![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is echt niet mijn genre. Fikkie - in dit geval Suzanne - gun ik dan ook van harte mijn portie ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 18 september 2010 om 22:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat Wallonië er boven op komt, verheugt mij ten zeerste, wees gerust. het begon trouwens hoog tijd te worden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 18 september 2010 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Een mens is een product van opvoeding en cultuur. Mijn moeder tegen mij héél lang geleden: "Je MOET Frans leren anders geraak je nergens". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit de 'lange lijst concurrentienadelen':
"... Voor nieuwe sectoren, zoals biotechnologie, heeft Vlaanderen veel geld nodig. Dat is een extra reden om een punt te zetten achter de transfer van miljarden euro's naar Wallonië..." Niet getreurd, echter. Als Wallonië er boven op komt (en daar hoop ik echt op), zal er - in naam van de 'solidarité' - ongetwijfeld een transfer van miljarden euro's naar Vlaanderen op gang komen, en dat gedurende meerdere decennia. In ruil daarvoor zullen de Vlamingen het met de regelmaat van een klok over égoïstes, racistes en fascistes mogen hebben, terwijl ze van belangenconflicten en alarmbellen �* volonté gebruik zullen kunnen maken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 18 september 2010 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunt u een paar voorbeelden van 'haat'artikels (ik heb het niet over lezersbrieven) uit pakweg De Standaard, Het Belang van Limburg, Humo, Knack, ... citeren, a.u.b.?
![]() |
![]() |
![]() |
#669 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#670 |
Europees Commissaris
|
![]() Praat recht wat krom is. Beter zou zijn, help rechttrekken wat krom is. Belgicisten �* la filo zijn éénzijdig pro-Franstalig en anti-Nederlandstalig. Merk je ook aan hun virulente éénzijdige veroordeling van Vlaams extremisme, en hun toegedekt oog voor de Franstalige evenknie (wat zelfs onder de mat geschoven wordt indien nodig).
Zulke mensen neem ik al lang niet ernstig meer. Ze foppen ook enkel zichzelf eigenlijk.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 18 september 2010 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga er van uit dat ook een filosoof af en toe zijn bed moet opzoeken om op krachten te kunnen komen. Ik reken er op dat één dezer dagen een indrukwekkende lijst met links naar 'haat'artikels uit onder meer De Standaard, Het Belang van Limburg, Het Volk, Humo, Knack, ... zal worden geplaatst. Het zou maar normaal zijn mocht die lijst langer zijn dan de lijst met links naar 'haat'artikels uit Le Soir, La Libre Belgique, Le Vif, La Dernière Heure, ... die hier reeds zijn gepost (helaas - of gelukkig, dat hangt van het perspectief af - in verspreide slagorde). Tenslotte zijn er niet alleen méér Nederlandstalige publicaties en méér Nederlandstaligen in dit land, maar wij Vlamingen hebben ook een reputatie van notoire racisten, fascisten, neonazis, ... hoog te houden, hé. Ik hoop dat onze 'nationale' pers mij niet teleur stelt. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 18 september 2010 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk kickt hij erop om anderen strafpunten aan te smeren... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Minister
|
![]() omwille van hetzelfde waarom men de wetenschappelijk bewezen best zichtbare kleurencombinatie voor nummerplaten afwijst? Belgique sera latin ou sera pas
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wakker worden djimi....
![]() Het is immers niet voor niets géén échte filosoof... Laatst gewijzigd door Svennies : 19 september 2010 om 00:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 |
Minister
|
![]() "Rechtse zak", abi, azert, benji, Bert Deckers, Bhairav, Breda, Breydel, bruut geweld, C2C, CLAESSENS Joris, drosophila, ericferemans, ERLICH, Félicien, Bwanatongo, filosoof, Freie Kameradschaft, Guderian, HOUZEE !, Max van Dietschland, Moby, PAJOT, Preuße, RingbaardFlamingant, Shizie, Sinistra, skorzeny, solidarnosc, Tiberius CA, Vlaams Beerke, Volksstormer, Webcrusader, Weisse Wolf, Wisord, Zwarte Orde.
Een lange lijst. héél véél rechtse, maar ook enkele zeurende vingeropstekende blind van hun eigen gelijke linksen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet wel waarom ik het woord 'echte' erbij zette, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat wordt ongetwijfeld een echt kijkcijfer-kanon. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Miguelito : 19 september 2010 om 01:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#680 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
En blijkbaar heeft je slecht buikgevoel geen zin voor links of rechts, want er zitten enkele serieus tegengestelden tussen ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |