![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#664 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En een netwerk lijkt me nog moeilijker te controleren dan een koepel. Het ACW blijft een mistige politiek voeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 |
Minister-President
|
![]() Ik ga de discussie hier sluiten. U gelooft het klaarblijkelijk niet. Dat is uw goed recht. Ik wijt dat aan uw gebrekkige kennis omtrent de Belgische fiscaliteit. Jammer dat u dat zelf niet beseft.
![]() |
#666 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat je een controle hebt gehad dat je daardoordan een goedkeuring krijgt van de fiscus. Je kan hoogstens een bewijs vastkrijgen dat er een controle is geweest. Je krijgt nooit een attest dat er geen inbreuken zijn geweest. Laat staan dat een controle de legitimiteit van een bedrijfsmodel zou goedkeuren. Het ACW heeft gekozen om de BBI aanslagen niet aan te vechten. Voor de redenen hiervoor zijn we afhankelijk van de verklaringen van het ACW zelf en hun adviseurs.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 18 december 2013 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, hetzelfde geldt voor de andere confederalisten. Ik vind het ook niet kunnen dat de ACW topman vindt dat lasterlijke aanvallen aan het adres van het ACW vanuit politieke hoek niet kunnen terwijl ze zelf publiek zeggen dat ze politieke mandatarissen hebben ( van een andere partij).
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 december 2013 om 00:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar heb ik het dan ook niet over. Wel over discrete contacten tussen dergelijke topfiscalisten en de fiscus. Mij maak je gewoon niet wijs dat er bij dergelijke miljoenenzaken niet eerst even afgetast wordt hoe de andere zijde denkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Feit is dat in deze zaak, en in andere zaken (neem die van Degucht als voorbeeld) iedereen op voorhand wist wie er ging winnen/er goedkoop ging van afkomen.
Dit land is door en door rot, wie veel geld verduistert/veel belastingen ontduikt/ontwijkt en wat mensen kent komt er altijd met een sisser vanaf. Wie daarentegen als gewone mens een kleine fout begaat, wordt zwaar aangepakt. Ik kom tot de eenvoudige maar niet minder juiste conclusie dat in België de maffia regeert.
![]() |
#670 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Daarom dat ik zo'n voorstander ben van het bundelen van Vlaams-nationale en rechts/klassiek-liberale krachten. Vlaamse onafhankelijkheid ligt helemaal in de lijn van het klassiek liberalisme. Laat ons samenwerken tot onze wegen scheiden. Dat zal na de Vlaamse onafhankelijkheid zijn.
Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman. Laatst gewijzigd door Nebur : 19 december 2013 om 00:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Fiscalisten hebben graag een mandaat van hun cliënteel om tegen tarief bedrijfsmodellen af te tasten met de dienst ruling. Informeel kunnen ze dat enkel op academische basis. Het is ook zo dat in de jaren '60-'90 het gebruikelijk was dat de accountants en boekhouders met de fiscus gingen dineren om informeel afspraken te maken over de taxatie. De tijden zijn enorm verandert.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 19 december 2013 om 00:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron ? Kan je eens een tijd terug gaan op dit forum en uitpluizen wie correcte voorspellingen heeft gemaakt ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij is het goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De tijd dat vakbonden kritiek leverden op de fiscale spitstechnologie van de bedrijven zal nu wel achter de rug zijn zeker?
![]() |
#675 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die aftasting kan enkel gebeuren via een ruling. We leven anno 2013.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De tijd zal in 2014-2016 komen dat de vakbonden volledige transparantie dienen te geven over hun oorlogskas. Inclusief de tegoeden die ze in buitenlandse belastingparadijzen aanhouden.
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Minister-President
|
![]() Er zijn ook nog informele contacten hoor, daar was Haelterman zeer duidelijk in. Dat gaat dan over kleine zaken (om niet constant de rulingscommissie te moeten belasten (pun intended)).
![]() |
#678 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, die zijn dan van dezelfde waarde die je in een lokaal bankkantoor kan krijgen als je informeert naar de veiligheid van hun producten...
![]() |
![]() |
![]() |
#680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien dat jij en Axel Haelterman iets anders beweren. Minstens één van jullie beiden haalt bakzeil tegen de BBI.
![]() |
![]() |