![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, hoor. De bijbel is een verzameling van uiteenlopende teksten: wetten, voorschriften, morele geboden, historische vertellingen, allegorische of symbolische verhalen, psalmen, gedichten, wijsheidsspreuken, parabels, enzovoort, enzovoort.
Veel meer dus dan een loutere "verhalenbundel". |
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Het plaatje had er compleet anders uitgezien mocht een groep rechtse extremisten zich te buiten gaan aan vergelijkbare uitspattingen, dan hadden we weken aan een stuk gezeten met ronkende opinies en analyses en aankondiging van straffe maatregelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
edit : op de eerste plaats vermijdt men in de media de negatieve uitspattingen van het zionisme, maar het kalifaat en de Takfiri zijn natuurlijk hetzelfde verhaal Laat ons van het MO een glazen bloembak maken. Pees en vree voor iedereen... Laatst gewijzigd door zonbron : 30 september 2013 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gezien ik 3 strafpunten ontving om die andere foto van die site hier te posten, ga ik ze hier niet zetten, noch verwijzen naar die site. Ik kan naar de post van Another Jack precies niet verwijzen, dus zal je het moeten doen met deze: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=177 Blijkbaar behoren bewijzen van duidelijke massaslachtingen ondertussen tot niet getolereerde "expliciete" foto's.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 september 2013 om 09:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens de getuigenissen zijn moeders en kinderen vrijgelaten. De niet-moslim mannen hebben naar verluidt het ergste gekregen (castraties, martelingen, enz...)
![]() |
#667 | |
|
![]() Citaat:
en zeg me niet dat ze daar niet toe in staat zijn of het niet durven, hun legers vergrijpen zich sinds de bezetting al aan verkrachtingen & moofd, met alle ziektes en ongewenste zwangerschappen ten gevolg
![]() |
![]() |
#668 | |
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat men dit kan uitvergroten, dat men dat ook moet doen. Het objectief van allen is vrede, niet elkaars bloed te willen drinken en in te baden
![]() |
![]() |
#669 |
Burgemeester
|
![]() Pleit ik ergens voor uitvergroten?
Ik stel vooral vast dat media en politiek het thema “islam” anders benaderen dan om even welk ander thema, de basis hiervoor lijkt mij angst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Islam staat in de kijker... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
|
![]() Citaat:
Aan de andere kant worden de euveldaden van de politieke moslims met man en macht uit de pers weggehouden - met uitzondering dan van de vele bomaanslagen in Irak. Egypte: momenteel buiten beeld, Syrië - momenteel buiten beeld, voordien was er sporadisch beeldmateriaal beschikbaar. Ik kom derhalve tot de conclusie dat de wandaden van de politieke moslims een dusdanig volume hebben dat politiek en pers besloten hebben die informatie de man in de straat te onthouden. Alles liever dan dat steekt de pers uren mediatijd in het rapporteren over de Greenpeace klojo's die zowel hun schip kwijt zijn als hun vrijheid voor de komende jaren. Terwijl niemand positief tegenover deze club lijkt te staan, gezien de stroom negatieve berichten in de visuele pers.
![]() |
![]() |
#672 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mooi beginpunt, Belgie, MB-country : “The State Security Service has been follo Lees het ding : http://www.cie.ugent.be/documenten/moslimbroeders.pdf Ik heb steeds gezegd dat de MB een soort van massonieke organisatie is. Laatst gewijzigd door zonbron : 30 september 2013 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou kritiek op de islam gelijk staan met angst? Heeft iemand dan angst wanneer hij het christendom of de Kerk bekritiseert?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() geef eens een voorbeeld aub?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Minister-President
|
![]() namaste Sean, Jan van den Beghe, Circe, Vrolijk op Vrijdag ea hooggeeerde extreem rechtse forum tijgers,
De bloedige geschiedenis van islam kennen wij allemaal, hoe het ontstond, waar, welke rassen dit startten, hoe bloedig het toeging, hoe het verder ging, enz enz. Denk eraan dat Islamieten in INdia minstens 90 miljoen hindoes afslachtten gedurende de moghul periode van 900 jaar, dit waren de 9 duistere eeuwen van de hindoes en het trauma is nog niet verwerkt door ons, hindoes. IK voel angst als ik een moslimman tegenkom op straat of als ik ze als groep voor mij zie, omdat ik weet hoe zij mij haten als hindoeman en ik ben niet lang en groot of sterk dus als deze grootgeschapen en agressieve moslimmannen in nederland lokiaal of nationaal met geweld de macht veroveren dan slachten zij mij en alle andere kliene, zwakke hindoemannen direct genadeloos