![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Moet Francken ontslag nemen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
11 | 15,49% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
60 | 84,51% |
Aantal stemmers: 71. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet het, op jou valt te rekenen. Altijd. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer komt de volgende peiling en populariteitstest uit ?
't Zal dan rap gedaan zijn met zeveren.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mooi voorbeeld dat politici het liegen beheersen. Om de top te bereiken in de politiek heb je best de psychische afwijking van een pathologische leugenaar.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit k?*n en m?*g niet zomaar voorbijgaan alsof het een fait-divers is ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verder nog volgende logica:
Achmed de Soedanees wil naar Londen. Maar de flikken van Brussel brengen hem naar de diensten van Theo. Daar proberen ze hem wijs te maken dat dat niet gaat. Maar hij is koppig. Wil naar Londen. Pas op, zegt Theo, we gaan je terugsturen. Achmed zegt: kan me niet schelen, maar ik blijf niet in Brussel. Ik denk: mocht Achmed ook maar de minste schrik hebben om gefolterd te worden, dan zal hij wel beleefd vragen om in Brussel te mogen blijven. Al was het maar om ondertussen toch nog een paar pogingen te wagen om naar Londen te gaan. En de groenen maar janken. Ze worden gefolterd ginder ver. Ze weten begod nog niet wat er gebeurt in de kleine Vlaamse huishoudens vlak onder hun neus, wat zouden ze iets weten over een godvergeten land in Afrika.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. allé schoof ! dat uitgerekend jij ook de vergissing begaat het onderscheid tussen populariteit en correct beleid niet te kunnen maken ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 december 2017 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar de linkse politiek misbruikt de goedheid van de mensen voor electoraal gewin. Misbruikt de mensen met opgedrongen solidariteit die financieel economische onverantwoord tot zelfs verwoestend voor het land is. Hoe ons geld langs deuren en vensters buiten gesmeten word. Heel duidelijk verwoord door de Bulgaren die in Gent neergestreken zijn >>> https://youtu.be/pF3C50fG5iE Het is toch duidelijk dat de aanvallen op Francken van uit Franstalig landsdeel georkestreerd werd en nu verder doorgedrukt word! Alles draait steeds om geld, dus >>>> Blijkbaar zitten daar linkse belangen groepen die ZEEEEER VEEEEEEL geld verdienen aan de mensenhandel die Francken wil aan banden leggen. Blijf er bij: vinden ze dat CD&V, Open VLD, MR niet meer met Francken kunnen samen werken dat ze de stekker uit die regering dan trekken dan kunnen de mensen kiezen wat ze vinden van “het vreemdelingen werk” van Francken. CD&V en Co zou nogal verschieten denk ik!!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Boodschap gemist? ... eens te meer.
![]() |
#651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Minister
|
![]() [quote=4x10E6;8608904].. teijo neemt wel vaker een loopje met de waarheid .. nooit werden er meer asielaanvragen goedgekeurd en nooit werden er meer humanitaire visa uitgereikt dan door de huidige staatsseretaris van asiel en migratie .. zelden liep een staatssecretaris zo aan het handje van de premier dan onzen teijo .. linkiewinkier dan den teijo vind men ze niet .. een mens zou voor minder aan het liegen slaan bij dergelijke schizofrene toestanden ..
[center] [IMG] Klopt Francken heeft duidelijk volgens een overeengekomen systeem, wettelijk gehandeld en asielaanvragen goedgekeurd. Wat dus in het verleden massaal in het “ZWART importeren” in het geniep gebeurde, waar blijkbaar belangengroepen via het geniepige veel geld mee verdienden. Geld, geld, geld alles draait om geld, ook bij die belangengroepen een ???Yvan Mayeurken??? bewust profiteren van menselijke ellende. Het is toch duidelijk dat de aanvallen op Francken van uit Franstalig landsdeel georkestreerd werd en nu verder doorgedrukt word! Blijkbaar zitten daar linkse belangen groepen die ZEEEEER VEEEEEEL geld verdienen aan de mensenhandel die Francken wil aan banden leggen. Hoe ons geld langs deuren en vensters buiten gesmeten word. Heel duidelijk verwoord door de Bulgaren die in Gent neergestreken zijn >>> https://youtu.be/pF3C50fG5iE
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
.. het is weer koekenbak : de blikken complottheorie worden opengetrokken .. dit keer is niet het GrootOosten kop van jut maar de linkse graaiadvocaten .. desalniettemin .. u heeft ongelijk .. het beleid dat Francken voert is precies wat de modale Vlaem verafschuwt .. niemand keurde ooit meer asielaanvragen goed dan Theo .. iemand schreef ooit meer humanitaire visa uit dan Theo .. geen enkele staatssecretaris van asiel zette de poorten wijder open dan Theo .. als België het rioolputteke van Europa is, is dat dank zij den Teijo .. wat de Vlaem wil is echter hetgeen Theo twietert .. én Theo twettert merkwaardig genoeg het omgekeerde dan wat hij doet .. ga daar maar aan staan .. .. de kaloten en de liberalen gaan de stekker er niet uittrekken .. ben je gek ? hun zuurverdiende postjes opgeven om het daarna aan de nazionaaltjes te verliezen ? de kaloten en de liberalen gaan teijo wel mega-koeijoneren .. leuk eindejaarstheater, stukken geiniger dan Geert Hoste, bakken leuker dan Michael Van Peel .. ga daar ook maar aan staan .. ![]()
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 december 2017 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Soedanees wist niet dat hij zijn eigen uitwijzing tekende |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 27 december 2017 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | ||
|
![]() Citaat:
Win for life ligt dan in 't verschiet voor miljoenen ongewenste werklozen, democratische analfabeten en psychotisch tuig van de richel, degenen die écht politiek asiel nodig hebben niet te na gesproken, ntl. Citaat:
![]() |
![]() |
#657 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
.. doch het klopt niet dat Win for life dan in 't verschiet ligt voor miljoenen ongewenste werklozen, democratische analfabeten en psychotisch tuig van de richel, degenen die écht politiek asiel nodig hebben niet te na gesproken .. .. wat Godwin betreft, daar verwart u mij met een ander forumlid .. veel psychoses zijn mijn deel, doch dat van Godwin niet ..
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
|
![]() Citaat:
Vraag: "In het rijtje 'volwassen mensen met psychopathische kenmerken op hoge posities' noemt u ceo's, bankiers maar ook (voormalig) politieke leiders als Adolf Hitler, Bashar a-Assad en Kim Jong-II. Wat hebben zij gemeen?" Antwoord: "Machiavelli-achtige karaktertrekken. Deze mensen zijn nietsontziend. Ze zijn vaak charismatisch en handelen sterk doelgericht, maar ze doen alles uiteindelijk voor hun eigen gewin. Alleen maar voor een ander of voor de zaak doen ze niets. Ze houden van controle, macht en dominantie, en kunnen snelle beslissingen nemen zonder emoties, berouw, schuldgevoel of empathie. Ze bekommeren zich niet om anderen en de schade die ze aanrichten. Deze eigenschappen in de top hebben het grote graaien in de bankwereld van de afgelopen periode mogelijk gemaakt." https://www.rtlz.nl/business/carrier...nkiers-en-ceos Elke politieker, ceo of iemand met een machtspositie, hoe klein of groot hun taken of bevoegdheden ook zijn, heeft iets in zich wat ook Napoleon, Karel de Grote, Stalin, Snorremans ea in zich hadden, nl, der wille zur macht, iets waaraan dus ook de politieke smurfen hun egocentrisme op kunnen uitleven. Ja, we worden geregeerd door (grotendeelse) bende narcistische totentrekkers, beroepsleugenaars en politieke zwendelaars, die hun psychotische neigingen wettelijk en kwasi onschendbaar kunnen uitleven, notabene en dan nog op kosten van hun eigenste slachtoffers.
![]() |
![]() |
#659 |
|
![]() Ik roep NVA op om het been stijf te houden in deze zaak, ontslag van Theo Francken betekent de val van de regering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() "Spreek geen kwaad over de vijand want morgen kan je vijand je vriend zijn en vertrouw je vriend niet want morgen is hij je vijand. Vertrouw niemand, dat is de weg van een Hitler, Stalin, enz..." Zoiets als onze slinkse vrienden; iedereen te vriend houden om dan een mesje in de rug te planten als hun nut is uitgespeeld.
![]() |