![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is trouwens veel meer: als het al gebeurt, willen mensen geloofwaardig kunnen maken (ook naar henzelf toe) dat het buiten hen om gebeurt... Het is een inspelen op het verlangen in de schaduw door tegelijk die schaduw te beschermen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#662 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Uw mening is sociaal & moreel onaanvaardbaar. Beter nog, durft u deze mening wel uiten in een omgeving waar u niet veilig achter uw keyboard zit ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deel uw ervaringen eens met AI. Aangezien je er veel ervaring mee hebt. Of valt dat onder geheimhoudingsplicht ? Bij mij op de firma komen ze ermee naar buiten hoor zeker als het succesvol is. En indien niet, dan zijn er intern zeer open over. Bvb de voorspelling van de duur van een operatie was beter met AI, maar de voorspelling van het aantal ligdagen van een patient niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moet iets van deze tijden zijn. Ik zou denken dat men wat langer geleden totaal geen probleem zou gehad hebben met te zeggen dat "een goed indiaan een dood indiaan was", of zo, en dat men een of andere groep tot de laatste baby moet uitroeien en zo. Ja, ik weet het, het past niet zo zeer in het huidige klimaat. Waarom, ontgaat mij. Er zijn meer dan redenen genoeg om zekere groepen tot de laatste baby uit te roeien. En toch wil men doen alsof dat no-go is. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 maart 2021 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Minister-President
|
![]() Uiteraard niet. In het echt praten dit soort types naar de mond van diegene die er op dat moment het sterkst uitziet. Ik ben er trouwens vrij zeker van dat ik niet ver naast de waarheid zit.
![]() |
#668 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Natuurlijk moet men IRL een klein beetje voorzichtiger zijn, dat wel. Het moet altijd met een kwinkslag gaan he. Meer moet dat niet zijn. Laatst gewijzigd door patrickve : 9 maart 2021 om 11:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#671 |
Minister-President
|
![]() Met andere woorden, in real live ben je niet zo zeker van je stuk en pas je op je tellen alvorens onzin uit te kramen. Consequent is dat niet. En ik die dacht dat je jezelf had aangeleerd om je emoties te onderdrukken en puur uit te gaan van het rationele. Waarom zou je trouwens ook voorzichtig zijn? Had jij niet gezegd dat je leven in een gewelddadige samenleving wel zou zien zitten? Weet jij zelf nog wat je schrijft? Ik weet het in elk geval wel. En mijn conclusie is dat het langs alle kanten rammelt.
![]() |
#672 |
Minister-President
|
![]() Zegt de man die net toegaf, dat hij in real live niet zou poneren wat hij hier durft te poneren. Op basis van wat is dat dan? Angst? Dat kan ook niet kloppen, want jij bent diegene die schreef het best interessant te vinden te leven in een gewelddadige samenleving.
![]() |
#673 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Banneling
|
![]() On topic:
Facebook gebruikt al een tijdje een AI om "foute fotos" te weren van haar platform. Dat werk...niet goed. Waarom zou dat hier wel werken ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is niet dat de visie van Patrick niet bekritiseerd kan worden, maar de reacties hier zijn wel erg onnozel he: pogingen tot 'beschimping' omdat men het argumentatief niet tegen hem kan opnemen. Zo voed je enkel zijn ego.
![]() Het is niet omdat men woorden als 'ethisch' laat vallen, dat men niet meer rationeel dwingend moet argumenteren, of met 'emo' afkomen. Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 9 maart 2021 om 11:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij valt genocide daaronder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik meen overigens (op basis van de kennis van het mimetisme) dat er wel degelijk ethische rationaliteit bestaat, maar dat moet beargumenteerd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als je goed leest, dan krijgt hij vooral kritiek op zijn opvatting, dat een mens werkelijk alles uit het verleden moet goedkeuren/aanvaarden; omdat alles aan de basis ligt van zijn bestaan. Dus: wie na 1985 is geboren moet de daden van de Bende Van Nijvel bejubelen. Want, zonder hen, waren die mensen niet geboren. (Althans, de geweldige theorie van Patrick). Tot op zekere hoogte kan je dat zelfs beargumenteren, ... dat een opeenvolging van gebeurtenissen al dan dat soort zaken gaan bepalen. Maar daar gaat de kritiek eigenlijk niet over. De kritiek gaat over zijn opvatting dat niemand (die na 1985 is geboren) die feiten kan veroordelen, want dat zou volgens PatrickVe niet consequent zijn. Nu mag PatrickVe om dat laatste te staven met 1001 argumenten komen. Er zal me geen enkel overtuigen ... Dus zeg het maar, over welke argumenten heb je het; en in functie van welke bewering?
![]() |
![]() |
#679 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nou moe, het moreel compas van velen is blijkbaar kapot als dat nodig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#680 | |