![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw eigen opperhoofd claimt iets, en jij meent het beter te weten. Jij weet het altijd beter. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij hebt wel 12 maanden verlof per jaar. De ganse zomer vrij rondvlammen met de moto met de vriendin achterop .......Daar kunnen veel ambtenaren alleen maar van dromen
![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 21 mei 2016 om 09:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#664 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar dromen ambtenaren enkel alleen maar van, in hun nachtmerries. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rutten zet haar beste beentje voor, de Vlaming moet naar school in het Frans.
![]() |
![]() |
![]() |
#669 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#670 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar hetgeen even simpel is, dat is dat een gedegen kennis van het Frans ons niet veel snel vooruithelpen (misschien op cultureel vlak, voor degenen die er gelukkig mee zijn, maar zeker niet op economisch vlak).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 |
Banneling
|
![]() Uiteraard. Als studenten het Engels kunnen, zijn ze eigenlijk al vertrokken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 |
Banneling
|
![]() Wil je economisch vooruitgang hebben zou je studenten best leren coden van een jonge leeftijd. Apps leren schrijven, programmas, enz....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, of wel hou je je hier van den domme, of je kent niets van Belgische politiek. Ik gok op het eerste. Zeg het eens.
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Banneling
|
![]() Ofwel hou jij je van de domme. Herken je zijn klein postuur niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
Minister
|
![]() Ik heb de 34 pagina's niet helemaal doorgelezen maar kan iemand dit even bevestigen of ontkennen?
http://www.ond.vlaanderen.be/wegwijs..._secundair.htm Een tijdelijk aangestelde leraar (niveau master) krijgt zo'n 1800 euro netto per maand. Een vast benoemde 2200 Voor niveau bachelor is dit zo'n 1500 voor een tijdelijk aangestelde leraar, en 1800 voor een vast benoemde. Ik neem aan dat dit alles ook nog los staat van anciënniteit. Daarmee klimt een licentiaat al snel naar 2500 netto/maand. To be honest, mits 1 jaar bijscholing kan ik licentiaat worden. Als er een job beschikbaar is bij een school binnen 10km zou dat een zeer aantrekkelijk beroep zijn. Geen lange files, geen zware werkdruk, een dik salaris en een hoop vakantie. Wat moet een leraar tegenwoordig doen om vast benoemd te worden?
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 21 mei 2016 om 17:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie hard werkt kan 1 of maximum 2 jobs gelijkertijd aan maar geen 5.....want dan heb je er ene waar je misschien hard werkt en 4 andere om te bekomen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hou me niet van den domme, het is waarschijnlijk zoals Duc het stelde, inteelt en gehandicapt.
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
Banneling
|
![]() Een ambtenaar zit achter z'n bureau te suffen in het middagzonnetje. Opeens ziet hij een spin en denkt: "Die ga ik dood trappen." Net op het moment dat hij z'n voet wil neerzetten, hoort hij de spin met een zacht stemmetje spreken: "Nee, niet doen, als je me in leven laat mag je 3 wensen doen!" "Hmm," denkt de man, "al goed, ik laat je heel, maar dan wens ik op een onbewoond tropisch eiland te wonen." PLOEP. De man zit op een prachtig exotisch eiland. De spin: "Je hebt nog 2 wensen over, dus zeg het maar!" "Oké," zegt de man, "ik wil 3 bloedmooie jonge dames om me heen." PLOEP. Drie welgevormde dames om de man. "Je hebt nog een wens over, dus denk goed na!" "Nee, dat hoeft niet," zegt de man, "ik weet het al, ik wil de rest van m'n leven een lekker lui leventje hebben." PLOEP. En hij zit weer achter zijn bureau!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U hoeft mij niet te geloven. Vraag wel eens bij enkele schooldirecteurs als ze beschikken over goedgekeurde profielbeschrijvingen en of er ook een evaluaiteprocedure werd opgesteld in overleg met het personeel en eventueel met goedkeuring van de bevoegde participatieorganen.
|
![]() |
![]() |