![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#662 |
Gouverneur
|
![]() Natuurlijk is er overleg nodig om een norm te bepalen.
Vraag is of u zich wil neerleggen bij een bepaalde norm omdat hij indruist tegen uw principes?
![]() |
#663 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#664 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens, verwaandheid is een term die ik liever aan iemand anders toeschrijf.
![]() |
![]() |
#665 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uiteraard. Ik leg me dagelijks tientallen keren neer bij normen die indruisen tegen mijn principes.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#666 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Juist, volledig mee akkoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | |
|
![]() Citaat:
![]() Je moet hier een zeer belangrijk onderscheid: enerzijds is er genetische aanleg, anderzijds is er genetische determinatie. Je hebt ook geen "aanleg tot" een bepaalde haarkleur, want dat is iets dat genetisch vastligt.
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 27 december 2007 om 21:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#668 |
Europees Commissaris
|
![]() Mensen die homosexualiteit afkeuren zijn vaak juist zelf stiekem homo!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#669 |
|
![]()
![]() |
#670 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 |
|
![]() ?? Ik bedoelde er niets anders mee dan een misverstandje weg te nemen; ongeveer de helft van de Nederlandstaligen schrijft (ook op Net, Google maar) Consensus en Celsius en nog zo wat woorden die zowel "s" als c-sisklank (geen cisklank dus
![]()
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 27 december 2007 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
|
![]() Citaat:
Net zoals er geen sensibiliseringscampagnes van alcoholmisbruik meer zullen zijn wanneer er in de samenleving geen alcohol meer wordt misbruikt, enzovoort.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 27 december 2007 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
Burgemeester
|
![]() ![]() ![]() ![]() Komaan zeg, dus je kan zelf je geaardheid bepalen? Wil je nog serieus genomen worden of wat?
![]() |
#674 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
|
![]() Misschien is dat net de oorzaak van zijn probleem.
![]() Enfin, het is inderdaad lachwekkend om te beweren dat homoseksualiteit een keuze is. Je kan net zo goed beweren dat de kleur van je ogen iets is dat je zelf kiest. ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Relaties zijn gevoelens, en alle gevoelens kan je onderdrukken, daarom is dat nog niet positief maar onderdrukken is zeker mogelijk, de vgl met ogen is daarom dom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#677 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#678 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#680 | |
|
![]() Citaat:
Een hypothese: draai alles eens om, en stel je voor dat je, als hetero, een relatie of een seksspel zou moeten aangaan met een man, omdat het volgens de situatie betamelijk is. Dan zou dit zonder problemen moeten kunnen, volgens jou? |
|
![]() |
![]() |