Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Moet Francken ontslag nemen?
Ja 11 15,49%
Nee 60 84,51%
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2017, 21:13   #641
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil Bekijk bericht

Ik weet het, op jou valt te rekenen. Altijd.

Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 21:14   #642
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Wanneer komt de volgende peiling en populariteitstest uit ?

't Zal dan rap gedaan zijn met zeveren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 21:16   #643
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

Volgend jaar pas op lokaal nivo
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 21:17   #644
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Zonder de kunst van het liegen goed te beheersen, geraakt een individu niet ver in de politieke arena, dus de mandarijnen van de blauwsels kunnen dat minstens evengoed:

John Crombez: 'Het is het de eerste keer in deze regering dat je voelt dat er mogelijk een probleem is. Het probleem zou Didier Reynders kunnen heten, maar het zou ook Charles Michel kunnen zijn. Ofwel heeft Reynders verkeerde informatie gegeven aan de premier en dan zitten we in dezelfde situatie als bij minister Gallant die ontslag heeft moeten nemen. Ofwel heeft Reynders de premier wel de juiste informatie gegeven en heeft de premier gelogen in het parlement. In dat geval zitten we met een groot institutioneel probleem.'

http://www.knack.be/nieuws/belgie/cr...al-846885.html

Is dat 'institutioneel probleem' nu ondertussen al opgelost ?
Touché.

Een mooi voorbeeld dat politici het liegen beheersen. Om de top te bereiken in de politiek heb je best de psychische afwijking van een pathologische leugenaar.

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 21:19   #645
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Ik zou er willen aan toevoegen dat ,wat mij betreft,speciaal de CD&V en enkele O-VLD-ers de grenzen van mijn tolerantie al verschillende malen overschreden hebben....

Start een media campagne om dit belangrijke nieuws te delen met je medeburgers !
Dit k?*n en m?*g niet zomaar voorbijgaan alsof het een fait-divers is !
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 21:20   #646
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Verder nog volgende logica:
Achmed de Soedanees wil naar Londen.
Maar de flikken van Brussel brengen hem naar de diensten van Theo.
Daar proberen ze hem wijs te maken dat dat niet gaat.
Maar hij is koppig. Wil naar Londen.
Pas op, zegt Theo, we gaan je terugsturen.
Achmed zegt: kan me niet schelen, maar ik blijf niet in Brussel.

Ik denk: mocht Achmed ook maar de minste schrik hebben om gefolterd te worden, dan zal hij wel beleefd vragen om in Brussel te mogen blijven. Al was het maar om ondertussen toch nog een paar pogingen te wagen om naar Londen te gaan.

En de groenen maar janken.
Ze worden gefolterd ginder ver.
Ze weten begod nog niet wat er gebeurt in de kleine Vlaamse huishoudens vlak onder hun neus, wat zouden ze iets weten over een godvergeten land in Afrika.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 21:23   #647
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

.. allé schoof ! dat uitgerekend jij ook de vergissing begaat het onderscheid tussen populariteit en correct beleid niet te kunnen maken ..

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 21:27   #648
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Ik denk: mocht Achmed ook maar de minste schrik hebben om gefolterd te worden, dan zal hij wel beleefd vragen om in Brussel te mogen blijven. Al was het maar om ondertussen toch nog een paar pogingen te wagen om naar Londen te gaan.

Ze weten begod nog niet wat er gebeurt in de kleine Vlaamse huishoudens vlak onder hun neus, wat zouden ze iets weten over een godvergeten land in Afrika.
.. schoof schoof schoof toch .. jouw Achmed weet meestal van toeten noch blazen .. maar blijkbaar weer jij meer over folteringen in de kleine Vlaamsche huishoudens .. vertel ..

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 december 2017 om 21:27.
Oud 27 december 2017, 21:27   #649
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
.. een mens hoeft daar de DS niet voor te lezen : de federale en Vlaamse regering danst naar de pijpen van de nazionaaltjes (en dus het VOKA/VBO) .. het gekke daaraan is dat de nazionaaltjes er alles aan doen om zich als anti-establishment voor te doen ..

.. vlaemen, jan jambon leidt de onafhankelijke onderzoekscommissie ..
Oooooh neen, de mensen die leven op Vlaamse bodem die in Wallonië zo graag als nazi's bestempeld worden willen helpen dat bewees opnieuw de warmste week.

Maar de linkse politiek misbruikt de goedheid van de mensen voor electoraal gewin. Misbruikt de mensen met opgedrongen solidariteit die financieel economische onverantwoord tot zelfs verwoestend voor het land is.

Hoe ons geld langs deuren en vensters buiten gesmeten word. Heel duidelijk verwoord door de Bulgaren die in Gent neergestreken zijn >>> https://youtu.be/pF3C50fG5iE

Het is toch duidelijk dat de aanvallen op Francken van uit Franstalig landsdeel georkestreerd werd en nu verder doorgedrukt word!

Alles draait steeds om geld, dus >>>> Blijkbaar zitten daar linkse belangen groepen die ZEEEEER VEEEEEEL geld verdienen aan de mensenhandel die Francken wil aan banden leggen.

Blijf er bij: vinden ze dat CD&V, Open VLD, MR niet meer met Francken kunnen samen werken dat ze de stekker uit die regering dan trekken dan kunnen de mensen kiezen wat ze vinden van “het vreemdelingen werk” van Francken. CD&V en Co zou nogal verschieten denk ik!!!!
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 21:32   #650
DewareJakob
Perm. Vertegenwoordiger VN

DewareJakob's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. schoof schoof schoof toch .. jouw Achmed weet meestal van toeten noch blazen .. maar blijkbaar weer jij meer over folteringen in de kleine Vlaamsche huishoudens .. vertel ..
Boodschap gemist? ... eens te meer.
Oud 27 december 2017, 21:34   #651
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Als ik het goed begrijp (95 %) heeft HLN dus ongeveer iets minder dan 350 lezers ?
Zo te lezen is rekenkundige logica ook uw sterkste kant niet.
quercus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 21:43   #652
epicurist_dirk
Minister

epicurist_dirk's schermafbeelding

Standaard

[quote=4x10E6;8608904].. teijo neemt wel vaker een loopje met de waarheid .. nooit werden er meer asielaanvragen goedgekeurd en nooit werden er meer humanitaire visa uitgereikt dan door de huidige staatsseretaris van asiel en migratie .. zelden liep een staatssecretaris zo aan het handje van de premier dan onzen teijo .. linkiewinkier dan den teijo vind men ze niet .. een mens zou voor minder aan het liegen slaan bij dergelijke schizofrene toestanden ..

[center]

Klopt Francken heeft duidelijk volgens een overeengekomen systeem, wettelijk gehandeld en asielaanvragen goedgekeurd.

Wat dus in het verleden massaal in het “ZWART importeren” in het geniep gebeurde, waar blijkbaar belangengroepen via het geniepige veel geld mee verdienden.

Geld, geld, geld alles draait om geld, ook bij die belangengroepen een ???Yvan Mayeurken??? bewust profiteren van menselijke ellende.

Het is toch duidelijk dat de aanvallen op Francken van uit Franstalig landsdeel georkestreerd werd en nu verder doorgedrukt word! Blijkbaar zitten daar linkse belangen groepen die ZEEEEER VEEEEEEL geld verdienen aan de mensenhandel die Francken wil aan banden leggen.

Hoe ons geld langs deuren en vensters buiten gesmeten word. Heel duidelijk verwoord door de Bulgaren die in Gent neergestreken zijn >>> https://youtu.be/pF3C50fG5iE
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 21:46   #653
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Oooooh neen, de mensen die leven op Vlaamse bodem die in Wallonië zo graag als nazi's bestempeld worden willen helpen dat bewees opnieuw de warmste week.

Maar de linkse politiek misbruikt de goedheid van de mensen voor electoraal gewin. Misbruikt de mensen met opgedrongen solidariteit die financieel economische onverantwoord tot zelfs verwoestend voor het land is.

Het is toch duidelijk dat de aanvallen op Francken van uit Franstalig landsdeel georkestreerd werd en nu verder doorgedrukt word!

Alles draait steeds om geld, dus >>>> Blijkbaar zitten daar linkse belangen groepen die ZEEEEER VEEEEEEL geld verdienen aan de mensenhandel die Francken wil aan banden leggen.

