![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#661 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Enja, op men werk zijn er managers die homo zijn, die outen zich bv door een witte ceinture aan te doen. Premier Di Rupo draagt een rode strik, zal ook wel getuigen van zijn geaardheid... Ook verbieden die handel?
|
|
|
|
#662 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
- homoseksualiteit is geen "obediëntie". - het lijkt me nu niet de bedoeling dat mensen, ook achter een loket, hun seksuele geaardheid moeten wegsteken. Seksuele geaardheid is veel minder zichtbaar als huidskleur, maar wel vergelijkbaar eigenlijk. Je kiest evenveel voor je huidskleur als voor je seksuele geaardheid, en het is beiden even politiek neutraal. Men slaat dan ook wel een stap over: is het nog toegelaten om als loketbediende een trouwring te dragen? Dat is nl. maatschappelijk toch wel iets minder neutraal dan gewoon je seksuele geaardheid, je geeft er immers mee te kennen dat je het huwelijk een goede zaak vindt. (Natuurlijk mogen loketbedienden van mij een trouwring dragen). In ieder geval heeft BDW gewild of ongewild de discussie geopend over de vraag of homoseksualiteit an sich effectief niet-neutraal is. Blijkbaar voor hem niet. Dat is véél meer dan symbolen van de homorechtenbeweging bannen uit de stadslokalen.
|
|
|
|
#663 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#664 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
zolang die mijnheer geen t-shirts met "hetero's zijn beter" draagt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#665 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Als 10 collega's iemand aftuigen gaat gij meedoen? Als de bazen zeggen iemand te vernederen, gaat u dit doen? Kweek wat karakter en kom op voor uzelf! En als ze u niet luchten hoe u bent, zoek dan andere oorden op.
|
|
|
|
#666 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Zeg ik dat soms? Natuurlijk vind ik dat niet normaal. Maar dat je dagelijks moet werken voor die vent is wel een gegeven en iets dat je niet voor de eerste boe of bah op de helling zet.
Om terug bij het punt van de zaak te komen: wat ik wel geheel normaal vind is dat een werkgever bepaalde richtlijnen heeft over hoe je jezelf moet kleden en gedragen. Zeker als je veel contact hebt met klanten. Dus ja, ik begrijp volkomen dat Bart De Wever liever niet heeft dat het stadspersoneel regenboog T-shirts draagt aan het loket. |
|
|
|
|
|
#667 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
een hetero hoeft daarom geen t-shirt met "ik lik vrouwen" te dragen, net zomin als een zwarte een t-shirt met " black is beautiful " hoeft te dragen. Het zijn de uitspraken en de t-shirts die niet-neutraal zijn, de geaardheid en huidskleur zelf hebben geen mening.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#668 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#669 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Allez, veel plezier nog! |
|
|
|
|
|
|
#670 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Indien u meer uitleg zou en wil geven, mij niet gelaten
|
|
|
|
#671 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
|
#672 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb alleen aangetoond hoever het zelfs kan gaan. Het kan ook leiden tot discussies die niet aan het loket moeten gevoerd worden maar op café. |
|
|
|
|
|
|
#673 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"Ik wil ook niet dat iemand met een regenboog T-shirt achter het loket zit. Omdat een homoseksueel via een dergelijke symboliek duidelijk maakt dat hij of zij die obediëntie is toegedaan. En andere mensen herkennen dat.". Ik vraag me echt af waar hij met zijn hoofd zat toen hij deze uitspraak deed.
|
|
|
|
#674 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#675 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#676 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#677 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Wever zoekt zelf maar al te graag de controverse op, wel dan moet hij maar tegen de terugslag kunnen ook. Maar als hij dan wat tegenwind krijgt, gedraagt hij zich als de geslagen hond.
|
|
|
|
#678 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
en wat als ipv een leuke dame, het een leuke heer betreft ???
|
|
|
#679 |
|
Minister-President
|
Tegenspraak noemt hij dat. Zullen we er mevrouw Rutten nog eens bijhalen? Een e-mail adres aanmaken en dit onder een laag bij de gronds opiniestuk zetten. Daarna de vermoorde onschuld spelen, wat gaan bleiten in de gazet over haatmails en eisen dat BDW zijn aanhang op de vingers gaat tikken. Dat is calimero gedrag en blijkbaar speelt ze het spelletje nu ook nog eens leuk mee met haar onnozele tweet of ze haar trouwring nog mag dragen. Of daar iemand van wakker gaat liggen.
Laatst gewijzigd door Jakko : 4 februari 2013 om 15:48. |
|
|
|
|
|
#680 |
|
Minister-President
|
Die moeten omgekocht zijn en andere verklaring is niet mogenlijk, want de ganse politieke wereld struikelt erover maar de zogenaamde geviseerde 'obediënties' vindt dit irrelevant. Ofwel een andere verklaring is dat die geviseerde 'obediënties' nog over een portie gezond verstand bezit in tegenstelling met politieke wereld die totaal begint door te slaan.
|