![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() PS: je bent niet alleen zene... ![]()
![]() |
![]() |
#662 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in de USA den bak aan den binnenkant te bewonderd omdat ik met een flesje bier op straat stond. Je mag daar alleen dorst hebben, maar je mag geen pint drinken op straat. Maar de wetten op racisme komen ook van ginder hoor. En met Amerika bedoel ik niet alleen de USA. De multicul komt namelijk uit Surinamie en daar heeft dat wel perfect gewerkt. Maar men is hier vergeten dat er daar een paar wetten waren die zorgde dat iedereen zich moest aanpassen. en zich aan de regels houden. Toen daar de multicul heerste bestond daar ook nog de doodstraf en lijfstraffen. Dat land heeft nu een totaal verschillende cultuur van alle omringende landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#663 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#665 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Banneling
|
![]() Amerika,het beloofde land.Het beloofde land die uiteindelijk meer voor miserie zorgt dan wat anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 |
Burger
|
![]() Waarom lach je?
Amerika is immers niet multicultureel! Amerika behoudt haar eigen cultuur ook al lopen er massaal kleurlingen rond!
![]() |
#668 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijkbaar kent Casca (beetje racistisch misschien?) niet het verschil tussen multi-etnisch en multicultureel?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het vervolg eerst beter inburgeren zeker hé? PS.: een bruin papieren zak meenemen in het vervolg, om je flesje in te stoppen. Dat leer je in de inburgeringscursus, en je weet sommige (niet alle) vlamingen zijn snel in integreren (de ene dus al sneller dan de andere nietwaar Jantje?) Laatst gewijzigd door circe : 13 oktober 2006 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#670 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En wat heeft mijn leeftijd hier nu mee te maken? Het is niet omdat ik niet zo welbespraakt ben als jij dat ik dom zou zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een imam HOEFT niks te verplichten: hij heeft hier niks te zeggen. De Belgische Wet doet dit voor hem. Een imam HOEFT dus in sé zelfs niet de raad te geven de Belgische Wet te volgen: die "brave raad" gebeurt enkel indien diezelfde imam dit als "uitzonderingssituatie" bedoelt zolang de islam hier nog niet de overmacht heeft. Als er hier een chinees komt aangewaaid, moet er dan een of andere Confucianist hem gaan vertellen dat hij "de raad" geeft om toch maar de Belgische wetten te volgen - vooraleer die mens doorheeft dat hij dat hier verplicht is?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 oktober 2006 om 20:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Verplichten... Neen! Indoctrineren... Ja!
![]() |
![]() |
#675 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder heb ik U - als vermoedelijke volwassen persoon - steeds gerust gelaten in uw overtuigingen meen ik. Gelieve dan ook de volledige thread te lezen alvorens U in de strijd te werpen over een onderwerp dat totaal niet ter zake doet. met vriendelijke groet een atheiste
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Best mogelijk dat U een gedacht over mij gevormd hebt, mag gerust. Zelf besef ik volledig en bewust dat ik je zeer strikt aanpak op het gebruik van foute begrippen. Misschien doe ik dit wel omdat ik gezien heb dat je sommige begrippen niet in het juiste perspectief plaatst en daarom onbewust en eventueel ongewenst in rare situaties kan geraken? Ik ben alvast blij dat je nu beseft en het ook zo schrijft dat je "onder één dak leeft" met een moslim, ipv "ik ben gehuwd met..". Voor jou hoeft daar geen emotioneel verschil in te zitten, maar je moet wel de juiste begrippen behouden. Ik begrijp bovendien dat iemand die uit een sektarische opvoeding komt, ongemeen vatbaar is voor - wat ik zou noemen - rituele gebruiken en begrippen. Ik ken nl. iemand, ook uit een Jehova-nest gekomen meisje dat zich nooit heeft kunnen lostrekken uit het "niet-zelf-denken" en bijgevolg ook losweg met open ogen in islam is gestapt. In de loop der jaren zie ik haar hoe langer hoe verder afdwalen en de fundi richting ingaan. Het is onbeschrijfelijk (op een forum hoor, andere mensen die al jaren met haar forummen zijn evengoed verbijsterd). Denk gerust over mij wat je wil, ik zit gewoon achter een pc scherm. Maar wat IK denk over jou kan je dus niet weten. Misschien ben ik wel veel meer begaan met jouw wedervaren dan wat je kan vermoeden. Ik vond het trouwens heel wijs van je om eerst op kifkif (nou ja... wijs? daar?) te informeren vooraleer je dat islamitische "huwelijk" aanging. Je weet dat ik dit volgde, je ook heb geïnformeerd (onder andere nick, ge wordt daar continu gebanned) en ik weet dus dat Najim je verzekerde (duidelijk maakte? overhaalde?) dat een ritueel bij de imam geen wettelijke of juridische gevolgen had. Heb je dat nagechecked? Ben je zeker dat je als Vrije Westerse Vrouw ook Iran (of was het Irak?) kan verlaten indien je daar op bezoek gaat? --------------- ps. alhoewel U waarschijnlijk veronderstelt dat ik een zware vreselijke racist ben, moet ik toegeven dat ik echte vooroordelen heb bij Iraniers (ook Egyptenaars trouwens) : ik vind hen de nazaten van de bakermat van onze beschaving moet je weten! Hoe stom kan men zijn nietwaar? Nochtans zijn de Iraniers die ik tegenkom (en die zich als vluchtelingen gewoonlijk niet Iraniers maar wel ASSYRIERS noemen, en nog even halfbakken christenen zijn dan de meesten hier), meer dan normaal begaafde mensen. Misschien ken ik er te weinig om te veronderstellen dat er ook middelmatige intellecten tussenzitten.....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 13 oktober 2006 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Banneling
|
![]() juist, maar het is ook niet omdat je niet welbespraakt bent, dat je niet dom bent, of zou kunnen zijn...Mischien doe je net alsof?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#678 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had dus niet veel meer te zeggen, die jongens daar zijn heel rap met hun blaffer hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#680 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 13 oktober 2006 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |