![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
Bekijk resultaten enquête: Dit vind ik van Jurgen C. - meerdere antwoorden mogelijk | |||
Nutcase! Oppakken, berechten als terrorist en jaren de bak in! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 16,95% |
Zo snel mogelijk vinden en de arme man helpen met zijn (mentale) problemen. Heel die hetze nu is wel wat overdreven |
![]() ![]() ![]() |
26 | 44,07% |
Ik ben ook geen fan van MVR, maar er zijn betere manieren om die frustratie te uiten dan em neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 15,25% |
Held! Ik hoop dat het em lukt MVR neer te knallen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Revolutie! Power to the people! |
![]() ![]() ![]() |
3 | 5,08% |
Iets anders (specifieer) |
![]() ![]() ![]() |
8 | 13,56% |
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb met die man te doen...ik denk dat hij aan een post traumatisch stress patroon lijdt en gewoon te laat nu, hulp nodig had.
Maar geef toe ook hilarisch, het leger leidt hem op en kan hem nu niet vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is wat ze zeggen he. Maar er is eigenlijk maar weinig materieel bewijs voor gans dat verhaal.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uit goede bron heb ik vernomen, dat JC een onderduikadres gevonden heeft in Grenoble. Met een spitsbroeder zou hij een aldaar een genocide beramen. Kunt u ons daar meer over vertellen?
![]() |
#664 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
meer als voor diene andere , diene von ranst ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#665 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Den Belgique, leger voorop, terug maar eens met de billen bloot. Ik heb te doen met die man want er is nu maar een uitweg meer voor hem, het vreemdelingen legioen. Anders komt hij berooid en vernederd, of volgens zijn opleiding niet levend uit de strijd.
![]() |
![]() |
#666 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk zelfs dat er bij het leger en de politie een hoop zijn die de Jurgen begrijpen. Maar dat mogen ze uiteraard niet zeggen dus wordt hij gemakshalve gestoord verklaard.
![]() |
![]() |
#667 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#668 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#669 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#670 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtig zeg. Nu blijkt dat MVR niet eens werd vernoemd in de afscheidsbrief van Conings.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik weet niet welke de ambtenaar is van staatsveiligheid die die moest opstellen, maar nu weten we al welke kluns het was he ![]() Maar we kunnen toch beter Marksken maar nog een paar jaar in dat safehouse houden, he. Ge weet nooit. Ge moet tussen de regels lezen ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 1 juni 2021 om 08:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#675 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer van direkte aktie: slagen en verwondingen.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 1 juni 2021 om 09:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit is een diepgaande analyse.
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#678 |
Staatssecretaris
|
![]() Afscheid brief en commotie errond was mogelijk een afleiding om moord te verdoezelen?
Mogelijk een andere denkpiste?niets is wat het lijkt? Laatst gewijzigd door Deo : 1 juni 2021 om 10:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja daar heeft de belgische staatssicherheit wel ervaring mee, ophangen van mensen aan te korte draden of draden die niet sterk genoeg zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#680 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Jurgen ‘Klop-erop’ Conings.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210521_97198981 De militair maakt ook gewag van een eerder incident. “Ik zou ook voor de rechter moeten komen voor slagen en verwondingen in Tongeren. Ik betaal geen rekeningen meer, geen boetes, enz...”. Die slagen en verwondingen zijn feiten die uiteindelijk naar de justitieassistent en de strafbemiddeling zijn doorverwezen, zo vernemen we.