![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk dat je je ook aan jezelf kan storen.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Je bent niet de enige, of net wel? ![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...paign=regio-nb |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Partijlid
|
![]() Slecht geslapen...
![]()
“It’s not that we can’t prove the consistency of Arithmetic; it is that Arithmetic can’t prove the consistency of Arithmetic! We certainly can prove the consistency of Arithmetic; but our proof cannot be formalized in Arithmetic itself” |
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() We kunnen er wel eens mee lachen , maar die kauwen worden echt wel een plaag . Tot een jaar of 10 geleden zag je er maar weinig , en nu ziet het er zwart van want ze kweken als konijnen . 't Is begonnen met één koppeltje en het jaar daarop waren ze al met een paar honderd en ze blijven maar produceren . En voor je het beseft zitten we midden in "The birds" van Hitchkock . Volgende week ben ik hier de hele week niet , dan kunnen ze een dag of 8 rustig verder een half bos in de schouw stoppen . Als ik dan terugkom ... ik schat ne volle vuilzak of 5 , 6 .
![]() |