![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij stoort het absoluut niet wanneer iemand zijn argumentatieve armoede nog wat dikker in de verf zet via gratuit gescheld.
![]() |
![]() |
#642 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tiens, zijn er Vlaams fascisten?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
|
![]() Hehehe.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er is niemand die beweert dat er geen Waalse fanatiekers zijn. Walen vergelijken met hun fanatiekelingen, is even naast de kwestie als Vlamingen vergelijken met hun flaminganten. "Weg, die Waalse hanen en die Vlaamse leeuwen, de orangisten en de Franse imperialisten (en de andere ook). In België wonen Belgen."
![]() |
![]() |
#646 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In de Efteling wonen elfjes.
Laatst gewijzigd door baarle : 10 juni 2006 om 21:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#651 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is in elk geval de oostindisch dove die het opmerkt.
![]() Als er, zoals u stellig beweert, Belgen zouden wonen in België, dan zou het tot aanbeveling strekken om dat eens aan te tonen. Laatst gewijzigd door baarle : 10 juni 2006 om 21:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Minister-President
|
![]() Ik ben Belg. Ik zie bij "gelegenheden" geregeld Belgische vlaggen in Mechelen en omstreken door het raam hangen. De Vlamingen die nu trots zijn op Roland Garros, voelen zich Belg. Ik zie Vlaamse auto's met Belgische driekleuren op geschilderd.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 10 juni 2006 om 21:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In het buitenland zie je de vlamingen tezamen en de walen tezamen. En ik heb van mijn 26 jaartjes maar 4 jaar in belgique gewoond. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() vandaar dat in mijn buurt zelfs negers een vl sticker hebben plakken, en dat elke wielerkoers steevast vergezeld is van een hoop vlaamse leeuwen?
![]() |
![]() |
#657 |
|
![]() Wadist nen Vlaamse auto?
![]() |
#658 |
|
![]() Doe liever de Belgen vertrekken.
![]() |
#659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op sportief vlak rest er u niet veel qua strohalm he...wie weet hoe lang het nog gaat duren eer de red devils nog eens kunnen scoren. Als dat maar goed afloopt. Enne, als Clijsters wint, voelen de supporters zich dan ook "Belg"? (het gaat hier per slot van rekenening om 2 man en een paardekop, dus niet te rap blij worden zou ik zeggen) Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 juni 2006 om 11:14. |
|
![]() |
![]() |