Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 augustus 2010, 20:52   #661
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4796387448.htm

Het werkt maar niet,de ECHTE economiemotor slaat niet meer aan in de VS (en de onze draait maar op één cilinder meer...de Duitse-!!!) ,en President Obama zal de schuld krijgen maar is eigenlijk zelf niet de schuldige....

Ik vergelijk het met een motor die draait op de startmotor....de startaccu(overheidsgeld pompen) zal het niet eeuwig houden....

Beste opmerking stond in de commentaren (niet van mij overigens) : "De mensen ontdekken dat de "American Dream" naar China uitgevoerd is...

Dat is de brute essentie!......Verwijder "basic manufacturing" en de rest zakt geleidelijk in elkaar..het inzakken heeft misschien 30 jaar geduurd,maar nu zien we de grond!

Wij,in de EU,kunnen in de spiegel kijken,laat ons geen leedvermaak tonen,wij komen daar ook!
Het is nog altijd koffiedik kijken. Voor dezelfde prijs gaat heel de economie weer onverwacht groeien en weten al die betweters ook weer waarom.

BTW: ik hoop op een snelle heropleving, maar als Obama niet herverkozen wordt dan zal ik niet treuren.
Oud 22 augustus 2010, 21:12   #662
corse
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Het is nog altijd koffiedik kijken. Voor dezelfde prijs gaat heel de economie weer onverwacht groeien en weten al die betweters ook weer waarom.

BTW: ik hoop op een snelle heropleving, maar als Obama niet herverkozen wordt dan zal ik niet treuren.
Antoon sterft met de VS vlag in de hand, zoals een echte held, tja……..
corse is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be