Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juni 2013, 01:20   #641
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Maddox, jij bent zo'n slecht karakter dat als later moest uitkomen dat je autistisch bent me dat niet eens zou verbazen.
Prachtig verwoord Xenophon.

En dan de vergelijking.

1 Maddox. Goeie job, aanvaard in zijn asociale , racistische, antidemocratische botheid, gelukkig gehuwd en met interesante hobbies.

1 Bhairav....

Ik denk dat het duidelijk is.
Oud 23 juni 2013, 01:27   #642
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Dat is nu de dag van vandaag zo.
Maar De Nul staat bekend voor één van de beste werkgevers we kennen.
'tuurlijk, maanden op een boot zitten is voor de meesten niet wat ze zoeken.
En natuurlijk werken ze internationaal. Als ze in Cambodje moeten gaan baggeren en het loon ginder is 50€ per maand zou je als werkgever echt gek mogen genoemd worden een Vlaming aan 4500€ + buitenlandse premie in je lijst te zetten.

Enige nuchterheid en rekenkunde leren ze hier toch wel aan tegenwoordig?
Ik garandeer je, dat op de hoog techhnologische schepen van De Nul en soortgelijke firma's, de "lokale werknemers" van €50 per maand niet verder komen dan dekzwabbers of moddervegers, en dan nog.
Oud 23 juni 2013, 01:33   #643
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Prachtig verwoord Xenophon.

En dan de vergelijking.

1 Maddox. Goeie job, aanvaard in zijn asociale , racistische, antidemocratische botheid, gelukkig gehuwd en met interesante hobbies.

1 Bhairav....

Ik denk dat het duidelijk is.
Neen, er zijn geen twee autisten/ADD'ers/Aspergers/LaTourette'ers hetzelfde, in die zin is, "ik trek in niets op Bhairav evengoed bevestigend als ontkennend.
Oud 23 juni 2013, 02:22   #644
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Neen, er zijn geen twee autisten/ADD'ers/Aspergers/LaTourette'ers hetzelfde, in die zin is, "ik trek in niets op Bhairav evengoed bevestigend als ontkennend.
Geen 2 mensen zijjn hetzelfde noch gelijk. Maar da's iets wat velen niet willen weten.

En het veranderd niks in het feit dat ik "beter" in de huidige overbevolkte samenleving pas, als het aankomt op het bevredigen van mijn eigen lusten binnen het aanvaardbare kader.
Oud 23 juni 2013, 02:56   #645
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Hij is geen autist.

Maar hij wil het wel zijn.
Koppigheid versus verschoning.
Ben ik wel.
Officiële diagnose enzo... Vermoeden sinds ik kind was.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 03:03   #646
Bhairav

Standaard

Is Maddox nu ook al autistisch.
Oud 23 juni 2013, 03:06   #647
Kameraad Mauser
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
In tegendeel, werken onder uw niveau is een carriere killer voor hooggeschoolden.

Slechte ervaring is erger dan geen ervaring. Best cursussen en/of stages lopen bij lange periodes werkloosheid om zo de gaten te vullen. Of gewoonnog een jaar doorstuderen.

2

Maar dan moet Vlaanderen Boven ook wel de middelen hebben omdat te kunnen.
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 03:08   #648
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Is Maddox nu ook al autistisch.
Blijkbaar. Als ervaringsdeskundigen zoals Xenophon dat al bevestigen, wie ben ik om dat te bestrijden?

Zoals ik al schreef, mits ruimte interpretatie en een wens tot zieligheid kan ik een psychiater wel overtuigen me een labeltje op te plakken waarmee aangetoond wordt dat ik een waardeloos lid van de maatschappij ben, en dus vertroeteld moet worden.

Misschien, als ik nog een cursus keelschrapen en een paar weken zonnebank bijdoe, dat ik tot de knuffelgroep van het CGKR kan behoren.
Oud 23 juni 2013, 03:11   #649
Bhairav

Standaard

Citaat:
Blijkbaar. Als ervaringsdeskundigen zoals Xenophon dat al bevestigen, wie ben ik om dat te bestrijden?

Zoals ik al schreef, mits ruimte interpretatie en een wens tot zieligheid kan ik een psychiater wel overtuigen me een labeltje op te plakken waarmee aangetoond wordt dat ik een waardeloos lid van de maatschappij ben, en dus vertroeteld moet worden.

