![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Fact-checking: zijn deze nieuwsfeiten accuraat? Kritisch bekijken van nieuws en toetsing aan de feiten. Fake news? Selectieve feiten? Of is het een correcte weergave van de feiten? Een zoektocht naar de waarheid. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het grootste probleem is dat zij zich de bolletjes kermis niet aan trekken. Zet je bolletje waar je wilt, er komt steeds hetzelfde niet door het volk gestemde resultaat uit. Zijn er dan toch te veel bolletjes voor een niet gewenste partij concurent worden ze gewoon in quarantaine gezet. De huidige puinhoop is het resultaat van dit anti beleid.
![]() |
![]() |
#662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had die al niet lang geschoren moeten zijn? Mocht iemand van onze eigen mensen dat proberen te doen had hij/zij al lang geschoren geweest. Men maakt er nog reclame voor zelfs want bij de meeste reclame-boodschappen/folders daar staat de laatste tijd wel een poedelkop bij. Het kan natuurlijk ook een nieuw soort haarsnit zijn dat vrij populair is de laatste tijden maar toch linkt het naar ... Zoals ik al eerder schreef heeft die bij haar zaakje er véél anderenb bij betrokken die nu hun poepeke ope- en toe gaat tegen 300km/u mocht het uitkomen dat hij/zij er ook mee de hand in hadden. Zij heeft zichzelf zo 'slim' proberen 'opzij' te zetten met dat 'spiderweb'. Doofpot zaak zal het uiteindelijk worden of is het dat al niet?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 26 mei 2021 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De "gulle geldschieters" van belastinggeld aan Krullepoedel & Co zullen ontkomen door de volle media aandacht naar "Jurgen" om te buigen.
Gekende tactiek zo oud als de straat.
![]() |
#664 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand is nog bezig met de zaak Krullepoedel p.s. Hier staan echt enkele leuke artikels bij ... Dit moet stoppen ... Zieligste gezicht even te voorschijn halen ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 mei 2021 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komkomkom het gerecht graaft alles uit hoor....
De "put" bij LGU,dat dus de boeken neergelegd heeft een paar weken geleden is ondertussen formeel op zo'n 220000 euro's gesteld.Dit staat los van de schuldvorderingen die zullen komen van zowat iedereen die subsidies gegeven heeft (Stad Antwerpen voorop) en er......euhm.....niet langer van overtuigd zijn dat alle subsidies correct toegepast werden... Je moet het dus maar doen hoor,enkele dansschooltjes(in gebouwen die typisch zowat gratis ter beschikking gesteld werden door de lokale overheid!!) waar een waarlijk gigantische bom overheidsduiten in vloeide en BLEEF vloeien achterlaten met zo een financiele put......het vereist .....vakkennis? ![]() Als mevrouw dat (nog steeds-) niet van naaldje tot draadje kan uitleggen.....tsja......zelfs haar coiffure gaat er aan ...ik denk niet dat dit "in de prison" haalbaar zal blijken... Laatst gewijzigd door kelt : 27 mei 2021 om 19:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#667 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat de Sjoemelpoedel de schaapjes al op het droge heeft. Na een paar jaar uit het oog, bijvoorbeeld met een betaald ervaringsuitje naar Oxford, kan ze nog altijd een bloeiende carriëre beogen bij Vooruit/PS/PTB
![]() |
![]() |
#668 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klinkt als: "Follow the Money!"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#669 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Radiostilte in die zaak?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#670 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze heeft deze morgen haar haar gekamd.
Voila, de stilte is doorbroken. Edit: het is ook heel stil rond het proces Van Langenhove. Doofpotoperatie? ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 30 mei 2021 om 16:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn het politici die proberen de pijnlijke kwestie in de doofpot te stoppen? p.s. Voila, de stilte is doorbroken. De stilte voor de storm? Ze heeft deze morgen haar haar gekamd. Je ziet dat type haarsnit toch nog véél hoor, media, reclames op tv ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 30 mei 2021 om 16:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan zou er een doofpotoperatie zijn?
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 30 mei 2021 om 17:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 30 mei 2021 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat verklaart meteen waarom haar haarborstel 25.000 € kostte.
![]() |
#675 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De reeds begraven zaak ...
De doofpotten zijn in de uitverkoop geloof ik. Enkele kranten blokletterden dat de vriendin van El Kaouakibi een moeilijke jeugd zou gehad hebben. Dan val ik in herhaling als ik schrijf: "Er zijn zoveel mensen die géén al te beste jeugd genoten hebben maar niet in de 'criminaliteit' terecht gekomen zijn maar van hun leven echt wat gemaakt hebben. Zou het niet eerder een gedragsprobleem zijn/agressie/stelen/het politieke systemen wantrouwen?
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Erg hé, dadee?
![]() |
![]() |
#678 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Data base perikelen ofwa?
Ligt het misschien aan mij of is dat full breakfast menu van hierboven ene grote lege 404 'croque madame'?
![]() |
#679 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je "vergeet" toevallig minister Alexander De Croo te vernoemen die zijn krulkonijn PERSOONLIJK een klein half miljoen toestak. Zonder controle. Waardoor er 100.000 euro in haar eigen zakken kon verdwijnen.