?
Bij welke actie is er iemand kreupel geslagen?

Kun jij echt in eer en geweten blijven volhouden dat die man hier geen verantwoordelijkheid heeft? Ook al is hij vrijgesproken van de fatale slagen.
Allez,

Eigenlijk is het niet voldoende dat hij zich van het 70 punten programma distantieert. Eigenlijk moet hij zelfmoord plegen.
stuyckp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 15:41   #642
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Met andere woorden een straf moet dus de rest van je leven blijven plakken. Je verliest een deel van je burgerrechten als je door een rood licht rijdt ?
Jij bent gewoon een rechts fascistisch rakkertje weet je dat wel ?
"Iemand zijn been overstampen" is niet gelijk aan "door rood licht rijden".
Oud 18 juli 2012, 15:42   #643
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allez,

Eigenlijk is het niet voldoende dat hij zich van het 70 punten programma distantieert. Eigenlijk moet hij zelfmoord plegen.
Niet te dramatisch worden, Stuyckp. Wat is je eigen gedacht over de "aanwerving" van Ceder? Let op, ik vraag dus niet naar het partijstandpunt maar naar je eigen mening.
Oud 18 juli 2012, 15:44   #644
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tommm Bekijk bericht
Tenzij ge iemand omver smakt als je door't rood rijdt.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 15:44   #645
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen dat is gelijk aan mensen broodroven, verkrachten, brandstchtingen, alles kort en klein slaan: allez volgens spherelike, he?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 15:45   #646
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Allez,

Citaat:
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Oud 18 juli 2012, 15:49   #647
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet te dramatisch worden, Stuyckp. Wat is je eigen gedacht over de "aanwerving" van Ceder? Let op, ik vraag dus niet naar het partijstandpunt maar naar je eigen mening.
Heb ik al gezegd. Gemeente politiek interesseert mij niet. Ik vind niet dat zaken van 30 jaar geleden die niet pedofilie gerelateerd zijn moeten blijven plakken. Bovendien is hij niet veroordeeld.
De draad gaat over het feit dat hij dat 70 punten programma afzweert en het valt me op dat dit eigenlijk amper ter sprake komt.
Oud 18 juli 2012, 15:49   #648
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Tenzij ge iemand omver smakt als je door't rood rijdt.
Voila dat is mijn punt.
Oud 18 juli 2012, 15:51   #649
stuyckp
Banneling

Standaard

Echt bizar hoe sommigen die links zijn hier een extreem rechts beleid zouden verdedigen al was het maar om hun politieke tegenstanders uit te schakelen.
Er is nog niet veel veranderd aan de linkerkant in dit land.

Laatst gewijzigd door stuyckp : 18 juli 2012 om 15:52.
Oud 18 juli 2012, 15:52   #650
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heb ik al gezegd. Gemeente politiek interesseert mij niet. Ik vind niet dat zaken van 30 jaar geleden die niet pedofilie gerelateerd zijn moeten blijven plakken. Bovendien is hij niet veroordeeld.
De draad gaat over het feit dat hij dat 70 punten programma afzweert en het valt me op dat dit eigenlijk amper ter sprake komt.
Da's wat te makkelijk...
Sinds de draad gestart is is ook pas bovengekomen dat getuigen gezien hebben hoe hij iemands been overstampte.
Oud 18 juli 2012, 15:53   #651
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Da's wat te makkelijk...
Sinds de draad gestart is is ook pas bovengekomen dat getuigen gezien hebben hoe hij iemands been overstampte.
ja
wat een raar toeval eh

Laatst gewijzigd door born2bewild : 18 juli 2012 om 15:54.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 15:55   #652
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
Echt bizar hoe sommigen die links zijn hier een extreem rechts beleid zouden verdedigen al was het maar om hun politieke tegenstanders uit te schakelen.
Er is nog niet veel veranderd aan de linkerkant in dit land.
Typisch belgicisme waarvan de gehaaide blauwen de exponent zijn:

Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  wolf in schapenvacht.jpg
Bekeken: 40
Grootte:  115,2 KB
ID: 86756