Misschien, als ik nog een cursus keelschrapen en een paar weken zonnebank bijdoe, dat ik tot de knuffelgroep van het CGKR kan behoren.
Het is wel ongrijpbaar. Maar gij stelt het voor alsof het zo gemakkelijk is...
Oud 23 juni 2013, 03:28   #650
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is wel ongrijpbaar. Maar gij stelt het voor alsof het zo gemakkelijk is...
Blijkbaar wel. Xenophon , als zelfverklaard ervaringsdeskundige geeft me al hetzelfde label nietwaar.

En gemakkelijk. Blijkbaar is ook dat een feit.

Vergelijk het aantal "uitkeringsgerechtigde invaliden" in België eens met dat in het doktersvriendelijke sociaal paradijs Cuba.
Oud 23 juni 2013, 03:34   #651
Bhairav

Standaard

Citaat:
Blijkbaar wel. Xenophon , als zelfverklaard ervaringsdeskundige geeft me al hetzelfde label nietwaar.

En gemakkelijk. Blijkbaar is ook dat een feit.

Vergelijk het aantal "uitkeringsgerechtigde invaliden" in België eens met dat in het doktersvriendelijke sociaal paradijs Cuba.
Ik kan mij voorstellen dat in Cuba het aspergersyndroom gewoon niet kent.
"En maar goed ook" zeker?

Ik zou in achterlijkere landen , of vroeger; wss 'n ander label opgeplakt krijgen.
Ik ben niet gaan zien of ik misschien wel autistisch ben. Ik ben mij gaan laten testen omdat ik echt wel abnormaal ben.

Laatst gewijzigd door Bhairav : 23 juni 2013 om 03:36.
Oud 23 juni 2013, 03:41   #652
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kan mij voorstellen dat in Cuba het aspergersyndroom gewoon niet kent.
Geen idee, misschien dat 1 van onze communisten/groenen/marxisten het antwoord heeft.
Citaat:
"En maar goed ook" zeker?
Zeg nu eens eerlijk. kan U een paar uur slenteren over de meir, uw ogen de kost geven en dingen onthouden?
Citaat:
Ik zou in achterlijkere landen , of vroeger; wss 'n ander label opgeplakt krijgen.
Is Cuba een achterlijk land? Maar U hebt wel gelijk, misschien dat een ander label U wel zou kunnen stimuleren iets anders te doen. Ik kan me prima voorstellen dat indien U in een primitievere samenleving wel meer nut zou betekenen voor die samenleving, wegens gewoon geen keuze.
Citaat:
Ik ben niet gaan zien of ik misschien wel autistisch ben. Ik ben mij gaan laten testen omdat ik echt wel abnormaal ben.
Ok, U bent getest, en U bent "abnormaal" bevonden.
Ik heb goed nieuws voor U. Deze samenleving heeft nog genoeg middelen vrij om "abnormalen" in leven te houden.
Oud 23 juni 2013, 03:46   #653
Bhairav

Standaard

Citaat:
Geen idee, misschien dat 1 van onze communisten/groenen/marxisten het antwoord heeft.

Zeg nu eens eerlijk. kan U een paar uur slenteren over de meir, uw ogen de kost geven en dingen onthouden?

Is Cuba een achterlijk land? Maar U hebt wel gelijk, misschien dat een ander label U wel zou kunnen stimuleren iets anders te doen. Ik kan me prima voorstellen dat indien U in een primitievere samenleving wel meer nut zou betekenen voor die samenleving, wegens gewoon geen keuze.

Ok, U bent getest, en U bent "abnormaal" bevonden.
Ik heb goed nieuws voor U. Deze samenleving heeft nog genoeg middelen vrij om "abnormalen" in leven te houden.
Ik denk dat ik waarschijnlijk bij de allermarginaalsten zou horen, of gewoon als n lastig moeilijk mens beschouwd worden. Is veel gemakkelijker, en sjotten onder mijn gat vormen dan 'n goed voorbeeld naar anderen toe.
Oud 23 juni 2013, 04:01   #654
Bhairav

