Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 maart 2008, 12:30   #661
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Sorry, maar mijn vraag was in context met wat @ Kriskras citeerde en schreef:

Welke software en welke personal computers had men toen in de 50er jaren ?

Ik bedoel maar dat hoe ouder de foto´s en video-opnames zijn hoe moeilijker vervalsbaar door computerprogramma´s.
Toen moest je gewoon wat creatiever zijn met de techniek en in de doka. Foto's manipuleren is minstens even oud als fotografie zelf. Ik wou met mijn opmerking trouwens niet beweren dat de foto's van de driehoek die ik gepost heb fake zijn, ik wou enkel eerlijkheidshalve erbij vermelden dat ik het relatief makkelijk in Lightwave of Maya zou kunnen namaken.

Het 3D-model is basicly niet meer dan een driehoek met bollen aan de hoeken. Een metaalachtig textuurtje erop. vaste belichting met 1 lichtbron (puntlicht of spot maakt nie zoveel uit, geen reden om HDRI te gebruiken voor de belichting daar de achtergrond toch maar een blauw vlak is.) Vervolgens een scene maken met wa beweging zodat je de motion blur makkelijk in verschillende passes kunt renderen (zo van die dingen zijn mijn werk dus )

Toch vond ik de foto's vrij geslaagd en de beschrijving erbij als je naar de link gaat komt eigenlijk goed overeen met wat er te zien valt. Ze kunnen dus evengoed echt zijn. Het zou interessant zijn moest iemand bv eens de exif data op de origineel geposte foto's zou kunnen vergelijken met wat er verteld wordt. Mja, da reekske wa ik gepost heb durf ik dus echt niet te claimen of ze fake of echt zijn.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2008, 13:16   #662
Pindar
Banneling

Pindar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
The reason that the scientific community refuses to talk possibilities is that flying saucers fly in the face of every concept it defends as law. If flying saucers exist, then everything science is telling us is wrong, the distance to the stars, the speed limits in space, the nature of gravity as a property of matter, the straight-line motion of the planets. If we were to start talking about the possibilities of flying saucers, then we might well start asking the scientific establishment obvious questions like, on what did Newton base his proof of gravity as a property of matter or what makes the sun come up in the morning, another way to ask what makes the planet revolve on its axis.

Let's Talk Flying Saucers examines every one of the scientific establishment's unfounded myths, the very myths that prevent flying saucers from existing, and then presents the galaxy as it probably is, with life teeming on thousands of planets exploring every aspect of the universe our scientists, with their ancient laws, their conceptual blindness and their unwillingness to examine reality, make off-limits to us because, without concepts of the possible, we cannot engineer the future.
Pin d"Ar
Pindar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2008, 17:37   #663
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom houd de media het volk niet op de hoogte over het intertantionaal UFO fenomeen
Omdat niemand geïnteresseerd is in intertantionale berichtgeving.
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 maart 2008, 19:37   #664
Micele
Secretaris-Generaal VN

Micele's schermafbeelding

Standaard

Die UFO-sceptici moeten wel een ongelooflijke fantasie hebben...

Van aardse hoogstgeheime "vliegtuigen", waar zelfs Navo-basissen (CRC-Glons en andere) helemaal geen weet van hebben, naar uitzonderlijke atmosferische storingen of gebundelde laserstralen die vliegtuigecho´s perfect nabootsen ( op verscheidene militaire radarschermen die real-primary target video´s weergeven);
en natuurlijk ook versnellingen naar mach 4 nabootsen en haakse bochten aan mach 1,5 aankunnen.
Zelfs weerballons en zwevende satellietstukken kunnen dat...
[Cyn-mode]

Herhaling, zie ook: postcount=644 (voor een tiental ~ vertaalde details)

Filmpje (docu-interview) samengevat:
Het resultaat van Wetenschappers laat maar een besluit toe: "Wij hebben het met een vreemde Intelligentie te doen"

vrij vertaald van:
Das Ergebnis der Wissenschaftler lässt nur einen Schluss zu: "Wir haben es mit einer fremden Intelligenz zu tun"

Is de moeite als men tenminste Duits begrijpt...

Laatst gewijzigd door Micele : 7 maart 2008 om 19:40.
Micele is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 maart 2008, 10:50   #665
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Die UFO-sceptici moeten wel een ongelooflijke fantasie hebben...

Van aardse hoogstgeheime "vliegtuigen", waar zelfs Navo-basissen (CRC-Glons en andere) helemaal geen weet van hebben, naar uitzonderlijke atmosferische storingen of gebundelde laserstralen die vliegtuigecho´s perfect nabootsen ( op verscheidene militaire radarschermen die real-primary target video´s weergeven);
en natuurlijk ook versnellingen naar mach 4 nabootsen en haakse bochten aan mach 1,5 aankunnen.
Zelfs weerballons en zwevende satellietstukken kunnen dat...
[Cyn-mode]

Herhaling, zie ook: postcount=644 (voor een tiental ~ vertaalde details)

Filmpje (docu-interview) samengevat:
Het resultaat van Wetenschappers laat maar een besluit toe: "Wij hebben het met een vreemde Intelligentie te doen"

vrij vertaald van:
Das Ergebnis der Wissenschaftler lässt nur einen Schluss zu: "Wir haben es mit einer fremden Intelligenz zu tun"

Is de moeite als men tenminste Duits begrijpt...
Inderdaad, het geheel van feiten wijst ondubbelzinnig aan dat we hier te doen hebben met een technologie die ons ver te boven gaat, en dat het buitenaardse intelligenties zouden zijn wel waarschijnlijk wordt. Daarvoor moet je geen fantast zijn, maar nuchter de feiten bekijken en vooral niet teveel vasthangen aan je wereldbeeld.
Oud 11 maart 2008, 15:53   #666
KrisKras
Banneling

Standaard

wow, dit vond ik nog eens een spectaculair filmke. Een ufo gefilmd vanuit een vliegtuig samen in formatie. Checken:

http://www.youtube.com/watch?v=LVEIGLz-mbs
Oud 11 maart 2008, 16:03   #667
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
wow, dit vond ik nog eens een spectaculair filmke. Een ufo gefilmd vanuit een vliegtuig samen in formatie. Checken:

http://www.youtube.com/watch?v=LVEIGLz-mbs
Deze heeft een grote kans een hoax te zijn. Met filmpjes die zo heel duidelijk een ufo tonen van dichtbij moet men opletten. Als het echt is dan is dit wel een uniek filmpje.

Laatst gewijzigd door exodus : 11 maart 2008 om 16:06.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 19:08   #668
Akufen
Staatssecretaris

Standaard

Vooral een redelijk tamme reactie van de passagiers vind ik
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 19:17   #669
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Akufen Bekijk bericht
Vooral een redelijk tamme reactie van de passagiers vind ik
idd, mja, voor hetzelfde geld was dit een militaire vlucht die het ander toestel begeleid of iets dergelijks, who knows. Als het CGI is is het toch wel verdomd knap gedaan.
Oud 11 maart 2008, 22:41   #670
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Inderdaad, het geheel van feiten wijst ondubbelzinnig aan dat we hier te doen hebben met een technologie die ons ver te boven gaat, en dat het buitenaardse intelligenties zouden zijn wel waarschijnlijk wordt. Daarvoor moet je geen fantast zijn, maar nuchter de feiten bekijken en vooral niet teveel vasthangen aan je wereldbeeld.
nogmaals...
welke feiten exodus ?
tot nu toe is er geen enkel feit onweerlegbaar aangetoont, laat staan dat het daarmee ondubbelzinnig met zou vast staan
de fantast blijf jij tot nu toe
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 22:47   #671
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Deze heeft een grote kans een hoax te zijn. Met filmpjes die zo heel duidelijk een ufo tonen van dichtbij moet men opletten. Als het echt is dan is dit wel een uniek filmpje.
als het allemaal te duidelijk is dan moet het hoogstwaarschijnlijk om een hoax gaan ?

maar als het een lekker wazig plaatje betreft, radio-metrische gegevens ontbreken en/of elkaar tegenspreken, ooggetuigen ontbreken en/of elkaar tegenspreken en/of over totaal iets anders bezig waren, etcetc. ...
dan gaat het vast en zeker om een echt buitenaards tuig

tjah ... da's ook weer een verklaring, natuurlijk
nu begrijp ik weer beter waarom je mensen die je wijzen op 't feit dat er niets concreets voorhanden is afdoet als fantasten
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 22:49   #672
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
idd, mja, voor hetzelfde geld was dit een militaire vlucht die het ander toestel begeleid of iets dergelijks, who knows. Als het CGI is is het toch wel verdomd knap gedaan.
waarschijnlijk. En daarna dumpt de NWO de beelden op youtube
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 maart 2008, 23:33   #673
KrisKras
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
waarschijnlijk. En daarna dumpt de NWO de beelden op youtube
ja, speciaal voor jou
Oud 11 maart 2008, 23:46   #674
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Toen ik vorig weekend op Batibouw zat, zag ik een formatie UFO's overvliegen.
Ik kon ze nog net flitsen met m'n GSM.

Ik wacht al 3 dagen op VTM en de VRT maar die losers komen maar niet af.
Dit kost me een fortuin aan smsjes naar 4040.
Bijgevoegde afbeelding(e)

parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 00:01   #675
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Ga nu eerst eens wat ove astronomie lezen, dan zul je begrijpen dat UFO's niet bestaan en nooit zullen bestaan.
Als u dat zegt, zullen we dat maar zonder aarzelen geloven, zeker ?
forumspook is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 00:02   #676
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brontosaurus Bekijk bericht
Dus u wil mij vertellen dat al deze verklaringen van hooggeplaatse functionarisen een leugen zijn.Of dat wij hier op aarde de enigste intiligente levensvorm zijn.Hahahaha.Alweer een duidelijk bewijs van indoctrinatie van kerk en staat.
Als dat het geval is, kan u zich voorstellen wat de andere "intelligente " wezens waard zijn...Die hebben elkaar dan toch allang allemaal kapot gemaakt .
Oud 12 maart 2008, 00:07   #677
forumspook
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Het is onmogelijk om te reizen naar andere zonnestelsels, ook voor buitenaardse beschavingen gelden de wetten van Einstein.
Reizen met de snelheid van het licht is onmogelijk, laat staan met warp 7 of zoiets.
Stel u voor dat iemand aan uw overgrootmoeder verteld had dat in 2008 satellieten rond de aarde zouden zweven,dat Europa vol moslims zou zitten,dat iedereen een automobiel zou bezitten,een teevee, telefoon, zelfs arme mensen, dat men naar de maan reist, dat er zelfs toeristen in ruimtevaartuigen stappen voor een toerke rond de planeet...Wat zou dat brave mens dan gedacht hebben van de verteller ?
Oud 12 maart 2008, 02:04   #678
dirk001
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ufo's bestaan. Als men de feiten nuchter bekijkt zonder vooroordelen dan kan men niets anders besluiten dan dat ze bestaan. Dat de overheden dit verzwijgen heeft volgens mij vele redenen.

Op de mainstream media hoef je alleszinds niet te rekenen om geïnformeerd te worden.
UFO's bestaan idd, maar de vraag is en blijft wat zijn UFO's ... . Mensen die ontkennen dat ze bestaan zijn gewoon verkeerd bezig. Ze zijn nl al heel lang actief. Ik denk zelfs al ten tijde van de egyptenaren.

Er zijn een 6 tal verklaringen geloof ik :

1) hoax
2) verkeerd geidentificeerde voorwerpen
3) geheime overheidsprojecten/testen
4) satanische/demonische activiteiten
5) aliens
5) illusies, hallucinaties

Persoonlijk geloof ik niet in aliens, maar de andere 5 zijn allemaal mogelijk denk ik.
dirk001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 02:30   #679
dirk001
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babylonia Bekijk bericht
Ik heb uit redelijk goede bron het zwaar vermoeden dat die belgische driehoeken van aardse oorsprong kunnen zijn ondanks de beweringen van de majoor. Het soort techniek volgens hem is niet aards
Zijn woorden wegen zwaar gezien zijn positie.
- te grote acceleratie - vermogen geobserveerd op de driehoeken
- te scherpe hoek op hoge snelheid kunnen maken
deze technieken werden niet beheersd op aarde in de jaren tachtig.
Toch zijn er binnen het leger mensen die denken te weten dat het wel gemaakt is door mensen en een geheim projekt;
Ik denk dat deze laatse gelijk hebben.

Er wordt al een tijdje beweerd door sommige mensen dat er een andere manier van aandrijven is dan diegene die nu gebruikt wordt voor vliegtuigen. En die technologie zou perfect kunnen wat mensen vaak beschrijven als ze ufo's zien.
dirk001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2008, 07:21   #680
Geert C

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Toen ik vorig weekend op Batibouw zat, zag ik een formatie UFO's overvliegen.
Ik kon ze nog net flitsen met m'n GSM.

Ik wacht al 3 dagen op VTM en de VRT maar die losers komen maar niet af.
Dit kost me een fortuin aan smsjes naar 4040.
Dat zijn geen UFO's , dat zijn vuurringen! Staat er in de Bijbel niets over vuur dat neerregent op de aarde bij de Apocalyps?

Er moet gewoon een verband zijn met Dustin de kalkoen!
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies.
De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen.
Tezamen zullen wij overwinnen.
Geert C is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be