![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6801 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik denk dat ik er zo stilletjesaan mee ga ophouden Paulus, want je hebt je volledig ingegraven in een aantal stellingen die naast de realiteit staan.
Wat heb je nu eigenlijk na al die bijdragen bereikt? Je hebt naar schatting zowat 2000 keer herhaald dat homo's zich niet met elkaar kunnen voortplanten. Bravo, dat was wel een echte eye-opener. Wat je daar voorts allemaal aan vastknoopt heeft weinigen op dit forum kunnen overtuigen, en met reden. Ik denk nog altijd dat je zelf wel intelligent genoeg bent om in te zien dat er in je redeneringen een paar zware fouten zitten, maar verwacht niet dat je dat zult toegeven. Ik ga die fouten hier ook niet tot in den treure herhalen. Blijf dus maar lekker volhouden dat homo's een minderwaardige seksualiteit hebben, omdat er "minder functies" hebben. Dat bewijst slechts dat je zelf een belangrijke functie mist : die van het respect voor het anders zijn van je medemens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6802 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat er interessantere onderwerpen zijn waar we ons zorgen over dienen te maken. Stel dat één van mijn kinderen homo zou zijn. En dan ? Laten we nu eens eindelijk inzien dat we allemaal verschillend zijn. Als we hier voor ieder 'afwijkend' gedrag een draad moeten starten, wordt dit forum te klein. Voor mij zijn homo's net zoals alle andere mensen. Diegene die ik ken, zijn zelfs een stuk symphatieker dan de 'de snelle Eddy's' uit de straat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6803 |
Minister-President
|
![]() Homoseksuelen kunnen zich toch voortplanten dat heb ik al de ganse tijd gezegd, het tegendeel moet nog altijd bewezen worden.
![]() |
#6804 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6805 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie meent van niet; en zijn mening ook fundeert door te zeggen waarom hij dat meent, die heeft dan uiteindelijk geen respect voor het anders zijn van zijn medemens, aldus Doki. Iemand die een beetje doof is heeft ook een lichte afwijking. Hij mag daardoor misschien geen militair worden bijvoorbeeld. Iemand die niet goed ziet, kan meestal geholpen worden met een bril zodat de gezichtsafwijking enigszins bijgesteld wordt en ik kan zo nog uren doorgaan, want iedereen heeft wel ergens iets. Maar als je dat zegt tegen een homo, dan is hij verschrikkelijk diep gekwetst, doe je dat om hem te pesten, om hem te kwetsen, ben je een homofoob een homohater, noem maar op. Sta je dan nooit eens stil bij het feit dat dergelijke beschuldiging ook kunnen kwetsen en je in feite net doet, wat je de andere verwijt? Als ik zeg dat homoseksualiteit afwijkt van de norm, dan bedoel ik niet de homoseksueel te kwetsen. Ik heb het over homoseksualiteit. Ik vind doofheid ook een afwijking, kleurenblindheid ook. Maar ik vind dat niet om dove en slechtziende mensen te kwetsen en te vernederen of zo hoor. Ik noem dat zo omdat het zo heet. En die mensen zien dat ook niet als beledigend. Zij erkennen hun mankement en voelen zich als mens daardoor niet persoonlijk aangevallen. Maar o wee als je dat durft zeggen over homoseksualiteit. Ik zou haast zeggen dat ze daarin ook niet normaal zijn, maar ik laat het nu even zo. Het is voor mij in elk geval wel duidelijk wie hier écht geen respect heeft voor zijn medemens. Wie er geen kritiek verdraagt. Geen andere mening naast de zijne. Het is je eigen onredelijkheid die de discussie blokkeert. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 februari 2007 om 21:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6806 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6807 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Over respect gesproken. homosexuelen zijn in het verleden levend verbrand, opgehangen, gevierendeeld, voorzien van roze driehoeken (verplicht), opgepakt en in concentratiekampen gestoken en vermoord, gediscrimineerd, ontdaan van allerlei rechten omdat ze volgens sommige kwieten "onnatuurlijk, minderwaardig, onnuttig enz.. enz.. zouden zijn. Dat jij bepaalde eigenschappen toekent aan homo's die in deze richting gaan, maar blijft volhouden dat het niet over hen gaat maar over hun "gebrek" of "afwijking" of "minderwaardigheid om zich voort te planten" herinnert fors aan het verleden dat homo's moesten doormaken en op sommige plaatsen nog doormaken. Dit is getuigen van weinig respect. Deze topic is enkel gestart om aan te tonen dat homosexualiteit niet "onnatuurlijk" was, zelfs niet bij heel wat dieren voorkomt. Jij moest dit counteren. Jij moest persé blijven volhouden dat er toch iets "minderwaardig" was aan de sexualiteit van homo's en blijft daar als een gek op hameren. De "argumenten" die je daarbij bebruikt zijn knetter. Daar homo's zich inderdaad ook kunnen procreëren, en dat miljoenen jaren doen gezien hun grote aanwezigheid. Respect is soms ook je afvragen wat anderen zo onfris vinden. Dat kan de stank van je voeten zijn, en dan was je die. Het kan ook het verspreiden van dubbelzinnige informatie zijn en dan doe je dat niet nadat men je honderden keren vroeg om er mee te stoppen. Het feit dat je een onverdoken blokkertje bent maakt het erger. Laatst gewijzigd door ericferemans : 20 februari 2007 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6808 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Niet dat ik sta te springen op het moment dat mijn zoon me komt vertellen dat hij homo is maar so what? Zolang hij zich goed voelt is het mij allemaal oké.
![]() |
![]() |
#6809 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Een mens dat is zoals een GSM : hoe meer functies erop zitten hoe waardevoller hij is. En bij homo's ontbreekt er nu toch wel zeker een functie die er volgens de handleiding wel moest opzitten! Ze kunnen namelijk geen kindjes maken, stel je voor! De dienst naverkoop trekt er zijn handen vanaf en zegt dat het om een serie gaat met een constructiefoutje, maar dat de fabrikant verzuimd had om deze serie uit de rekken te halen, en dus was ze daar nog enkele miljoenen jaren blijven staan. Maar de garantie marcheert dus niet. Nu zijn die homo's ook niet helemaal waardeloos, en aangezien ze zich toch niet voortplanten is er weinig risico mee gemoeid. Ze mogen best wat rondwandelen op de wereld, dat staat modern, maar we moeten er wel voor zorgen dat ze niet gaan trouwen met elkaar en kinderen beginnen op te voeden, want dan stevenen we regelrecht op de decadentie af. Het onderscheid met de normale mensen moet altijd duidelijk blijven bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6810 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6811 | |
|
![]() Citaat:
Dit is de onversneden, onhypocriete schijtversie van de monoculturele blokdenkertjes. Die immers moeten een REDEN vinden om hun anti-homohuwelijk, en anti erfrecht visie voor kinderen van homosexuelen te kunnen motiveren. Dit kan toch niets anders dan vulgaire, platte homohaat zijn. Homofobie: een geestesziekte die voortkomt uit minderwaardigheidsgevoelens en onderdrukte zelf minachting. Net zoals xenofobie, mysoginie... Ja mensen: je geeft jezelf hier bloot. Het zijn deze eigenschappen die jullie abnormaal maken, homohaters en vreemdelingenhaters, vrouwenhaters. Deze onredelijke en gevaarlijke angst. Het is deze ziektebeelden die jullie gevaarlijk maken en decadent. Decadent: wat de kiemen van zijn eigen ondergang in zich draagt. Jullie zijn het die de mensensoort bedreigen. De haat die jullie dragen tegenover jezelf verplaats je naar anderen, naar minder-heden die jullie dan bestempelen als minder-waardig. En daardoor bedreigen jullie de mensheid. Want deze onredelijke en niet te verklaren haat (tenzij vanuit jullie ziekte en krankzinnige hersenspinsels) bedreigt de wereld, leidt tot oorlogen en aggressie (moet het nog bewezen worden, met de voorbeelden van de laatste maanden) en daarom is homofobie, mysoginie, xenofobie tenminste het aansporen ertoe een misdaad geworden. Buchenwald was genoeg. Mauthausen, Belzen belzen. En de wereldbeschaving heeft een decadente soort van gekken gevonden: jullie, niet de homo's. En heeft jullie waanzin, jullie decadentie strafbaar gesteld indien je er reclame voor maakt. De door jullie gangsterpartij misprezen handvest voor de gelijke rechten van alle mensen garandeert dat jullie gestook onwettelijk is. Universeel is deze verklaring van de rechten van de mens, van ALLE mensen. Vorige post, degene waar ik op antwoorde is op het randje van het criminele. De gedachten die er achter zitten zijn ziek. Laat je nakijken. Laatst gewijzigd door ericferemans : 20 februari 2007 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6812 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Sorry hoor, maar de waarheid heeft ook zijn rechten. Ook voor jou! Als een homoseksueel mij uitdaagt om te discuteren over de normaliteit zijn geaardheid op een openbaar forum, mag ik toch wel eventjes mijn mening zeggen zeker? Hij moet er niet mee akkoord gaan, hij mag zeker argumenteren, maar argumenteren doe je wel met argumenten en niet met verwijten zoals 'homofoob'. Ook dat is respect. Paulus. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6813 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik daarentegen heb geen enkel woord van je genegeerd en steeds met respect al je postings beantwoord. De meelezer als getuige Doki. Jammer. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6814 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6815 |
|
![]() Kom Paulus: je hebt in verschillende posts toegegeven dat je een blokker bent, zelf dat je op partijcongressen aanwezig was...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6816 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Discuteren die je met argumenten, niet met beledigingen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6817 |
|
![]() Voil�*! Moest er nog een tekeningetje bij? Neen dus: je maakt het volmaakt duidelijk hoe redelijk je kan denken.
QED. (Quod Erat Demonstrandum): wat ik zonet kwam te bewijzen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6818 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je kunt funderen wat je zegt in deze posting (Dit forum heeft een zoekfunctie), mag jij dicteren wat ik voor een week in mijn onderschrift moet plaatsen. Ik geef je mijn woord, ik zal het nakomen. Maar ik wil daar tegenover jouw woord, dat als je niet kunt funderen wat je zegt in deze posting, jij je verontschuldigingen aanbiedt in deze thread. Ik wil wel binnen de 24 uur weten of je de uitdaging aangaat uiteraard. Eens zien of je ballen hebt... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 20 februari 2007 om 23:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6819 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
|
![]() Citaat:
Je bent een meesterlijk ontkenner. Je opinie blijkt uit een paar van je onmetelijk talrijke interventies: ze zegt genoeg over je slaafse blokkerigheid. Ik heb er maar een paar geselecteerd die ook je ongelofelijke "het is niet waar" stijl (maniakaal negationisme) op komische wijze illustreren. Voor de Paulus fans: geniet! [quote] Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Citaat:
Laatst gewijzigd door ericferemans : 21 februari 2007 om 02:44. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6820 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Touché Eric, je hebt 'em bij z'n ballen! (mag ik die uitdrukking wel bezigen in dit topic?)
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |