![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan de vergelijking. 1 Maddox. Goeie job, aanvaard in zijn asociale , racistische, antidemocratische botheid, gelukkig gehuwd en met interesante hobbies. 1 Bhairav.... Ik denk dat het duidelijk is.
![]() |
![]() |
#642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, er zijn geen twee autisten/ADD'ers/Aspergers/LaTourette'ers hetzelfde, in die zin is, "ik trek in niets op Bhairav evengoed bevestigend als ontkennend.
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het veranderd niks in het feit dat ik "beter" in de huidige overbevolkte samenleving pas, als het aankomt op het bevredigen van mijn eigen lusten binnen het aanvaardbare kader.
![]() |
![]() |
#645 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
|
![]() Is Maddox nu ook al autistisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2 Maar dan moet Vlaanderen Boven ook wel de middelen hebben omdat te kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar. Als ervaringsdeskundigen zoals Xenophon dat al bevestigen, wie ben ik om dat te bestrijden?
Zoals ik al schreef, mits ruimte interpretatie en een wens tot zieligheid kan ik een psychiater wel overtuigen me een labeltje op te plakken waarmee aangetoond wordt dat ik een waardeloos lid van de maatschappij ben, en dus vertroeteld moet worden. Misschien, als ik nog een cursus keelschrapen en een paar weken zonnebank bijdoe, dat ik tot de knuffelgroep van het CGKR kan behoren.
![]() |
#649 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En gemakkelijk. Blijkbaar is ook dat een feit. Vergelijk het aantal "uitkeringsgerechtigde invaliden" in België eens met dat in het doktersvriendelijke sociaal paradijs Cuba.
![]() |
![]() |
#651 | |
|
![]() Citaat:
"En maar goed ook" zeker? ![]() Ik zou in achterlijkere landen , of vroeger; wss 'n ander label opgeplakt krijgen. Ik ben niet gaan zien of ik misschien wel autistisch ben. Ik ben mij gaan laten testen omdat ik echt wel abnormaal ben. Laatst gewijzigd door Bhairav : 23 juni 2013 om 03:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb goed nieuws voor U. Deze samenleving heeft nog genoeg middelen vrij om "abnormalen" in leven te houden.
![]() |
![]() |
#653 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
|
![]() Ze proberen mij al pagina's lang schuldig te doen voelen voor het gebrek aan motivatie en werklust. Stel u voor dat ik DAARdoor gemotiveerd zou zijn...
Sommigen zijn echt voorstander om mensen te verplichten zich gemotiveerd te voelen. Ze zouden graag hebben dat ik tenminste ALSOF doe dat ik gemotiveerd ben. Zegt genoeg wat voor 'n mentaliteit. De mentaliteit van diegenen diegenen die asperger niet snappen en ook de mentaliteit van diegenen die zo al nooit 'n autist zou aannemen... Net DIE moeten dan op de gehandicapten vitten dat ze profiteren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#656 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen? Ik veronderstel belastinggeld. Het uwe en het mijne. Hetgeen bedoeld is voor onderwijs mobiliteit, uniefs, sociale zekerheid,... Wat men kwijt is door te geven als cadeau aan de banken vraagt de overheid terug door: hogere belastingen, nieuwe belastingen, GAS boetes, boetes in het algemeen,... Indien een kmo dreigt overkop te gaan door wanbeheer, dan komt de overheid ook niet tusssen. Wanneer een bank dreigt overkop te gaan, dan komt de overheid wel tussen met ons geld. We kriigen het dan niet eens terug. We mogen alleen de jaren erna nog eens flink wat extra belastingen betalen. 2 x genaaid. Door Vlamingen. 'Eigen volk eerst' heet dat dan. Van roodblauw tot okergeel diarree bruin tegen de muur en Kameraad Mauser laten spreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb de visie niet om die dingen allemaal zelf te regelen. Tenzij pikken enzo... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
|
![]() Citaat:
Verder ken ik weinig mensen die beiden 50k, dus 100k per jaar netto verdienen. Als ze dan toch zo goede ondernemers zijn, laat dat dan zien in crisistijd en stop met janken. Hoeveel subsidies van belastingcenten hebben zijn bedrijf op gang getrokken en hoeveel notionele intrestaftrek heeft hij genoten van de Belgische staat voor buitenlandse arbeiders in zijn bedrijven? Op het ogenblik dat die notionele intrest verminderd word begint het grote gejank. Voor mij is hij geen nul, maar De Nul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |