![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#661 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#662 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#663 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#664 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#665 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, het is zelfs beter dan dat.
Maar kom: http://www.npdata.be/Data/Gevangenis/inhoud.htm http://www.npdata.be/Data/Gevangenis...eroordeeld.htm Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 oktober 2011 om 13:55. |
|
|
|
|
|
#666 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het zijn haast altijd vreemdelingen die achter de misdaad of wanpraktijken zitten hier.Als je dit niet kan, vertel het gewoon. Wat andere threads betreft, keer op keer moet ik de auteur van onderstaande overschot van gelijk geven. .....http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=385 |
|
|
|
|
|
|
#667 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#668 |
|
Staatssecretaris
|
de link is niet correct omdat ze me niet aanstaat bedoel je
|
|
|
|
#670 | |
|
Banneling
|
Citaat:
0,4 per duizend van de Belgen veroordeelde gevangenen zijn. 3 per duizend van de vreemdelingen zijn veroordeelde gevangenen. Op basis van 0,3 % van een zogenaamde groep baseer jij je vooroordelen! |
|
|
|
|
|
|
#671 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En inderdaad valt op uit de cijfers van de gevangenispopulate dat er weldegelijk een verschil is in gedrag. We noteren een verschil dat 7.5 keer hoger is. Dat is niet niks. U vroeg om cijfers, je kreeg ze. U bent het die dat met uw vooroordelen, wenst te relativeren. Niet ik. Op één punt heb je alvast gelijk: Vooroordelen zijn inderdaad hardnekkig. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#672 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
schitterend.
De partij die voorstander is om mensen van de 1 op andere dag uit huis te plaatsen, in het gevang te plaatsen,...krijgt een koekje van eigen deeg. En rarara...'t is direct wenen geblazen
|
|
|
#673 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Niemand heeft nog problemen. |
|
|
|
|
|
|
#674 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Je kan met statistieken alles bewijzen. In de USA zitten er meer zwarten in de gevangenis dan aan de unief, eigen aan de soort of zou het toch kunnen dat er gewoon meer kansarmen in de gevangenis belanden en dat er daarom een oververtegenwoordiging is van bepaalde bevolkingsgroepen. Ik zou het voormalige gemiddelde inkomen van elke gevangene wel eens willen zien...zwart of blank.
|
|
|
|
#675 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het gaat er over dat iemand een probleem heeft met een Marokkaans personeelslid en daar alle Marokkanen op beoordeeld. |
|
|
|
|
|
|
#676 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
En ook bij ons moet ik vaststellen dat er geen problemen zijn. Er lijkt me dus niets mis met de selectieprocedure.
|
|
|
|
#677 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Klopt, mensen zoals De Winter en Wilders hebben bijzonder hard hun best gedaan.
|
|
|
#678 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij bent het die verkeerd denkt. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 oktober 2011 om 16:45. |
|
|
|
|
|
|
#679 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#680 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|