![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Patka verbieden op school ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
24 | 60,00% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
16 | 40,00% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#681 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Eenmaal een kritische massa aan moslims bereikt wordt nemen de extremisten het over en zal die directeur helemaal van gedacht veranderen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#682 |
Banneling
|
![]() Extreemrechtse NRA slogan : "guns don't kill people, people do"
Extreemlinkse moslim slogan : "hoofdoeken intimideren geen mensen, mensen doen dat.." |
![]() |
![]() |
![]() |
#683 |
Banneling
|
![]() Ernstige visuele vervuiling
- door het symbool van de radicale islam - het islamitisch symbool dat vrouwen degradeert tot lustobjecten die verpakt moeten worden om het exclusieve bezit door vader of echtgenoot te benadrukken. Dat onnozele PVDA-ers die achterlijke woestijvisie over de vrouw delen, mag geen verwondering wekken, maar de normale, beschaafde wereld denkt er anders over en wenst die achterlijke visie zo veel mogelijk te weren. Te meer omdat die achterlijke woenstijnvisie aanzet tot haat jegens andersdenken, waardoor de politiek dan weer campagnes moet op touw zetten om de onbeschaafden propere manieren aan te leren , in die zin dat de onbeschaafden moet aangeleerd worden dat het ongehoofddoekt zijn, geen uitnodiging tot lastig vallen en verkrachten is zoals uw lievelingsgodsdienst het wel ziet. Of in die zin dat hoofddoekverbod moet komen om het religieus en machoterreur te stoppen en scholengemeenschappen weer leefbaar te maken. Laatst gewijzigd door Sunny : 24 september 2010 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#684 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#685 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() vooral paters zouden verboden moeten zijn op scholen.
![]() |
#686 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weeral een leugen van artisjok doorprikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#687 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Afhankelijk van hoeveel van het gezicht bedekt is kan het gebruikt worden om onherkenbaar te zijn bij bankovervallen.
Een gewone hoofddoek lijkt me daar niet echt onder te vallen.
![]() |
#688 | |
|
![]() Oké, duidelijk. Dank je.
![]() |
![]() |
![]() |
#689 | |
|
![]() Die stelling had ik al aangenomen lang voor ik op dit forum kwam, dank u.
Citaat:
Ik vind niet dat de overheid mij te vertellen heeft wat ik al dan niet mag aanhebben wanneer ik mijn woning verlaat. Als iemand graag een hoofddoek draagt dan moet dat kunnen, wat de reden ook moge zijn. ![]()
![]() |
![]() |
#690 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#691 | |
|
![]() Citaat:
Je punt?
![]() |
![]() |
#692 | |
|
![]() Citaat:
Dus is de lap stof op het hoofd van een vrouw wat JIJ er van maakt. Namelijk de zoveelste stropop.
![]() |
![]() |
#693 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#694 |
|
![]()
![]() |
#695 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Toetreden doe je tot een orde, niet tot een geloof. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#696 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb er in principe niets tegen dat mensen hun godsdienst beleven zoals ze dat willen. Maar ook ik trek de grens wanneer men mij zaken probeert op te leggen. Dus in dat opzicht kan ik de maatregel van de directrice begrijpen, hoewel ik ze betreur. Eens de druk van de groep is verdwenen kan de regel mss terug afgeschaft worden.
![]() |
![]() |
#697 |
|
![]() Net zoals het habijt van de nonnetjes dus.
Ge hebt nog steeds het verschil niet echt aangetoond moet ik zeggen. ![]()
![]() |
#698 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien doet dit uw eurootje vallen : Ooit al van scholen gehoord waar 12,13,14, 15, 16-jarige nonnen het leven van andere leerlingen terroriseren? Ooit al gehoord van scholen waar 21+ jarige nonnen de leerlingen en het personeel terroriseren en onder druk zetten om zich als nonnen te gaan kleden? Laatst gewijzigd door Sunny : 24 september 2010 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#699 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weet jij wat de gelofte inhoud, die kloosterlingen afleggen? Laatst gewijzigd door artisjok : 24 september 2010 om 19:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#700 | ||
|
![]() Citaat:
Ik kan zulke dingen wel plaatsen zulle ![]() Citaat:
Geweld en onredelijke druk moet kunnen bestreden worden, dat heb ik al eerder geschreven. Waar het om gaat is 1) waarom de overheid de dresscode zou moeten bepalen en hoever ge daarin wilt gaan (geen mutsen, petten, hoeden , ...?) 2) Waarom er geen problemen gemaakt wordt tussen de dresscode van 1 groep en wel van een andere groep. Geweld en onredelijke druk moet kunnen bestreden worden (ik kan het niet genoeg herhalen), maar hoe denkt ge dat te bereiken door mensen die daar niets mee te maken hebben bepaalde kledij te verbieden. Illogical, Jim.
![]() |