![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
|
![]() Terug on topic:
https://www.hln.be/verkiezingen-vs/r...-uit~a5d1f374/ Harris blijft maar de leiding nemen in de polls. |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De republikeinen krijgen genoeg van Trump die alleen maar kan schelden en onzin en leugens uitkramen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ergens gelezen op het net
Als kind nam hij een geweer mee naar school, nu is hij running mate van Kamala die Tim Walz. Is het ne de beurscrash over en out met Kamala? Ik zeg niet dat Trump de beste optie is voor de VS maar die Kamala helemaal niet.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 16 augustus 2024 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Minister-President
|
![]() Ergens gelezen op het net.....................
![]() |
#647 | |||
Minister
|
![]() Ook ergens op het internet gelezen:
Voormalig veiligheidsadviseur van Trump ziet hem opnieuw in opstand komen bij verlies: “Hij zal weer zeggen dat de verkiezingen gestolen zijn” Citaat:
Citaat:
Citaat:
D.J. Trump aan de macht is gewoon gevaarlijk. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
|
![]() Waltz in de zak van de Chinese communisten?
Het zou niet verbazen.... https://www.zerohedge.com/geopolitic...ommunist-china Dit komt dan ook terug; https://www.zerohedge.com/economics/...mbat-inflation
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 16 augustus 2024 om 12:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
|
![]() Tot de laatste Oekraïner was toch het credo? Of ben ik mis?
![]() |
#650 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#651 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#653 |
|
![]() Lees jij de papieren gazet nog? Da's moeilijker te linken hé.
![]() |
#654 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De papieren gazet, geen extra betaalmuur?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel: mij krijgt ge voor geen tien miljoen dollar op een cruise-schip, en DJ Trump duwt iederéén uit het reddingsbootje (om dan tot het besef te komen dat hij zélf gaat moeten roeien). Bij manier van spreken. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Plots liggen ook Arizona, Georgia, Nevada en North Carolina binnen bereik.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20240817_94533127 Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 17 augustus 2024 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
|
![]() Duiding over de track-record van harris, als het over macro-economie gaat;
https://www.zerohedge.com/markets/ka...t-record-highs
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 17 augustus 2024 om 17:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
|
![]() Citaat:
Nu nog een debat waarin de hele wereld een wauwelende, wartaal uitslaande Trump ziet, en het zou in principe te doen moeten zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Edoch , er schuilt een (groot?) gevaar: Kamala Harris piekt te vroeg. En dan zijn de gevolgen vooralsnog niet te overzien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
|
![]() Citaat:
Maar het zou me toch verbazen indien ze het niet zou halen. De wartaal die Trump uitslaat het laatste half jaar is verbijsterend en doet veel republikeinen twijfelen. |
|
![]() |
![]() |