![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nog een prettige dag verder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#643 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Nu weet ik nog niet wat volgens jou de basisprincipes van de rechtsstaat zijn. Argumenteren, weet je wel.
![]() |
![]() |
#644 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
En waarom reageer je niet op de opmerking dat het perfect mogelijk is zo'n gedrag aan te leren? Citaat:
![]() En zo'n gedrag wordt nu eenmaal bestempeld als abnormaal gedrag. Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Sorry dat ik hier mijn identiteit niet ga prijsgeven, als je dat soms verwacht, heb ik al gezegd.
Vraag het anders eens aan Percalion of Lombas of Jazeker of zo, die mij wat beter kennen. Voor de rest heeft Uh-Huh gelijk.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 9 juni 2007 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of iemand nu jurist is of niet,hier zijn er kei harde feiten,kan een eenmansbedrijf verplicht worden om onafgesproken werkovereenkomsten na te komen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#649 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel als zijn personeel enig gevaar loopt
![]() |
#650 |
Schepen
|
![]() Is er een klacht binnengekomen van 1 van die werknemers misschien? Dat het onveilig is daar?
Laatst gewijzigd door Blackwidow : 9 juni 2007 om 16:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 9 juni 2007 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
|
![]() Citaat:
Dus als een hond het moeilijk heeft met iemand, zal hij geen komedie spelen, zoals een mens dat wettelijk verplicht moet doen, teneinde niet voor de Witte Inquisitie gesleurd te moeten worden. Een mens is nu eenmaal een subjectief wezen, dat zichzelf graag superieur en objectief voordoet. Een hond is gelukkig van deze hypocrisie gespaard gebleven. Dieren denken gelukkig nog zuiver op hun gevoel, want dat is wat ze hebben. Zij hebben geen wetten en geen CGKR om hen te wijzen op wat kan en niet kan. In het beste geval hebben ze een baas die het goed met hen voorheeft, die hen correct en degelijk verzorgt en hen zoveel mogelijk binnen menselijke regels probeert te laten passen. Veel erger vind ik het dat er nog mensen zijn, die hun superieuriteitsgevoel op een weerloos dier afreageren, door het te verwaarlozen, mishandelen of in sommige gevallen als wapen tegen andere te gebruiken. Of hoevel geld wordt er niet verdient met honden- en hanengevechten, ondanks het feit dat het eigenlijk verboden is? Wat vinden dierenliefhebbers het ergste: een hond een hele dag opzadelen met iemand waar deze niet dol op is, of deze hond dan maar laten inslapen, omdat hij bepaalde mensen niet kan hebben. Deze hond heeft toevallig een goed baasje, dat het wel goed met hem voor heeft. Eerlijk: zou jij graag een hele dag gedwongen worden om samen te werken met iemand die het bloed onder je nagels doet koken? Wie slachtoffer van pesterijen is geweest, begrijpt maar al te goed hoe het voelt om elke dag naar een plek te moeten gaan, waar je gek gemaakt wordt. Kan je dat een arm, weerloos dier aandoen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Die man probeert de slimmerik uit te hangen, een voorbeeld stellen zou gepast zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Ik ben trouwens niet beschaamd om toe te geven dat ik vooroordelen heb. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#658 |
|
![]() Mechelaars breken je borstbeen of schedel, als ze gemuilkorfd zijn. Dat is gevaarlijker als een beet. Vraag het maar eens aan mensen die de ring trainen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar als huisdier ondergeschikt aan de mens, I'm very sorry.
![]() |
#660 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je bent blijkbaar ook vergeten dat ik dat diploma maar vermeld heb in antwoord op een vraag van jou.
One World, One Dream, One Everything Laatst gewijzigd door Stratcat : 9 juni 2007 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |