![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#641 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=illwill;2999049][quote=Jantje;2998481]
Citaat:
Psygologische en propaganda oorlogsvoeringen niet kan doorzien en doorprikken Laat mij al even koud. Je vraagt achter bronnen en gegevens die zelfs niet eens mogen vrij gegeven worden. En als je zelf niet beseft hoe zwak het westen staat in een guerilla-aanval, wel dat laat mij al even koud. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#642 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ja, je hebt gelijk, zoals vaak wordt gezegd: "in zulke oorlogen komt het erop aan de harten van de mensen te winnen".
![]() |
![]() |
![]() |
#643 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Jantje;2999081][quote=illwill;2999049]
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#644 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=illwill;2999520][quote=Jantje;2999081]
Citaat:
En ik gevoelloos, wel dat zei mijn ex ook toen ik van haar 1300€ netto loon 400€ liet afpakken als onderhoudsgeld voor de kids. Het is dus maar juist hoe je de zaken bekijk of iemand gevoelloos is of niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#645 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat is nu juist iets dat je niet doet met zwaar oorlogsmaterieel en duizende bommen en raketten, maar met vriendelijkheid en hulpvaardigheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#646 |
Banneling
Locatie: Antwerpen/Gent Ideologie: Stokslagen en waterkanonnen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#647 | ||
|
![]() Citaat:
Dat is iets waar bijvoorbeeld de Russen telkens opnieuw inlopen, zij hebben in Tsjetsjenië de opstandelingen zélf gemaakt.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 15 oktober 2007 om 16:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#648 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#649 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=migrantenjong;2999564][quote=illwill;2999520]Tja als je het in het wilde weg onschuldige mensen en kinderen neermaaien iemand vind met veel gevoel... ok, je doet maar. Hij had veel gevoel voor zichzelf ja maar voor anderen blijkbaar geen.
![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#651 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Para bellum |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#652 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#653 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het zijn enkele clans,want Poetin kan het ook niet allemaal alleen die daar heel rijk van worden,zie ook de Bush administratie als voorbeeld,met het gulden trio, Bush, Cheney en Rumsfeld.Het internationaal recht zou dictators als misdadigers moeten bestempelen die dan ook als dusdanig kunnen vervolgd worden, want dit soort mensen brengen onnoemelijke ellende over de hele wereld.Heel Afrika gaat gebukt onder dictatoriale regimes,dikwijls in het zadel gehouden door Westerse regeringen die er grof geld aan verdienen.Natuurlijk floreert ook de internationale wapenhandel met dit soort toestanden want vredelievende boeddistische monniken kopen geen wapens |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#654 | |
|
![]() Het is me zeer de vraag hoe de situatie in Tsjetsjenië nu is, het feit dat het volledig uit het nieuws weg is, zal allicht ook veel te maken hebben met het feit dat er nauwelijks nog vrije media zijn in Rusland, itt 11 jaar geleden, toen er uitvoerig over de oorlog werd bericht.
![]() |
![]() |
![]() |
#655 | |
|
![]() [quote=illwill;2999840][quote=migrantenjong;2999564]
Citaat:
(er)kennen maar 1 "gevoel", n.l HUN gevoel.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 15 oktober 2007 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#656 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kadyrov heeft niet voor niks Putin geprezen, hij weet dat zodra er een machtswissel gebeurt, zijn hoofd gaat rollen. Hij heeft daar heel veel vijanden gemaakt, ook tussen zijn eigen mensen. Er wordt veel geld in Tsjetsjenie gepompt, in feite wordt daar alles georganizeerd om de Tsjetsjenen daar te houden. Zo mogen Tsjetsjeense jongeren daar hun legerdienst doen, enzovoort. Ramzan Kadyrov is een bandiet zoals alle anderen. Wat Moscou deed was een bandiet uitkizen en andere bandieten laten uitschakelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#657 |
Banneling
|
![]() [quote=illwill;2999840][quote=migrantenjong;2999564]Een gevoelloos iemand zou zich niet aantrekken van de pesterijen. Deze man zat VOL met gevoelens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#658 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=illwill;2999840][quote=migrantenjong;2999564]Als je al de postings van iemand anders gaat gebruiken om je gelijk te halen, moet je toch echt hopeloos zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#659 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=illwill;2999840][quote=migrantenjong;2999564]Hij zal een opleiding zijn gaan volgen bij de GI, die roeiden in Vietnam ook hele dorpen uit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#660 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=illwill;2999837]
![]() ![]() Ik heb je reeds voldoende verklaart hoe het westen totaal ontwricht kan worden, zonder dat het zich ook maar enigsinds kan verdedingen. En de meeste militairen hun opleidingen ken ik nu eens juist wel. En terroristische aanslagen door de ene als laf aanschouwd en door de andere als heldendaad. En ze vallen juist wel onder militairgeheim. Men probeerd steeds van er zo weinig mogelijk over vrij te geven, omdat deze telkens opnieuw de zwakheden in een verdediging aantonen. En ik ga je hier echt niet beginnen uitleggen hoe je springstoffen moet aanbrengen om bepaalde doelen te vernielen. En er zijn reeds voldoende bewijzen geleverd door andere forumgangers die mijn verklaringen staven, omdat ik dat zelf niet meer moet doen. Citaat:
Citaat:
Trouwens ik denk dat er meer onschuldige doden vallen onder de zware wapens die van op een afstand bediend worden dan door directe aanslagen. De terroristen/verzetstrijders hebben nog wel wat reserve tegenover de onschuldige doden die reeds door de wapens van de supermachten. |
||
![]() |
![]() |