![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps. je bedoelt: toen het de Vdab goed uitkwam i.e. een werkloze minder in de statistieken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Banneling
|
![]() Ik heb heel mijn leven algemene angststoornis met milde opstootjes van paranoide schizofrenie. Moet ik ook stoppen met werken en een uitkering eisen met terugwerkende kracht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En vindt gij het niet balen moesten ze het op uwen wiet steken en u in de koude laten staan? ![]() Laatst gewijzigd door Peche : 19 oktober 2016 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af of mensen die een diagnose hebben gekregen (geestelijk) waarmee ze een uitkering krijgen ook even snel een diagnose zouden aanvaarden dat ze nu terug goed zijn en dus geen verdere uitkering meer krijgen.
Of zou men dat dan voor de rechtbank trekken?
![]() |
#647 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je hebt dat of je hebt dat niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zou dus niet aanvaarden dat je het niet hebt.
Dacht ik wel.
![]() |
#649 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is professioneel vastgesteld. Ik wist niet wat ik had, alleen dat er iets mis was. Ik wist niet eens wat autisme was. ik kende dat alleen uit voorbeeld van zware autisten. Ik wist niet dat er verschillende vormen waren. Ik ben er nu een jaar met bezig en ik ken een fractie. Alleen vind ik in lotgenoten een leidraad met mijn verhaal. Laatst gewijzigd door Peche : 19 oktober 2016 om 22:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit een 2e of 3e opinie gevraagd? Ik weet dat bepaalde dokters hiervoor enige bekendheid hebben bij "gehandicapten" en er speciaal voor opgezocht worden. Omdat andere dokters meestal andere diagnoses hebben die voor hun niet gunstig zijn.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 19 oktober 2016 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Minister-President
|
![]() Calve Pindakaas. Straight out of the jar. geen schaamte. Ideaal voor het slapen gaan, vult goed op & veel eiwitten.
's Ochtends soms met grote tegenzin havermout + magere yochurt. Diepgevrozen spinazi met room (is iets van een 59 cent denk ik), doet het hem ook, en heel gezond. Al deze dingen zijn wel geen gerechten ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb 3 maal de bevestiging gehad en alle internet testen bevestigen het. Maar ik ken mensen als U. Neurotypische mensen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien heb je bewust niet de laatste diagnose over dokter google gelezen? Nml dat hij in minstens 2 op de 3 gevallen een verkeerde diagnose stelt. Trouwens valt er je niks op? Je kende niks over die ziekte, maar wist wel meteen dat je ze had? Blijkbaar wist je er dus veel van. En googelt de symptomen door. Komkom.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 19 oktober 2016 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En kijk...ik heb net de diagnose van neurotypisch gehad.
Krijg ik nu ook een uitkering? Mij niet gelaten.
![]() |
#655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wist iemand dat van de duizenden medicijnen er maar 300 werkzaam zijn?
De rest is zo goed als fake. Weet iemand wat " klinisch bewezen" wil zeggen? Dat het niet werkt. Enz...
![]() |
#656 |
Banneling
|
![]() Niet geloven wat Mambo zegt. Die is zo lomp geweest zich te laten verklikken en heeft een aantal jaar in de gevangenis gezeten. En nu heeft hij een bedrijf met enkel luie werknemers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb ASS en dat is bevestigd door een psychiater en als ik online testen doe scoor ik heel hoog. Het was omdat ik twijfelde aan de diagnose dat ik internet testen deed. Ik heb eerst een jaar in ontkenning geleefd. Ik geloofde niet dat ik het had. Maar in de realiteit moet ik toch erkennen het te hebben. Ik wist pas als ik ze had na jaaaaaaaren onderzoek, en zelfs sdan heb ik nog in ontkenning geleefd. Mijn psychiater wist het na een eerste gesprek, maar ik zat jaren bij mensen die geen diagnoses mogen stellen. Zij verwezen me door. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Banneling
|
![]() Fuck ik ga die ene tekst niet eens proberen corrigeren, ik krijg weer concentratieproblemen. Ik ben verlaagd van nicotine gehalte. 6mg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Banneling
|
![]() Ik drink thee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Banneling
|
![]() Trouwens, iedereen die mij hier op het board kent zal wel weten dat er iets mis is aan mij. Mijn OCD en obsessieve aard bewijst dat.
|
![]() |
![]() |