Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 augustus 2006, 15:04   #6861
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
DE FEDERAL RESERVE IS GEEN PRIVE-INSTELLING
De lijst van de aandeelhouders is reeds gepost,de overheid of de staat bezitten geen aandelen,zij drukken niet het geld en brengen het niet in omloop,de bankiers doen dat,eveneens innen zij de rente.
Andrew Jackson heeft er zich tegen verzet met alle gevolgen vandien,Lincoln heeft geprobeerd het drukken van het geld terug aan het volk te geven met alle gevolgen vandien en JFK heeft getracht het systeem te veranderen met alle gevolgen vandien.

Citaat:
Je liegt.
Dit is jouw reactie op onderstaande post van mijn hand...en jij beweert dan niet te schelden...

Oorspronkelijk bericht door Lex Blanca [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG]
Misschien kan je zelf eens zoeken i.p.v. je te fixeren op je ingebeelde Jodenhaat.Zoals met de aandeelhouders van de Fed...

Citaat:
De Protocollen voor waar houden, de zaak Dutroux als een Joods complot voorstellen, zonder enig bewijs beweren dat Joden de wereld controleren, valse citaten posten (toevallig van of over Joden), dat beeld ik mij niet, dat stond op dit forum.
Wat is dit nu weer voor manier van posten.
Je weet al te goed dat mijjn post over de Rothschilds ging en niet over de zaken die je noemt.
De fixatie op de Rothschilds heeft niks te maken met het feit dat ze Joods zijn,de Shiffs bvb. worden veel minder aangehaald-das omdat de Rothschilds veel hoger staan.
De Bushes worden veel meer gehaat en zijn geen Joden.

Wie beweert dat Joden de wereld controleren?
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2006, 15:26   #6862
Lex Blanca
Minister-President

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Lees de informatie die La Chunga gepost heeft om een idee te krijgen over de grootte van de Rotschild-bank.
Goe bezig F...La Chunga debunkt niet de info maar verwijst de legitiemiteit van de bron naar de prullenbak (mij best,biblebelievers lees ik ook niet met op het oog veel wijzer te worden).Daarna komt La Chunga met 2 links naar een site van de Rothschilds zelf...ik heb zo'n vermoeden dat ze zichzelf daar niet al te negatief gaan schetsen (en een onvolledig beeld gaan geven).
Dat van hoe Meyer Amshell na de slag van Napoleon gestunt heeft op de beurs staat er (daar hoef ik niet voor te kijken) allicht niet bij,mits de Rothschilds reeds in de rechtbank hebben getracht deze gebeurtenis als leugen af te doen...het bleek waarheid.

In Secrets of the Federal Reserve van Eustace Mullins staat enorm veel info,vanuit ongeveer 50 biografieen van mensen die erbij betrokken waren,info uit de Library of Congress,en andere bronnen die geenszins op de hoogte van biblebelievers kunnen worden geplaatst.

(by the way,er zijn ook Joden die over de Rothschilds schrijven wat wij zeggen;het heeft in het overgrote merendeel niks te maken met antisemitisme)
Oud 12 augustus 2006, 15:32   #6863
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat Rotshild zelfs niet in de top 20 staat is een lachtertje, ze zijn zo rijk als de zee diep is, maar vooral, machtig door hun financiele constructies.
Oud 12 augustus 2006, 15:34   #6864
Samsa
Gouverneur

Samsa's schermafbeelding

Standaard

ik heb een vraagje voor de believers:
jullie stellen dus dat een extreem kleine minderheid van de bevolking een extreem grote macht heeft over zowat alles wat er gebeurt hé. zij hebben zodanig onvoorstelbaar veel geld dat ze zich echt ?*lles kunnen veroorloven, de beste spitstechnologie -die in het publieke domein nog niet eens bekend is-, de beste vakmensen (spionnen, manipulatoren, maar ook ingenieurs, cryptologen) en weet-ik-veel wat nog allemaal.

hoe verklaar je dan dat een paar nitwits als jullie zowat alle gaatjes in hun door de meest gedreven, meest bekwame (en beste betaalde) mensen ter wereld opgestelde plannen kunnen vinden?
Samsa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2006, 15:44   #6865
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samsa Bekijk bericht
hoe verklaar je dan dat een paar nitwits als jullie zowat alle gaatjes in hun door de meest gedreven, meest bekwame (en beste betaalde) mensen ter wereld opgestelde plannen kunnen vinden?
Het antwoord ligt niet bij ons maar bij de staat van de meerderheid van de bevolking die niet doorheeft dat ze gemanipuleerd worden.

En alle gaatjes vinden wij niet, wij hebben wel door dat we gemanipuleerd worden, en heden ten dage met het terrorisme kan het niet duidelijker zijn.
Oud 12 augustus 2006, 15:45   #6866
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
ik heb een vraagje voor de believers:
jullie stellen dus dat een extreem kleine minderheid van de bevolking een extreem grote macht heeft over zowat alles wat er gebeurt hé. zij hebben zodanig onvoorstelbaar veel geld dat ze zich echt ?*lles kunnen veroorloven, de beste spitstechnologie -die in het publieke domein nog niet eens bekend is-, de beste vakmensen (spionnen, manipulatoren, maar ook ingenieurs, cryptologen) en weet-ik-veel wat nog allemaal.

Dat kunnen we niet.
Dat denigrerende toontje mag je achterwege laten (nitwits).
En het zijn niet wij,het zijn anderen.Zoals ik hier schreef in een bovenstaande post,bvb. dat boek van Eustace Mullins bevat info uit meer dan 50 biografieen van belangrijke personen in de branche,bevat info uit Library of Congress,insiders komen al eens naar buiten...en meer en meer puzzelstukjes passen in elkaar (als we op henzelf zullen moeten wachten om de waarheid te vernemen gaan we lang mogen wachten).
Er gebeurt nog zoveel wat we niet weten.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 12 augustus 2006 om 15:47.
Oud 12 augustus 2006, 15:56   #6867
Samsa
Gouverneur

Samsa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het antwoord ligt niet bij ons maar bij de staat van de meerderheid van de bevolking die niet doorheeft dat ze gemanipuleerd worden.

En alle gaatjes vinden wij niet, wij hebben wel door dat we gemanipuleerd worden, en heden ten dage met het terrorisme kan het niet duidelijker zijn.
hela, ik weet ook dat mijn gedachten gemanipuleerd worden door machtige mensen met machtige belangen. ik heb er alleen niet zo'n onrealistische (zóveel macht in zó weinig handen gedurende héél de geschiedenis?) theorieën voor nodig als jullie.
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini
Oud 12 augustus 2006, 15:57   #6868
Samsa
Gouverneur

Samsa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
Dat denigrerende toontje mag je achterwege laten (nitwits).
sorry, dat bedoelde ik niet zo. ik gebruikte alleen het woord 'nitwit' om het verschil aan te tonen met die superspionnen en zo. zo bekeken beschouw ik mezelf dan ook als nitwit
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini
Oud 12 augustus 2006, 16:02   #6869
Samsa
Gouverneur

Samsa's schermafbeelding

Standaard

trouwens, mijn punt blijft overeind staan (misschien eens anders formuleren): hoe verklaar je dat die superopgeleide, extreem goed betaalde planners en uitvoerders van die plannen toch nog zo dom zijn om zulke gaten in hun uitvoering te laten, net groot genoeg om door mensen als jullie of andere 'gewone stervelingen' opgemerkt te worden?
overigens, je argument dat ook insiders nu en dan eens naar buiten komen: waarom worden die verklikkers niet onmiddellijk uit de weg geruimd en alles wat ze ooit geschreven hebben verbrand?
waarom worden die biografieën niet onmiddellijk in een afvalverbrandingsoven gegooid? of nog beter, waarom worden die in de eerste plaats gepubliceerd? als die supermachtigen toch alles controleren, waarom dan niet wat een of andere uitgeverij publiceert (van zowel insiders als van die mensen zoals Eustace Mullins)?

Laatst gewijzigd door Samsa : 12 augustus 2006 om 16:03.
Oud 12 augustus 2006, 16:02   #6870
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
sorry, dat bedoelde ik niet zo. ik gebruikte alleen het woord 'nitwit' om het verschil aan te tonen met die superspionnen en zo. zo bekeken beschouw ik mezelf dan ook als nitwit
Oud 12 augustus 2006, 16:16   #6871
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
trouwens, mijn punt blijft overeind staan (misschien eens anders formuleren): hoe verklaar je dat die superopgeleide, extreem goed betaalde planners en uitvoerders van die plannen toch nog zo dom zijn om zulke gaten in hun uitvoering te laten, net groot genoeg om door mensen als jullie of andere 'gewone stervelingen' opgemerkt te worden?
overigens, je argument dat ook insiders nu en dan eens naar buiten komen: waarom worden die verklikkers niet onmiddellijk uit de weg geruimd en alles wat ze ooit geschreven hebben verbrand?
waarom worden die biografieën niet onmiddellijk in een afvalverbrandingsoven gegooid? of nog beter, waarom worden die in de eerste plaats gepubliceerd? als die supermachtigen toch alles controleren, waarom dan niet wat een of andere uitgeverij publiceert (van zowel insiders als van die mensen zoals Eustace Mullins)?
Probeer dat boek van Mullins maar eens in handen te krijgen-ik heb er in elk geval moeite moeten voor doen-heb redelijk overbetaald...
Die insiders en verklikkers worden uit de weg geruimd,laatst zijn er hier nog een paar aan bod gekomen; William Cooper,Joe Vialls,Gary Webb,Brian Downing Quig,David Kelly,Webster Tarpley,Phil Schneider,Hunter S. Thompson,...en dan hebben we het nog niet over Lincoln,JFK,Pope,John Paul I,Martin Luther King...en wie weet wie nog allemaal (misschien een makkelijk-mits vaak drugsverslaving-te targetten rockster...)

(veel zaken komen aan het licht door toeval,als je een biografie leest over J.P. Morgan of Mandell House bvb. zal je wel wat puzzelstukjes vinden;die dan allicht onschuldig lijken,maar in hun context gezien (naar de FED toe) dat helemaal niet zijn)
Oud 12 augustus 2006, 17:02   #6872
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone
DE FEDERAL RESERVE IS GEEN PRIVE-INSTELLING
Zelfs wikipedia spreekt je tegen.

Citaat:
De Federal Reserve System of Federal Reserve of informeel ook wel The Fed is de federale, centrale bank van de Verenigde Staten van Amerika, vergelijkbaar met de Europese Centrale Bank in Frankfurt. De Bank wordt bestuurd door een Raad van Commissarissen die door de President wordt benoemd. Hoewel de naam Federale Reserve anders doet vermoeden is de bank geen eigendom van de staat, maar privébezit van een aantal grote banken.
Oud 12 augustus 2006, 17:27   #6873
Lex Blanca
Minister-President

Standaard

Citaat:
Zelfs wikipedia spreekt je tegen.
En als ik me niet vergis is in de rechtbank een evenredig verdikt gevallen.
Oud 12 augustus 2006, 18:38   #6874
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
ik heb u nochtans al meer weten schelden dan dat ik u heb weten de 'elementaire historische kennis', waarover u ongetwijfeld overvloedig beschikt, naar voren brengen
U verwart "schelden" met het noemen van dingen en mensen bij hun naam. U hebt misschien al gemerkt dat er op dit forum heel wat racisten, idioten, antisemieten, negationisten en simpele ongeletterden rondlopen. Ik heb niet de gewoonte de waarheid te verzwijgen. Wanneer iemand iets post dat duidelijk illustreert dat hij/zij een idioot is die zevert over iets waar hij/zij niets van af weet, dan zeg ik dat ook zo. De waarheid kwetst soms.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2006, 18:42   #6875
exodus

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
U verwart "schelden" met het noemen van dingen en mensen bij hun naam. U hebt misschien al gemerkt dat er op dit forum heel wat racisten, idioten, antisemieten, negationisten en simpele ongeletterden rondlopen. Ik heb niet de gewoonte de waarheid te verzwijgen. Wanneer iemand iets post dat duidelijk illustreert dat hij/zij een idioot is die zevert over iets waar hij/zij niets van af weet, dan zeg ik dat ook zo. De waarheid kwetst soms.
Daarintegen moet je ook toegeven dat je misleidt kan zijn of een verkeerd beeld hebben van iemand, waardoor je conlcusies trekt en dingen noemt die misschien niet helemaak met de werkelijkheid overeenkomen. Iemands waardheid is niet altijd de echte waarheid.
Oud 12 augustus 2006, 18:43   #6876
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lex Blanca Bekijk bericht
zij drukken niet het geld
Wiens handtekening vinden we terug op de geldbiljetten?
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2006, 18:51   #6877
netslet
Minister-President

netslet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Wiens handtekening vinden we terug op de geldbiljetten?
Tuurlijk worden de geldbiljetten ge-ruggensteund door de overheid. De overheid heeft de Fed namelijk een monopolie op het uitvaardigen van geldbiljetten gegeven. Het blijft wel fiat-geld natuurlijk.
Oud 12 augustus 2006, 19:28   #6878
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

@Lex Blanca
Ik had je nog de tip gegeven de vraag goed te lezen en degelijke bronnen te raadplegen. Soit.

Ik kom er morgen op terug. (Ik bedoel op het FED-verhaal.)

Laatst gewijzigd door Firestone : 12 augustus 2006 om 19:32.
Firestone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 augustus 2006, 19:32   #6879
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat Rotshild zelfs niet in de top 20 staat is een lachtertje, ze zijn zo rijk als de zee diep is, maar vooral, machtig door hun financiele constructies.

Elk feit dat niet in overeenstemming is met jouw theorietjes is een lachertje zeker!

Op welke basis de believers van de Rothschilds "één van de machtigste, zoniet de machtigste" families van de wereld maken is blijkbaar een goed bewaard geheim.

Bon, stoken jullie maar rustig verder. Jullie debiele fixatie op de Rothschilds, tegen alle verifieerbare feiten in, zegt eigenlijk alles.
Oud 12 augustus 2006, 22:13   #6880
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Het feit is dat het woord NWO uitgesproken is toen George Bush Sr.destijds president was.
Het kunnen en willen aanvaarden dat er in de wereld een zekere leiding is die duwt in een bepaald richting hangt af van de instelling van mensen. Kunnen voor ogen zien...

En het is zo dat deze wereld klein is geworden en dat er verschillende fracties zijn die de wereld willen beheersen. Dit is gewoon een feit.
Alleen al godsdiensten zoals de RKK ,de islam, hebben het in hun geloofsboeken dat ze zullen heersen. Overweeg dit eens.
Dan heb je nog het communisme(dat helemaal niet dood is) .
Er is het besef dat deze wereld een leiding nodig heeft als het wil overleven.Zo eenvoudig is het eigenlijk.
Dat er dan geheime agendas zijn is dat nu zo moeilijk om aan te nemen?!

Nog moeilijker is het om te begrijpen en aan te nemen dat veel vooraf word gepland.
En dan is er de vrijmetselarij.
In ieder geval alles loopt zoals voorzien volgens Albert Pike 33°

http://www.threeworldwars.com/albert-pike.htm
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be