![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
khonnor was zat!!! neh! niet waar dus. niet iedereen wordt zat van 3 glazen wijn, beste wildeman. anyway, ik heb een klein vraagje voor jou... vanwaar die mooie naam? 1. is het omdat je het liedje goed vindt? in dat geval heb je geen smaak 2. is het omdat je echt een wildgeborene bent? jouw ideetjes hier doen dat nochtans niet vermoeden. waarom vertel je ons niet over al die wilde braspartijen en neukpartijen op toiletten, keukentafels, barkrukken, vuilbakken, achterbanken, parkbanken en consoorten overal ter lande? 3. is het omdat jij nu net één van die in se heel lieve ventjes bent die zijn vriendinnetje adoreert, lees vreselijk onder de sloef ligt, en daarom zijn frustraties omdat hij van inborst de puurste nerd is die een mens zich kan inbeelden en gewoon niet wild kan zijn in de anonimiteit van het wereld wijde web van zich af komt schudden door wat stoere praat te verkopen onder één van de onnozelste namen die de mensheid ooit heeft meegemaakt? anyway, beste vriendjes... het ging hier wel om de onzin van onthouding van seks voor het huwelijk onzin, natuurlijk, seks is leuk, seks is natuurlijk, seks is fun en jongeren experimenteren graag... zelfs als ze zichzelf iets ontzeggen zullen ze het in driekwart van de gevallen toch doen en dan gebeurt het natuurlijk volledig onvoorbereid... met alle gevolgen van dien. schande voor de conservatieve ouders en een shotgun wedding zonder weerga. en ik ben het nog altijd met den adriaan eens zulle... seks zonder dwang zou nooit verboden moeten worden. dus ook niet als het gaat tussen een 40 jarige en een 14 jarige...
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 11 augustus 2007 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Banneling
|
![]() zagevent
zoveel typwerk voor niets. sukkelaar. Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 augustus 2007 om 08:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() wat is er, wildeman... met het verkeerde been uit je bed gestapt? of ben je er uit gevallen?
of ben je nog zat? of werken je grijze cellen nog niet?
![]() |
#645 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() de dochter van een wildgeborene? hoe zou dat er uit zien? heeft het een baard of een snor?
![]() |
#647 |
Banneling
|
![]() het wordt tijd dat de overheid eens werk maakt van de _echte_ probleemgevallen in de maatschappij en de rotte appels eruit haalt. Gelukkig heeft onkelinks de gerechtelijke achterstand weggewerkt.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 augustus 2007 om 09:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() mmmm... sterk weerwerk.... lay me on the floor and make me cry
![]()
![]() |
#649 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() zijn ze nog niet aan jouw deur komen kloppen?
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 11 augustus 2007 om 09:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Banneling
|
![]() Van pietje horen we ook niet meer.
mooi. Toeval? naaah.. Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 augustus 2007 om 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() dit is nu net het type post dat bewijst waarom ik zoveel van je hou...
waarom ik zo onder de indruk ben van je wilde inborst... ![]()
![]() |
#652 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#654 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We zullen dat soort vetzakken eens even 12-jarigen laten binnendoen zeker, komaan zeg. Daarmee zet ge een heel land voor schut. Geen land gaat nog Belgen binnenlaten zonder visum. Van die boeren geen eieren!!! Achter slot en grendel ermee, en voor hun eigen veiligheid nota bene in afzondering. Meer kunnen we niet doen voor hun welzijn. Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 augustus 2007 om 09:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Banneling
|
![]() ah de khonnor is hier ook se, ik zie het nu pas, 'k had u ni gezien jong
![]() al terug in dromenland gesukkeld zeker? spijtig ![]() ![]() Keep up the good work buddy. (but stay away from kids) Laatst gewijzigd door born2bewild : 11 augustus 2007 om 09:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#656 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vreemd. Je reageerde namelijk daarnet nog op zijn bericht: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=643
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Banneling
|
![]() Ik hoor khonnor tot hier knorren...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
thx voor het speurwerk sjoe |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en wat lees ik eronder? laatst aangepast op....
![]() |