Citaat:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 juli 2012 om 15:56.
Oud 18 juli 2012, 15:56   #653
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Da's wat te makkelijk...
Getuigen van 30 jaar geleden. Het proces is al gevoerd. Man vrijgepleit. Over and out.
Oud 18 juli 2012, 15:56   #654
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
De gemarkeerde woorden geven al de gekleurdheid van je tussenkomst weer.
.
enkel met "in mijn ogen" kan ik akkoord gaan. de rest is voorzchtigheid met de bronnen die beschikbaar zijn. Mocht ik dat niet doen, had ik binnen de korste keren de vraag of ik er zelf bij was, en wat voor bewijs ik heb voor beweringen die dan van mezelf zouden zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
De bezetting was iets tussen de unief en het NSV.
Denk je dat men zich met geweld een uitweg had meoeten zoeken als men hen vriendelijk had doorgelaten? het plaatje is toch wel duidelijk/ de massa linkiewinkies wou die paar NSV'ers eens een lesje leren en kwam bewust de confrontatie zoeken zoals ze dat gewoon waren: als een 'rechtse groep een actie of betoging ondernemen zijn zij er telkens als de kippen bij om 'tegenbetogen' en de confrontatie te zoeken.
De anderen, de 'kijklustigen (met eieren), hadden daar niets te zoeken tenzij ze de confrontatie wilden aangaan. En als ze inderdaad al gewoon kwamen kijken dan zouden ze zeker niet gescheeuwd en gejoeld hebben. Of is dat ook geen confrontatie zoeken? Je lult er jezelf vanuit je eng-Belgicistische visie zo compleet in dat het echt zielig wordt.
Beweer je dat er een andere weg was, zoals de teksten beweren, en dat ze niet rond het huis gelopen zijn om de kijklustigen op te zoeken, en dat ze verplicht door de kijklustigen MOESTEN? zo neen is het duidelijk wie de confrontatie zocht.
Wie heeft er blijkbaar de inboedel afgebroken om zich te bewapenen voor de confrontatie?
Stel dat het inderdaad allemaal linkse tegenbetogers waren, die slogans riepen, waarom mochten die dat dan niet doen? zolang ze het bezette gebouw niet bestormden of ander geweld gebruikten?
Een "tegenbetoging" kan niet zonder een "betoging" dus zoals de kleine kinderen: "hij is begonnen meester".
En of dat het uitsluitend over een zaak tussen de univ en nsv was, betwijfel ik. Hoe de studentenraad toen samengesteld was weet ik niet, maar zoalls de naam laat vermoeden, zitten nu in ieder geval studenten in. De beslissing voor de subsidies die blijkbaar uit deze raad kwam, was dus mede genomen door de studenten. Misschien daarom dat nsv de confrontatie zocht met de studenten buiten, en niet met de leiding van de univ.
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 15:58   #655
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Getuigen van 30 jaar geleden. Het proces is al gevoerd. Man vrijgepleit. Over and out.
Dus...strak vasthouden aan de partijlijn. Maar je hebt gelijk, kritisch denken staat je waarschijnlijk niet.
Oud 18 juli 2012, 16:01   #656
stuyckp
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus...strak vasthouden aan de partijlijn. Maar je hebt gelijk, kritisch denken staat je waarschijnlijk niet.
Over feiten van 30 jaar geleden ga ik een persoon niet zomaar beoordelen. Behalve als het een massamoordenaar of kinderverkrachter betreft.
Nuja. U bent blijkbaar ook extreem rechts als het erop aankomt om uw politieke tegenstanders te berechten.
Oud 18 juli 2012, 16:03   #657
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over feiten van 30 jaar geleden ga ik een persoon niet zomaar beoordelen. Behalve als het een massamoordenaar of kinderverkrachter betreft.
Nuja. U bent blijkbaar ook extreem rechts als het erop aankomt om uw politieke tegenstanders te berechten.
Gutgut, een partijslaafje... Waar gaat jullie partij binnen 30 jaar staan als er niemand af en toe "nee" durft te knikken ipv dat eeuwige ja. Of heeft de partijtop altijd gelijk?
Oud 18 juli 2012, 16:05   #658
Bokkenreyder

Standaard

Citaat:
enkel met "in mijn ogen" kan ik akkoord gaan. de rest is voorzchtigheid met de bronnen die beschikbaar zijn. Mocht ik dat niet doen, had ik binnen de korste keren de vraag of ik er zelf bij was, en wat voor bewijs ik heb voor beweringen die dan van mezelf zouden zijn.

Beweer je dat er een andere weg was, zoals de teksten beweren, en dat ze niet rond het huis gelopen zijn om de kijklustigen op te zoeken, en dat ze verplicht door de kijklustigen MOESTEN? zo neen is het duidelijk wie de confrontatie zocht.
Wie heeft er blijkbaar de inboedel afgebroken om zich te bewapenen voor de confrontatie?
Stel dat het inderdaad allemaal linkse tegenbetogers waren, die slogans riepen, waarom mochten die dat dan niet doen? zolang ze het bezette gebouw niet bestormden of ander geweld gebruikten?
Een "tegenbetoging" kan niet zonder een "betoging" dus zoals de kleine kinderen: "hij is begonnen meester".
En of dat het uitsluitend over een zaak tussen de univ en nsv was, betwijfel ik. Hoe de studentenraad toen samengesteld was weet ik niet, maar zoalls de naam laat vermoeden, zitten nu in ieder geval studenten in. De beslissing voor de subsidies die blijkbaar uit deze raad kwam, was dus mede genomen door de studenten. Misschien daarom dat nsv de confrontatie zocht met de studenten buiten, en niet met de leiding van de univ.
Je doet het weer!

Als men niet tegenbetoogt kan er geen confrontatie komen. Je kunt er niet rond uit! Er is niemand die zegt dat bij een betoging of andere manifestatie er een tegenbetoging moet zijn. Die linkiewinkies bewijzen keer op keer dat ze tegen de vrijemeningsuiting zijn en die voortdurend willen beknotten. Als dat de wereld is waar we naartoe gaan? Die linkiewinkies zijn inderdaad niet links, maar wat altijd extreem-rechts wordt genoemd. De andersdenkenden zonder meer trachten uit te schakelen.

Citaat:

Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 juli 2012 om 16:07.
Oud 18 juli 2012, 16:06   #659
spherelike
Europees Commissaris

spherelike's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Quid rechten van het slachtoffer als er nieuwe getuigen opduiken? Schadevergoeding? morele voldoening?
Gaat een trauma door pedofilie langer mee dan een levenslange handicap door slagen en verwondingen?
spherelike is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2012, 16:08   #660
Tommm
Minister-President

Tommm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Quid rechten van het slachtoffer als er nieuwe getuigen opduiken? Schadevergoeding? morele voldoening?
Gaat een trauma door pedofilie langer mee dan een levenslange handicap door slagen en verwondingen?
Spherelike, laat je niet opjutten. Het is een typische reflex van de Vlaamsnationalisten hier dat als ze geen argumenten hebben je
A) Een trol noemen
B) Op de man spelen
C) smiley's bovenhalen
Kortom, je hebt wsl gelijk en dat beseffen ze maar kunnen ze niet toegeven.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be