![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wist ik niet. Een ouder / grootouder zou nooit z'n / haar kind / kleinkind moeten begraven. Dit is een verlies dat je je hele verdere leven moet meedragen, Sterkte! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het wordt bunga bunga in de hel, Berlusconi is dood.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wist ik niet.
Een ouder / grootouder zou nooit z'n / haar kind / kleinkind moeten begraven. Dit is een verlies dat je je hele verdere leven moet meedragen, Sterkte![/quote] Dank je wel Reservespeler. Idd draag ik daar nu nog de gevolgen van. En dit voor de rest van mijn leven. Ik ben in therapie geweest, ik heb ook een tijdje EMDR therapie gehad. Ik heb het desondanks nog steeds moeilijk; dat ik als oma de uitvaart van mijn baby-kleinkindje heb moeten doorstaan. Er staat nog steeds dat beeld van dat piepklein doodskistje op mijn netvlies gebrand. Dat kistje waarin mijn kleintje lag...... Ik hoop dat geen enkele grootouder dit moet meemaken. Ik ken ook geen grootouders die dat meegemaakt hebben. Dat verklaart waarom ik zo kwaad ben. Elke keer wanneer ik een artikel lees van ouders die hun kind in de auto vergeten zijn 'ontploft' er iets in mij. Dan denk ik ; dat was te voorkomen geweest! Of het nu terecht of onterecht is dat ik dat denk. Die woede blijft! Mijn baby-kleinkindje is heel stilletjes 's nachts in haar wiegje gestorven. Om 06. u was ze nog mooi aan't slapen. Om 07u20 heeft mijn kind haar dood aangetroffen... Dat heeft mij veranderd. Ik heb bijna geen tranen meer inmiddels maar nu ben ik héél beschermend tegenover mijn andere kleinkinderen die gelukkig nog leven en héél boos op ouders die hun kind vergeten. PS: Er is iets mis gegaan bij het willen quoten van Reservespeler. Oeps Laatst gewijzigd door NieuwNoors : 12 juni 2023 om 10:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Banneling
|
![]() Berluscone : dat je met media zo rijk kan worden
|
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dat geen Gids voor rechts en extreemrechts in vlaanderen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hopelijk spelen ze nu niet al zijn platen
![]() |
#651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verdwijnen van Berlusconi is eigenlijk goed nieuws voor Giogia Meloni.
![]() |
#654 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Forza Italia, zou hij de duivel in de hel proberen om te kopen? Moet haalbaar zijn voor een man van zijn kaliber.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() EOL..
Daar kon zelfs een fenomeen als den Silvio niet meer met een of ander dealtje van onderuit...... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Acteur Treat Williams is op 71-jarige leeftijd om het leven gekomen tijdens een motorongeluk. Williams speelde onder meer in Everwood en Hair.
Hopelijk gaan ze nu niet ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier ben ik even niet goed van.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Griekse componist Yannis Markopoulos, vooral bekend van het openingsthema van "Wie betaalt de veerman".
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |