![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 september 2007 om 07:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is nu nog een schoolvoorbeeld van je onredelijkheid.
Als het over jouw avatar gaat dan is het van: hij staat niet voor homoseksualieteit en dat kun jij onmogelijk weten en meer van dat fraais. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=627 Maar zelf zeg je van de avatar van mitgard dat men onmogelijk kan ontkennen dat het om een homo erotisch getinte avatar gaat. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=634 Tjah? Je onredelijkheid is daarmee andermaal weer aangetoond. Veel duidelijker dan dat kan niet vrees ik. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 september 2007 om 07:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Banneling
|
![]() De avataor van Raf associeer je toch met homosexualiteit. Ik ga bij 2 aflikkende blote venten niet denken aan Heidi in Tirol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar als hij een anders avatar ziet, dan weet hij het wel hoor. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 8 september 2007 om 07:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Banneling
|
![]() Homo-erotiek
-sex -liefde - enz... Allemaal hetzelfde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 8 september 2007 om 07:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#650 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongetwijfeld. Dat geldt voor al de avatars waarop twee kussende mannen worden afgebeeld. Ik geloof niet dat iemand dat ooit ontkend heeft. Maar daar gaat het dan ook helemaal niet om. De vraag was of de mensen op dit forum, die een dergelijke avatar gebruiken, dat doen om hun geaardheid te etaleren. Tot nu toe heeft nog niemand bevestigd dat dat het geval is. Sterker nog: de homo-erotische avatar van Mitgard etaleert zeer zeker niet zijn heteroseksuele geaardheid.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#651 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Absoluut niet. Seks en liefde kunnen volkomen los van elkaar bestaan.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 8 september 2007 om 07:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#652 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ◑ ◔
╔═╗ Shoop! ╚═╝ ◑ ◔ ╔═╗ ║▓║ Da! ╚═╝ ◑ ◔ ╔═╗ ║▓▒░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ Whooooooooooooooooop!!! ╚═╝ |
![]() |
![]() |
![]() |
#653 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Draai draai draai Raf
kronkel kronkel kronkel Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=627 http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=161 Inderdaad. Een schoolvoorbeeld van Rafs onredelijkheid. En daar zullen woordspelletjes niks aan veranderen Raf. Ik zei het al eerder: de mensen zijn minder dom dan je denkt. Je eruit proberen te wentelen, met woordspelletjes is een belediging voor de meelezer. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 september 2007 om 07:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#655 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee hoor Paulus. Zoals gewoonlijk ben jij degene die spartelt en kronkelt. Ik weet alleen niet altijd of je dat bewust doet, dan wel uit onwetendheid. Dom ben je volgens mij niet... Ik denk dat het vaak gewoon te maken heeft met een soort van koppigheid of trots of iets dergelijks. Het verblindt je alleszins volkomen en het zorgt ervoor dat je niets ziet buiten je eigen vooroordelen.
Jammer vind ik dat... ![]() Raf.
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan blijft natuurlijk de vraag of we daarmee vooruit raken in deze discussie... Voor zover je al van een "discussie" kan spreken natuurlijk... Laat ik nog één poging wagen. We zullen het stap voor stap aanpakken... Begrijp je dat er een verschil is tussen het waarneembare feit dat een afbeelding homo-erotisch getint is en de intentie van een forumgebruiker om die afbeelding als avatar te gebruiken? Raf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kon honderd postings geleden al toegegeven hebben dat je avatar inderdaad homo-erotisch getint was, maar dat heb je bewust niet gedaan. Nu verstop je je achter het feit of dat wel je bedoeling zou geweest zijn of niet. Omdat je niet anders kan. Want je hebt zelf een uitspraak gedaan over de avatar van Mitgard, die je voor je eigen avatar net zo goed geld, maar die je altijd ontkend hebt tot nog toe. Die twee citaten bewijzen dat. Ik begrijp je semantisch gekronkel, maar de meeste mensen hier kunnen weldegelijk lezen hoor Raf. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Raf.
||||
![]() |
![]() |