Blijf er bij: vinden ze dat CD&V, Open VLD, MR niet meer met Francken kunnen samen werken dat ze de stekker uit die regering dan trekken dan kunnen de mensen kiezen wat ze vinden van “het vreemdelingen werk” van Francken. CD&V en Co zou nogal verschieten denk ik!!!!
.. dat de warmste week zou bewijzen dat Vlamingen hulpvaardig zijn laat ik in het midden al was het maar om de jongens en meisjes van de promodienst van de vrt te feliciteren .. dat vlamingen niet langer tot solidariteit bereid zijn is echter een feit zie dit onderzoek van de Bond Moyson ..

.. het is weer koekenbak : de blikken complottheorie worden opengetrokken .. dit keer is niet het GrootOosten kop van jut maar de linkse graaiadvocaten .. desalniettemin .. u heeft ongelijk .. het beleid dat Francken voert is precies wat de modale Vlaem verafschuwt .. niemand keurde ooit meer asielaanvragen goed dan Theo .. iemand schreef ooit meer humanitaire visa uit dan Theo .. geen enkele staatssecretaris van asiel zette de poorten wijder open dan Theo .. als België het rioolputteke van Europa is, is dat dank zij den Teijo .. wat de Vlaem wil is echter hetgeen Theo twietert .. én Theo twettert merkwaardig genoeg het omgekeerde dan wat hij doet .. ga daar maar aan staan ..

.. de kaloten en de liberalen gaan de stekker er niet uittrekken .. ben je gek ? hun zuurverdiende postjes opgeven om het daarna aan de nazionaaltjes te verliezen ? de kaloten en de liberalen gaan teijo wel mega-koeijoneren .. leuk eindejaarstheater, stukken geiniger dan Geert Hoste, bakken leuker dan Michael Van Peel .. ga daar ook maar aan staan ..

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 december 2017 om 22:03.
Oud 27 december 2017, 21:49   #654
Jakko
Minister-President

Standaard

Citaat:

Zo werkt het blijkbaar niet.

Soedanees wist niet dat hij zijn eigen uitwijzing tekende
Jakko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 22:00   #655
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Touché.

Een mooi voorbeeld dat politici het liegen beheersen. Om de top te bereiken in de politiek heb je best de psychische afwijking van een pathologische leugenaar.
.. zegt u nu dat wij door psychopaten geleid worden ? al jaren mijn punt ..

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 december 2017 om 22:01.
Oud 27 december 2017, 22:04   #656
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.. of het er honderd veertien .. nul .. of twee honderd veertig zijn maakt niet uit .. men stuurt niet terug naar landen waar gefolterd wordt ..
Het volstaat voor een kansloze nitwit in een of andere Afrikaanse/Middenoosterse dictatuur om tot hier te geraken én te mogen blijven, als 'm verklaart 'gezocht' te worden door het leger voor bv het plakken van kiesbrieven van een oppositiepartij en bij terugsturen zéker opgepakt en gefolterd gaat worden.
Win for life ligt dan in 't verschiet voor miljoenen ongewenste werklozen, democratische analfabeten en psychotisch tuig van de richel, degenen die écht politiek asiel nodig hebben niet te na gesproken, ntl.
Citaat:
(overigens is zelfverklaarde Gütmenschen een geschiedkundige onmogelijkheid, afijn)
Jouw acute Godwinpsychose is dan weer wel een hedendaagse zekerheid.
Oud 27 december 2017, 22:10   #657
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Het volstaat voor een kansloze nitwit in een of andere Afrikaanse/Middenoosterse dictatuur om tot hier te geraken én te mogen blijven, als 'm verklaart 'gezocht' te worden door het leger voor bv het plakken van kiesbrieven van een oppositiepartij en bij terugsturen zéker opgepakt en gefolterd gaat worden.
Win for life ligt dan in 't verschiet voor miljoenen ongewenste werklozen, democratische analfabeten en psychotisch tuig van de richel, degenen die écht politiek asiel nodig hebben niet te na gesproken, ntl.

Jouw acute Godwinpsychose is dan weer wel een hedendaagse zekerheid.
.. inderdaad, het volstaat dat eeen kansloze nitwit in een of andere Afrikaanse/Middenoosterse dictatuur om tot hiergeraakt én te mogen blijven, als 'm verklaart 'gezocht' te worden door het leger voor bv het plakken van kiesbrieven van een oppositiepartij en bij terugsturen zéker opgepakt en gefolterd gaat worden ..

.. doch het klopt niet dat Win for life dan in 't verschiet ligt voor miljoenen ongewenste werklozen, democratische analfabeten en psychotisch tuig van de richel, degenen die écht politiek asiel nodig hebben niet te na gesproken ..

.. wat Godwin betreft, daar verwart u mij met een ander forumlid .. veel psychoses zijn mijn deel, doch dat van Godwin niet ..

Oud 27 december 2017, 22:28   #658
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Touché.

Zo is dat. Dick Swaab, neurobioloog en schrijver van boeken over psychotisch gedrag, verwoordt het zo:

Vraag:

"In het rijtje 'volwassen mensen met psychopathische kenmerken op hoge posities' noemt u ceo's, bankiers maar ook (voormalig) politieke leiders als Adolf Hitler, Bashar a-Assad en Kim Jong-II. Wat hebben zij gemeen?"

Antwoord:

"Machiavelli-achtige karaktertrekken. Deze mensen zijn nietsontziend. Ze zijn vaak charismatisch en handelen sterk doelgericht, maar ze doen alles uiteindelijk voor hun eigen gewin. Alleen maar voor een ander of voor de zaak doen ze niets. Ze houden van controle, macht en dominantie, en kunnen snelle beslissingen nemen zonder emoties, berouw, schuldgevoel of empathie. Ze bekommeren zich niet om anderen en de schade die ze aanrichten. Deze eigenschappen in de top hebben het grote graaien in de bankwereld van de afgelopen periode mogelijk gemaakt."

https://www.rtlz.nl/business/carrier...nkiers-en-ceos

Elke politieker, ceo of iemand met een machtspositie, hoe klein of groot hun taken of bevoegdheden ook zijn, heeft iets in zich wat ook Napoleon, Karel de Grote, Stalin, Snorremans ea in zich hadden, nl, der wille zur macht, iets waaraan dus ook de politieke smurfen hun egocentrisme op kunnen uitleven.

Ja, we worden geregeerd door (grotendeelse) bende narcistische totentrekkers, beroepsleugenaars en politieke zwendelaars, die hun psychotische neigingen wettelijk en kwasi onschendbaar kunnen uitleven, notabene en dan nog op kosten van hun eigenste slachtoffers.
Oud 27 december 2017, 22:33   #659
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Ik roep NVA op om het been stijf te houden in deze zaak, ontslag van Theo Francken betekent de val van de regering.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2017, 22:58   #660
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

"Machiavelli-achtige karaktertrekken. Deze mensen zijn nietsontziend. Ze zijn vaak charismatisch en handelen sterk doelgericht, maar ze doen alles uiteindelijk voor hun eigen gewin. Alleen maar voor een ander of voor de zaak doen ze niets. Ze houden van controle, macht en dominantie, en kunnen snelle beslissingen nemen zonder emoties, berouw, schuldgevoel of empathie. Ze bekommeren zich niet om anderen en de schade die ze aanrichten. Deze eigenschappen in de top hebben het grote graaien in de bankwereld van de afgelopen periode mogelijk gemaakt."

https://www.rtlz.nl/business/carrier...nkiers-en-ceos

Elke politieker, ceo of iemand met een machtspositie, hoe klein of groot hun taken of bevoegdheden ook zijn, heeft iets in zich wat ook Napoleon, Karel de Grote, Stalin, Snorremans ea in zich hadden, nl, der wille zur macht, iets waaraan dus ook de politieke smurfen hun egocentrisme op kunnen uitleven.

"Spreek geen kwaad over de vijand want morgen kan je vijand je vriend zijn en vertrouw je vriend niet want morgen is hij je vijand. Vertrouw niemand, dat is de weg van een Hitler, Stalin, enz..."

Zoiets als onze slinkse vrienden; iedereen te vriend houden om dan een mesje in de rug te planten als hun nut is uitgespeeld.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be