Standaard

Ze proberen mij al pagina's lang schuldig te doen voelen voor het gebrek aan motivatie en werklust. Stel u voor dat ik DAARdoor gemotiveerd zou zijn...
Sommigen zijn echt voorstander om mensen te verplichten zich gemotiveerd te voelen. Ze zouden graag hebben dat ik tenminste ALSOF doe dat ik gemotiveerd ben. Zegt genoeg wat voor 'n mentaliteit. De mentaliteit van diegenen diegenen die asperger niet snappen en ook de mentaliteit van diegenen die zo al nooit 'n autist zou aannemen... Net DIE moeten dan op de gehandicapten vitten dat ze profiteren...
Oud 23 juni 2013, 04:05   #655
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ze proberen mij al pagina's lang schuldig te doen voelen voor het gebrek aan motivatie en werklust. Stel u voor dat ik DAARdoor gemotiveerd zou zijn...
Sommigen zijn echt voorstander om mensen te verplichten zich gemotiveerd te voelen. Ze zouden graag hebben dat ik tenminste ALSOF doe dat ik gemotiveerd ben. Zegt genoeg wat voor 'n mentaliteit. De mentaliteit van diegenen diegenen die asperger niet snappen en ook de mentaliteit van diegenen die zo al nooit 'n autist zou aannemen... Net DIE moeten dan op de gehandicapten vitten dat ze profiteren...
De enige motivatie die ik me kan voorstellen die U uit uw zelfbeklag kan trekken is discomfort door honger en kou.
Oud 23 juni 2013, 04:15   #656
Kameraad Mauser
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nierika Bekijk bericht
Alleszins niet met het mijne.
Hoeveel hebben ze precies aangeslagen bij jou?

Neen? Ik veronderstel belastinggeld. Het uwe en het mijne. Hetgeen bedoeld is voor onderwijs mobiliteit, uniefs, sociale zekerheid,...

Wat men kwijt is door te geven als cadeau aan de banken vraagt de overheid terug door: hogere belastingen, nieuwe belastingen, GAS boetes, boetes in het algemeen,...

Indien een kmo dreigt overkop te gaan door wanbeheer, dan komt de overheid ook niet tusssen. Wanneer een bank dreigt overkop te gaan, dan komt de overheid wel tussen met ons geld.

We kriigen het dan niet eens terug. We mogen alleen de jaren erna nog eens flink wat extra belastingen betalen. 2 x genaaid. Door Vlamingen.

'Eigen volk eerst' heet dat dan.

Van roodblauw tot okergeel diarree bruin tegen de muur en Kameraad Mauser laten spreken.
Kameraad Mauser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 04:18   #657
Bhairav

Standaard

Citaat:
De enige motivatie die ik me kan voorstellen die U uit uw zelfbeklag kan trekken is discomfort door honger en kou.
Neen, ik zou niet anders kunnen dan terugvallen op hulp van anderen.
Ik heb de visie niet om die dingen allemaal zelf te regelen.
Tenzij pikken enzo...
Oud 23 juni 2013, 04:59   #658
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
het respect van een rode hond voor iemand die een zaak van nul (whats in the name) kan opstarten. proficiat jongen, echt de attitude die domineert in de politiek en die ervoor zorgt dat belgie een land van prutsers is waar iedereen bekrompen kijkt om elkaar klein te houden, want weet je ik ken veel mensen die geen 50.000euro staan hebben op hun rekening.
Ik ken er minstens een die niets meer staan heeft op een rekening en toch meer heeft.
Verder ken ik weinig mensen die beiden 50k, dus 100k per jaar netto verdienen.
Als ze dan toch zo goede ondernemers zijn, laat dat dan zien in crisistijd en stop met janken.
Hoeveel subsidies van belastingcenten hebben zijn bedrijf op gang getrokken en hoeveel notionele intrestaftrek heeft hij genoten van de Belgische staat voor buitenlandse arbeiders in zijn bedrijven?
Op het ogenblik dat die notionele intrest verminderd word begint het grote gejank. Voor mij is hij geen nul, maar De Nul.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 05:11   #659
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, ik zou niet anders kunnen dan terugvallen op hulp van anderen.
Ik heb de visie niet om die dingen allemaal zelf te regelen.
Tenzij pikken enzo...
Om te pikken heb je de visie wel om dat zelf te regelen?
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2013, 05:14   #660
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Om te pikken heb je de visie wel om dat zelf te regelen?
Ja dat gaat dan weer wel.
Dat snappen, is niet besteed aan belastingbetalers...
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be