Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 oktober 2008, 17:54   #681
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Serieus! Indien u niet meer nodig heeft, indien u denkt zo intelligent te zijn dat u niet meer nodig heeft dan het tekstje dat u weergeeft. Kan ik u alleen maar troosten met uw "domheid" door te zeggen dat mijn handtekening niets te maken heeft en herhaal niets, met wat u zo graag hoort, neo-nazi's, B&H, kletskoppen en personen die staan te springen op idiote teksten. Is voor mij dezelfde soort als een "drol"opsila, een pietje een schamele verzameling fantasten.

Hopelijk heb ik u in uw alwetende intelligentie niet gekrenkt.

Ok, Ok........je gaat meer voor het origineel dan voor een kopie

http://de.wikipedia.org/wiki/Blut_und_Ehre
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 17:58   #682
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

En weer is 't er geen enkel VBer die aanstoot neemt aan een nazi in hun middens. "Blut und Ehre" is zo nazistisch als maar mogelijk.

Weer stel ik vast dat geen enkele VBer hier aanwezig de moed heeft om daar maar één opmerking over te maken.

Weer stel ik vast dat de VBers accepteren dat een aan nazi's gelinkt figuur de verdediging voor hun opneemt in een beschuldiging dat het VB gelinkt is aan nazi's.

Staat hier verdomme voor uwen neus. Is 't er dan geen VBer met ballen aan z'n lijf ?
Oud 6 oktober 2008, 18:00   #683
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Maar als 't er iemand beweert dat er nazi liedjes gezongen worden op VB bijeenkomsten, dan wordt er gehuild als kleine kinderen.

Ge kunt het toch niet geloven !!!!
Oud 6 oktober 2008, 18:05   #684
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Maar als 't er iemand beweert dat er nazi liedjes gezongen worden op VB bijeenkomsten, dan wordt er gehuild als kleine kinderen.

Ge kunt het toch niet geloven !!!!
Desnoods ontkennen "ze" het zonlicht terwijl ze een zonneslag krijgen.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 18:21   #685
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ok, Ok........je gaat meer voor het origineel dan voor een kopie

http://de.wikipedia.org/wiki/Blut_und_Ehre
Dank u voor deze toelichting. Van het eerste gedeelte wat betreft "Blut und Ehre" en de HJ kan men zeggen correct. Al de rest wikipedia verzinsels, of zoals door historici hier op het forum en elders gezegd, "wikipediais een site waar éénieder zijn verhaal of versies van feiten op kwijt kan zonder echt geloofwaardig te zijn".

Wat betreft "Blut und Ehre" dus niet over één kam scheren met kletskoppen die wat "Ehre" betreft hiervan zoveel bezitten als u, dus zoals een links persoon. Nul comma Nul. Om even te verduidelijken, de ene is een idioot die zich te buiten gaat op idiote angelsaksische teksten, de andere is een geboren leugenaar en bedrieger. Hopelijk is er niemand teleurgesteld in hun zogenaamde alwetendheid.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 18:26   #686
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
En weer is 't er geen enkel VBer die aanstoot neemt aan een nazi in hun middens. "Blut und Ehre" is zo nazistisch als maar mogelijk.

Weer stel ik vast dat geen enkele VBer hier aanwezig de moed heeft om daar maar één opmerking over te maken.

Weer stel ik vast dat de VBers accepteren dat een aan nazi's gelinkt figuur de verdediging voor hun opneemt in een beschuldiging dat het VB gelinkt is aan nazi's.

Staat hier verdomme voor uwen neus. Is 't er dan geen VBer met ballen aan z'n lijf ?
bedoelt u nu dat ik een VB'er zou zijn? dan bent u geen vliegend varken maar een stom varken. Oeps, verontschuldiging gericht aan het varken. Het moet zijn "stomme laatste belg".

Oud 6 oktober 2008, 18:29   #687
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Ik zou je eerder geloofd hebben zou je nu gezegd hebben dat 't een 'liedje' is van Demonic Christ.

Citaat:
Oud 6 oktober 2008, 18:33   #688
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Of zoals een linkse persoon verhalen vertelt maar, wanneer men hen vraagt om hun verhaaltjes waar te maken ze hun kont uit de haag trekken en van kromme haas gebaren.

Kan het misschien voor de zoveelste keer nog eens vragen, bewijzen van de zaken die u hier op dit onderwerp komt te zeggen ( en geen verstrepen zever, maar klaar en duidelijke bewijzen) en bewijzen vn zaken die u op andere onderwerpen al hebt uit uw kl... zitten slagen maar waar u ook geen enkel bewijs hebt kunnen voor leveren aangezien die hetzelde waren als al uw andere praat, leugens en laster.

Even off-topc, was u volgens uw zeggen geen vakbond militant? Zo ja, zou dit veel kunnen verklaren wat betreft ongegronde verhalen.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 6 oktober 2008 om 18:34.
Oud 6 oktober 2008, 18:44   #689
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ongetemde Leeuw Bekijk bericht
Vlaams Belang Jongeren zingen naziliederen op kamp

In juli 2006 trokken de Vlaams Belang Jongeren (VBJ) naar jaarlijkse gewoonte op zomeruniversiteit. Daar worden volgens De Morgen ook naziliederen gezongen.

Het ’zangboekje’ dat het Vlaams Parlementslid Jan Penris voor die gelegenheid liet uitdelen, bevat naast klassiekers zoals de Vlaamse Leeuw en de Blauwvoet ook nazistische marsliederen, zoals het bekende Panzerlied en het door de Wehrmacht gebruikte marslied Westerwald. sdg

Bron: De standaard woensdag

Graag wat reacties van VB-leden
De Morgen ? Da's toch de Dag Allemaal onder de kranten ?
Komaan, da's toch geen referentie ?
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 19:29   #690
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of zoals een linkse persoon verhalen vertelt maar, wanneer men hen vraagt om hun verhaaltjes waar te maken ze hun kont uit de haag trekken en van kromme haas gebaren.

Kan het misschien voor de zoveelste keer nog eens vragen, bewijzen van de zaken die u hier op dit onderwerp komt te zeggen ( en geen verstrepen zever, maar klaar en duidelijke bewijzen) en bewijzen vn zaken die u op andere onderwerpen al hebt uit uw kl... zitten slagen maar waar u ook geen enkel bewijs hebt kunnen voor leveren aangezien die hetzelde waren als al uw andere praat, leugens en laster.

Even off-topc, was u volgens uw zeggen geen vakbond militant? Zo ja, zou dit veel kunnen verklaren wat betreft ongegronde verhalen.
nu vraag je veel hoor!
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 22:08   #691
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Indien niet te moeilijk; kunt u antwoorden op de vraag, hebt u zulks met "eigen" oren gehoord? U zit hier maar te kakelen een verstrepen na te zeveren maar bewijs, noppes. U wist zulks al jaaaren en verstrepen heeft het nogmaals bevestigd, maar bewijs noppes.

Ik heb u op een ander onderwerp over een andere zaak ook al eens om bewijzen gevraagd daar u daar ook zaken wist te vertellen die gewoon gebaseerd waren op "leugens" met het doel een bepaalde plaats in uw haatcampagne te kunnen betrekken. Betreffende dit zelfde onderwerp heb ik toen aan uw medeleugenaar hier van dienst "drol"opsila" ook bewijzen gevraagd maar eveneens zoals de uwe nooit gezien.

Zou men dus tot de simpele conclusie kunnen komen dat, iets dat zich aangetrokken voelt tot het linkse gedachtengoed gewoon bestaat uit leugenaars, bedriegers, corrupte personen, pyromanen en haatzaaiers. Zal misschien ook de laatste verkeizingsuitslag een bewijs van zijn.

Moest er in het lijstje nog iets ontbreken en moest u en "drol" de medeleugenaar ervan uitgaan dat er nog iets ontbreekt, vul gerust aan.
Piet heeft geen bewijs nodig, Piet gelooft fanatiek.

Verschaeve

Laatst gewijzigd door HAMC : 6 oktober 2008 om 22:09.
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 22:28   #692
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Piet heeft geen bewijs nodig, Piet gelooft fanatiek.
Wanneer de zoon van Karel Dillen, stichter van het VB, de SS-er Léon Degrelle gaat opzoeken in Spanje om er thee gaan te drinken, dan is het kristalklaar wat voor vlees we in de kuip hebben. Wanneer vader Dillen zelf de SSer-Standardenfürher Jef François uitnodigt als eregast op een congres van het Vlaams Belang, dan is het eveneens kristalhelder welk vlees we in de kuip hebben.

Laatst gewijzigd door system : 6 oktober 2008 om 22:28.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 22:35   #693
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Wanneer de zoon van Karel Dillen, stichter van het VB, de SS-er Léon Degrelle gaat opzoeken in Spanje om er thee gaan te drinken, dan is het kristalklaar wat voor vlees we in de kuip hebben. Wanneer vader Dillen zelf de SSer-Standardenfürher Jef François uitnodigt als eregast op een congres van het Vlaams Belang, dan is het eveneens kristalhelder welk vlees we in de kuip hebben.
Dat is allemaal zo... vaag.

Wat is er dan zo kristalklaar? Dat de zoon Van Karel Dillen Rexist is? wat? Wees toch eens specifieker aub?

Verschaeve
Oud 6 oktober 2008, 22:37   #694
system
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat is er dan zo kristalklaar? Dat de zoon Van Karel Dillen Rexist is? wat? Wees toch eens specifieker aub?
Zo vaag? Heel duidelijk. Vaag ja, voor die mensen die het liefst zo vaag willen houden. En die maar willen ontkennen en afwimpelen en -zoals steeds- de waarheid verdoezelen. Want daar zijn ze een meester in. Mij zult ge niet vangen. Vorige keer niet en deze keer evenmin.

Laatst gewijzigd door system : 6 oktober 2008 om 22:38.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 23:07   #695
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo vaag? Heel duidelijk. Vaag ja, voor die mensen die het liefst zo vaag willen houden. En die maar willen ontkennen en afwimpelen en -zoals steeds- de waarheid verdoezelen. Want daar zijn ze een meester in. Mij zult ge niet vangen. Vorige keer niet en deze keer evenmin.
Voor mij vaag en voor u duidelijk.

En toch wilt u niet specifieker praten, altijd maar vaag.

En op welke manier wil ik u "vangen"

En wat was "vorige keer"?

Ik vraag toch maar wat er zo duidelijk is?

Verschaeve
Oud 6 oktober 2008, 23:16   #696
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Wanneer allesvoorniet Stevaert, suppersossenpipo van Limburg, Fidel "alle oppositie in den bak of erger" gaat opzoeken in Cuba om er Mojitos te gaan te drinken, dan is het kristalhelder wat voor water we op den tap hebben.
Dat heb ik even voor jou gecorrigeerd

Laatst gewijzigd door Depth of Field : 6 oktober 2008 om 23:16.
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 23:25   #697
Hertog van Gelre

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Zal ik het maar doen?
Het is duidelijk dat deze mensen extreem-rechtse denkbeelden hebben met een hang naar nostalgie. Afgezien van de vraag of dat al dan niet gevaarlijk is, of het verboden is of zou moeten zijn; is het voor anderen - waaronder mijzelf - voldoende om me er niet mee te willen associeren.

Voor wat betreft de rest van de zaak: Zo'n boek zegt me niets. Het zou pas geloofwaardig zijn als Verstrepen uit verontwaardiging het VB zou hebben verlaten zodra hij merkte dat het gebeurde.

Die liedjes zeggen me ook niet zo veel. Van militaire zangkoren weet ik dat ze graag elkaars marsen zingen, ook die van de ''vijand'', puur omdat ze het mooie liederen vinden. Ik weet ook dat sommige liedjes ''schuldiger'' lijken dan anderen, al was het alleen maar omdat ze in het duits gezongen dienen te worden.
Parlementariers zijn echter geen militairen. Als ze zulke liederen zingen zegt dat toch wel iets. Nogmaals, ze moeten het zelf weten maar het geeft ze wel meteen een politieke kleur en ze moeten dan ook niet raar opkijken als ze als zodanig worden aangesproken.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 23:27   #698
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

"VB zingt nazi-liederen"
Korrektie: enkele naïeve (?) onnozelaars hebben nazi-liederen gezongen.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 23:31   #699
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard De zoon

Citaat:

De zoon van Karel Dillen Rexist...Was die al geboren in die periode ? Zo ja, hoe oud was hij in 1940 ?

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 oktober 2008, 23:41   #700
HAMC

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
Zal ik het maar doen?
Het is duidelijk dat deze mensen extreem-rechtse denkbeelden hebben met een hang naar nostalgie. Afgezien van de vraag of dat al dan niet gevaarlijk is, of het verboden is of zou moeten zijn; is het voor anderen - waaronder mijzelf - voldoende om me er niet mee te willen associeren.

Voor wat betreft de rest van de zaak: Zo'n boek zegt me niets. Het zou pas geloofwaardig zijn als Verstrepen uit verontwaardiging het VB zou hebben verlaten zodra hij merkte dat het gebeurde.

Die liedjes zeggen me ook niet zo veel. Van militaire zangkoren weet ik dat ze graag elkaars marsen zingen, ook die van de ''vijand'', puur omdat ze het mooie liederen vinden. Ik weet ook dat sommige liedjes ''schuldiger'' lijken dan anderen, al was het alleen maar omdat ze in het duits gezongen dienen te worden.
Parlementariers zijn echter geen militairen. Als ze zulke liederen zingen zegt dat toch wel iets. Nogmaals, ze moeten het zelf weten maar het geeft ze wel meteen een politieke kleur en ze moeten dan ook niet raar opkijken als ze als zodanig worden aangesproken.
Van mij mag iedereen kiezen en doen wat hij wil.

Moet liederen zingen verboden worden, ik denk van niet.

Is het VB een nazipartij? Ik denk van niet.

Moeten nazipartijen verboden worden?

Ik vind dat men die zoveel eer niet moet geven, men verbied communistische partijen toch ook niet en me dunkt dat die evenveel en meer boter op het hoofd hebben.

Verschaeve
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be