af. En al onze 50.000 arme hindoemeisjes in nederland worden dan gelijk germarteld, verkracht en geislamiseerd door deze potente, grootgeschapen en besneden moslimmannen, waarvan er nu al 500.000 van zijn in nederland, allemaal mini Mohammeds, gereed om de jihad te starten. Het Nederlandse leger heeft hoogstens 20.000 mannen dus de moslimannen zijn in de meerderheid en kunnen morgen al starten met hun islamitische revolutie, lokaal is dit allang voltooid, zie randstad regio's met meer dan 40 procent moslimmannen. Ik word nu in islamitische cafes gewoon eruit gegooid in den haag en de moslimmannen kijken mij woest aan en wijzen mij agressief de deur he, en nu gebeurt dit vaker dan vroeger. In al die islamitische cafes zie ik geen enkele neger, hindoestaan, of blanke, alleen bebaarde fundamentalistische moslimmannen en het ziet er erg gevaarlijki uit als je in zulke zaken binnengaat. Ja, uit angst en vanwege mijn hindoeistische principes moet ik de arme, onderdrukte blanke mannen nu wel empoweren, steunen, liefhebben, en ik moet voorkomen dat zij uitsterven over 50 jaar. Het uitsterven van het blanke ras is iets dat ik heel erg vind en gewoon een legale genocide op aarde. Overal haat men de blanke mannen, je mag nergens pro white zijn meer, hierom is deze wereld in de macht van islamieten. Ik ben toch bang dat de islam over 30 jaar de totalitaire macht zal krijgen op aarde als het blanke ras dan al bijna uitgestorven is. Hindoes zijn dan totaal vernietigd en velen zijn dan al dood door hun zelfmoord geloof, zelfvernietigings drang, zelfhaat en inferieuriteit fysiek ook klein, zwak, kleingeschapen, zielig. Hindoes weten dat zij verdoemd zijn overal dus werken zij harder aan hun zelfvernietiging als lager bruin apen ras. en ach hele hindoeisme is toch al dood mannen, dus ik ben maar een zielig, machteloos koelie aapje in de woestijn die jankt en schreeuwt over hindoeisme, hindoeschrijver, bhagavad gita, goden enz maar elke hindoe zou mij het liefst als lagere kaste levend willen begraven omdat ik verachtelijk ben voor hindoes, om mijn infeirieure uiterlijk. dewanand en wieroe |
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik doe niet meer mee met de Islam-bashing waarin deze draad getransformeerd is. In kenia zie je dat mensen de lokale moslims, zelfs Somaliërs niets kwaad nemen. Ze hebben goed geluisterd naar hun president (die het Westen wil opsluiten, dat terzijde) die Kenianen oproept als een volk te reageren, met kalmte en waardigheid. De bedoeling van al-shabaab om moslims tegen christenen op te zetten in Kenia, is duidelijk mislukt. De gebundelde woede wordt daarintegen gekanaliseerd in hun richting.
Door heel die heisa tegen de Islam, zet je gewone islamieten of tegen niet-islamiten en christenen, en dat speelt uiteraard in het voordeel van radicale groepen. Ik heb geen zin om een teologisch debat te voeren, of de bloeddorstige geschiedenis van zowel het christendom als de Islam onder de loep te nemen.(overigens vergeten veel Europeanen dat de grootste misdaden in Kenia begaan zijn door de Engelsen, die grote delen van de bevolking hebben afgeslacht en in concentratiekampen opgesloten) Feit is dat moslims en christenen al vele decennia vreedzaam samenleven in Kenia, net als in de meeste buurlanden en zoveel andere landen, en dat ieder z'n ding doet. Dat opgefokte anti-Islam gebeuren is voor niets nodig. Westerlingen zouden beter eens hn eigen regeringen onder de loep nemen die extremistische islamieten steunen in grote delen van de wereld, bvb. in Syrië nu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#680 |
|
![]() Grosso modo ben ik het eens met je opinie. Mij gaat het inderdaad om de laatste regel in je post. Ik ben zo vrij om die te quoten:
quote Westerlingen zouden beter eens hn eigen regeringen onder de loep nemen die extremistische islamieten steunen in grote delen van de wereld, bvb. in Syrië nu. unquote Dat is inderdaad precies wat er gaande is. En niet alleen ter plaatse, maar ook in eigen land. De politieke moslims - en hier bedoel ik de extremisten, jihadisten - hebben een ernstig grote lobby die projecten die de doorsnee burger (Nederlander) nimmer en nooit zou kunnen uitvoeren. Neem alleen die afschuwelijke bouwsels - moskee genaamd - eens als voorbeeld. Een visuele ontploffing in een stadscentrum van doorsnee Nederlandse huizen staat daar zo'n vreemd bouwsel dat alle correlatie met wetgeving aan de laars lapt. Een minimaal voorbeeld van de achteloosheid waarmee mogelijke politieke meestanders worden gepaaid. Tevens is nu duidelijk hoe de lijn van de Keniase overheid er uitziet en dat de summiere berichtgeving moet voorkomen dat de vlam in de pan slaat. De andere kant van de medaille is dat het een motivatie zal zijn voor volgende aanslagen.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 1 oktober 2013 om 12:07. |
![]() |
![]() |