![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Komt er een Arizona-coalitie? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 61,11% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 38,89% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#6941 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet dat 40% 4 maal meer is dan 10%.
![]() |
#6942 |
Minister-President
|
![]() Het nieuwe regeerakkoord : er worden 8400 extra ambtenaren aangeworven.
Precies wat we nodig hebben om dit land er bovenop te helpen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6943 |
Banneling
|
![]() Het beperken van de werkloosheid in de tijd is de facto een reductie van een belangrijke transfer. Het staat alleen zo niet op de doos en aangezien je een beetje star bent op dat vlak, zal het niet tellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6944 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
50 jaar lang de azijnkop van Karel Dillen nadoen en verontwaardigd wezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6945 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft dit België ooit voor de Vlamingen gedaan .? Brussel en de Vlaamse Rand verfranst en de Vlaamse welvaart afgeroomd door de transfers. Noem eens één voordeel van België op voor de Vlamingen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6946 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets En dat regeerakkoord zouden de N-VA leden moeten goed keuren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6947 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk jij echt dat er personen zijn die onderhevig zijn aan de solidariteitsbijdrage die voor de rest geen belasting betalen ?
Deze personen betalen al 30% roerende voorheffing op dividenden en coupons. Dit boven op de beurstaks als ze niet konden inschrijven op primaire uitgiftes. Veel van hen betalen ook effectentax.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 1 februari 2025 om 21:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6948 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Besluit;de Vlaamse transfers naar Wallo-Brux blijven even groot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6949 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarover heb je het nu?
Ik betaal 40% en ik zaag niet, dus waarom zou ik ‘niet solidair’ zijn als ik tegen 10% ook geen bezwaar heb.
![]() |
#6950 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Staat zelfs in het Vlaams regeerakkoord: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6951 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6952 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat als die 10% bovenop jouw inkomen komt waar je reeds sociale lasten en personenbelasting op het afgedragen en waar jouw werkgever ook reeds sociale lasten op heeft dienen te betalen ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6953 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En de financieringswet wordt niet aangepast. Elk Gewest zal dus een eventuele toename van de kost van leeflonen in zijn begroting moeten opvangen. Ik begrijp dat je van slag bent, maar je moet daarom geen nonsens schrijven. Laatst gewijzigd door dalibor : 1 februari 2025 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6954 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan is dat maar zo. Moest ik plots 10K meerwaarde hebben op mijn obligaties dan betaal ik daar met plezier 10% op.
![]() |
#6955 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel dat ik een perpetuele obligatie koop aan 60% nominale waarde en ze niet verkoop. Hoe wordt de solidariteitsbijdrage berekent als de dag van mijn overlijden de obligatie aan 110% noteert ?
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6956 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Toch bestaat er nog een achterlijke bamboefretter die op de dweil blijft stemmen en zijn beleid verheerlijkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6957 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6958 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zou jij een obligatie met 10K meerwaarde verkopen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#6959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De carrière van Hendrik Conscience helpen lanceren? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6960 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De écht rijken verkopen uiteraard hun aandelen niet. Ze gebruiken ze als onderpand om leningen aan te gaan die niet belast worden. Dus vraag ik mij af: gaat men die meerwaardebelasting heffen bij verkoop? Of gaat men jaarlijks de theoretische meerwaarde belasten?
![]() |