![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Komt er een Arizona-coalitie? | |||
| Ja |
|
22 | 61,11% |
| Neen |
|
14 | 38,89% |
| Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#6961 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je hebt net gezegd dat die taks ok is omdat hij u niet raakt. Hypocriet tot en met.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#6962 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Meerwaarde van activa wordt gerealiseerd bij verkoop of andere vormen van eigendomsoverdracht ( giften, schenking, erfenis, confiscatie van ambtshalve, (onrechtmatige) vervreemding, verbeurdverklaring, ...). Financiële activa is een ruime term voor alles wat effectenrekening staat én alle participaties ( aandelen, winstbewijzen, certificaten, ..) op naam. Het is een feit dat gefortuneerden soms ruim boven de dekking van de depositogarantie zitten. Sommigen vrezen niet van ettelijke miljoenen euro op spaarboekjes te houden, andere doen liever aan spreiding van hun vermogen.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 1 februari 2025 om 21:45. |
|
|
|
|
|
|
#6963 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat zou een teken zijn dat ik omwille van het bedrag dat ik zo vergaar de plicht heb om bij te dragen tot het algemeen welzijn. |
|
|
|
|
|
|
#6964 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6965 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Droom rustig verder. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 1 februari 2025 om 21:57. |
|
|
|
|
|
|
#6966 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En daarvoor moeten wij ze al generatieslang miljarden transfers blijven betalen? Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 1 februari 2025 om 21:58. |
|
|
|
|
|
#6967 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat wil zeggen dat voornamelijk mensen die semi-professioneel ‘op de beurs spelen’ gaan betalen want wie verkoopt nu om de haverklap aandelen? De obligaties die ik heb, daar heb ik nog nooit iets van verkocht. Dat is een investering op lange termijn, gewoon om een deel van mijn geld de inflatie te doen volgen. |
|
|
|
|
|
|
#6968 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 1 februari 2025 om 22:10. |
|
|
|
|
|
|
#6969 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk het niet. De Russen hadden ons nog kunnen redden van een inval van de Moren, maar we misdragen ons tegenover Rusland.
|
|
|
#6970 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dan kan ik ervan uitgaan dat ge tot mijn PVDW (Partij Voor De Weerwolf) zult toetreden. Wij strijden voor het recht op wekelijkse transformatie samengaand met de consumptie van vers maagdenvlees.
|
|
|
|
|
#6971 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#6972 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#6973 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De geur van de Vrekkenkrant waait me tegemoet met dat geëmmer over ochere 10% meerwaardebelasting. Met dan nog een vrijstelling van 10.000 euro.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 1 februari 2025 om 22:22. |
|
|
|
|
|
#6974 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad. Daar krijg je gewoon het schijt van.
|
|
|
#6975 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
het staat iedereen vrij om rijk te worden.
|
|
|
#6976 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Om zijn solidaire bijdrage aan Belgie te leveren.
|
|
|
|
|
#6977 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#6978 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uiteraard.
Die meerwaardebelasting is daarin een tegenbriesje van 2 beaufort. Dat met heel veel dramatiek als een orkaan wordt beschreven
|
|
|
#6979 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ach, wacht maar, dit is alleen maar het begin.
Of denken we werkelijk dat Belgie tegen 2029 financieel gered is en op orde aan het draaien is? Krabben in de marge.
|
|
|
|
|
#6980 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|