![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom? Moeten we rusthuizen niet meer als ‘ziekenhuizen’ gaan zien met bijhorende hygienemaatregelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ook dat is een gevaar, we "denken" dat we het weten maar we leren nog alle dagen bij en moeten bijstellen.
En wie verder nadenkt en wat bezig is met de natuur weet dat de natuur "altijd" de baas blijft, "wij" kunnen enkel anticiperen.
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bewijslast rust op degene die beperkende maatregelen wil invoeren. Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 18 december 2020 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik ontsmet zelfs de winkelkar voor ik ze aanraak en heb zelf wegwerphandschoenen aan. Die houd ik aan tot na het betalen, na ze weg te werpen ontsmet ik terug mijn handen. Ik heb ook nog geen Corona hé maar ik zie wel veel ongepaste handelingen alleen al in de supermarkt.
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als die feestvierders zich allemaal besmetten, wat is daar nu verkeerd mee ? Dat verandert niks voor U. Als zij naar een feest gaan, hebben zij zelf gekozen om een risico te nemen VOOR ZICHZELF. Zij doen niemand anders een risico aan dat die andere niet zelf ook gekozen heeft. Dus waarom zouden die brave feestvierders gestraft moeten worden, daar ze niemand iets misdoen ? Ik ben het helemaal met U eens dat feestvierders DIE NADIEN MENSEN HUN MASKERS AFRUKKEN EN IN HUN GEZICHT GAAN HOESTEN zwaar gestraft moeten worden, ja. Maar alle anderen die dat NIET doen, gaan niemand iets misdoen. Waarom wil jij dat die gestraft worden ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, je kan wel degelijk eisen stellen aan een jongere die bij U inwoont en je bent 60+, om afstand te houden met U he, en je kan een masker dragen als die 25+ eens met U wil spreken of zo. Het zou mij verwonderen dat die mee aan tafel zit om te eten, he. Kan je nog altijd in aparte shiften eten. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 december 2020 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens je de winkel uit bent, neem je een flesje gel als het al niet in de winkel aangeboden werd, en ontsmet je je handen: klaar. Thuis kan je dat fruit wassen (dat doe je toch systematisch hoop ik zelfs zonder corona ?). Wat is daar nu moeilijk aan ? Citaat:
De kans dat gij via passieve oppervlakken, zelfs zonder al die maatregelen, besmet geraakt is al heel klein, met gel en een gelaatskap is dat verwaarloosbaar. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen mijn vader nog niet op pensioen was, vergezelde ik hem af en toe bij zijn werkbezoeken aan 'rusthuizen'. Wat ik toen zag, was destijds al voldoende om mij te doen besluiten NOG LIEVER DOOD TE VALLEN dan in zo'n 'rusthuis' te moeten wegkwijnen. Het verwondert mij dan ook niet dat er net daar zo véél doden vallen. Dat hoeft zelfs niet eens met 'corona' te maken te hebben, trouwens. Ik kan me bijvoorbeeld héél goed inbeelden hoe de extra 'stress' die er heerst ten gevolge van ondermeer het media-circus rond 'Het Virus' en 'De Maatregelen' bij nogal wat fragiele oudjes voor de fatale laatste klap zorgde.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is allemaal overkill, maar het garandeert U wel dat ge nooit via gelijk welk besmet spul zelf besmet zult geraken. Ook al doet ge dat niet is de kans piepklein, maar je ziet dat de mogelijheid bestaat om zeker te spelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het leven is zo al hard bijwijlen; en nu zeker. Maar het moet.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Het dient zelfs tot niks.
Kijk: het gros van de doden zijn oude mensen. Die zijn ziek geworden omdat ze niet voorzichtig waren. Meer is daar niet aan. Er zijn zo goed als geen jonge mensen dood. Bijna geen in het ziekenhuis. Die zijn ziek geworden zonder last te veroorzaken. Het is niet hun schuld dat die oude mensen zich laten besmetten hebben omdat ze niet voorzichtig genoeg waren he. Het is niet die jonge gast die zijn lief bezocht die doodgegaan is. Het is die ouderling die zich laten besmetten heeft toen hij met andere mensen is gaan eten, en dus onvoorzichtig was. Maar men kan hem begrijpen: men heeft hem WIJSGEMAAKT dat hij niet moest opletten, want dat het was omdat die jonge gast zijn lief bezocht, dat hij ziek ging worden. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 december 2020 om 19:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De agressie is enkel de degene die het slachtoffer overvalt en bespuugt !! Maar feitelijk ook op lockdownfeestjes , want ook al niet agressief .... in zo'n geval treft iedereen schuld die aldaar corona oploopt , daar ga ik mee akkoord !! Citaat:
Citaat:
Of iemand , bv een familielid , heeft een ongeluk , niks van aantrekken , want gij bent er niet bij betrokken !! Of uw ouders sterven , niks van aantrekken !! Citaat:
Maar zolang ze vrij kunnen rondlopen , zijn ze een (eventueel) gevaar voor de rest !! Citaat:
Citaat:
Citaat:
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/...-ik-had-honger https://www.kvakadvocaten.nl/strafre...-wegens-honger https://www.google.be/search?q=diefs...el+zuuke&meta=
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Indien "afhankelijken maar moeten afhangen van hun afhankelijkheid" moeten we direct de grenzen sluiten. Zieken hoeven we dan ook niet meer te verzorgen, werklozen en zwakkeren niet meer te helpen, OCMW afschaffen enz. Ik betaal mijn ganse leven al heel veel voor het tegenovergestelde dan. Niet dat ik dat zo fijn vond maar opgelegd door de democratie, het mens zijn en de overheid. Dat is nu hetzelfde met die Corona waar ook velen niet met alles akkoord zijn maar er is voorlopig geen betere oplossing.
![]() |
![]() |
#656 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is trouwens altijd al het geval geweest, want het zijn voornamelijk ook mensen in rusthuizen die aan griep sterven omdat ze besmet worden door hun verzorgers. Dat hoort daar nu eenmaal bij. Het zou nogal eigenaardig zijn dat die afhankelijken ook nog extra eisen te stellen hebben die zo ver gaan dat we daar de burgervrijheden zouden voor gaan inperken van mensen die hen die steun aanbieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn in elk geval 2 voor de hand liggende betere oplossingen. De eerste is/was van alles te laten waaien. 200 000 doden zijn minder erg dan wat men nu doet. En er gaan niet eens 200 000 doden vallen, maar zelfs al vallen die er, dat zou beter zijn. De tweede is van alle mensen die serieus risico lopen, zeg 60+, af te zonderen. Dan zouden er zo goed als geen doden vallen (een paar duizend) en zouden de ziekenhuizen nooit overbelast geraken. Dat zijn twee oplossingen die al veel en veel beter zijn dan de huidige. Omdat ze in beide gevallen veel en veel minder schade veroorzaken aan de maatschappij dan het huidige bilan. Laatst gewijzigd door patrickve : 18 december 2020 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben uiteindelijk hun ganse leven belastingen betaald om hun onkwetsbare kinderen een toekomst te bieden. Laatst gewijzigd door Rudy : 18 december 2020 om 20:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Kijk: het gros van de doden zijn oude mensen. Die zijn ziek geworden omdat ze niet voorzichtig waren. Meer is daar niet aan.
Howhow Patrick ..... Trek wat u daar vertelt door naar de voetgangers, fietsers en automobilisten. Daarna naar de IC met de Covid patiënten, ik vraag me dan wel af of we nog in een beschaafde wereld leven?
België is een politiek kippenhok met steeds meer kakelende kippen die alsmaar meer vreten maar geen eieren leggen. Laatst gewijzigd door lamenielachen : 18 december 2020 om 20:05. |
![]() |
![]() |